het was effe wennen in het water volgens meneer was het een beetje fris denk ik haha(30 graden) maar effe met mama geknuffeld en toen was het oke en vond ie het heerlijk
meiden wat een geweldig mooie wondertjes allemaal! stuk voor stuk mooie koppies! ik zal mijn wondertje ook even spammen
en hier eentje als hij aan het relaxen is in de jacuzzi! ik kan het jullie trouwens aanraden zo''n opblaasbaar bodyboard voor als je kleintje nog niet kan zitten, zo kunnen ze heerlijk dobberen.. zoals ze 9 maanden gedaan hebben
Dit is mijn prinsesje, lekker genieten van buiten. Ben blij dat ze blijkbaar goed tegen de warmte kan...slapen is iets minder nu, maar ze blijft verbazingwekkend erg vrolijk Op deze foto is ze heel erg rustig...ook door de warmte... wat een kjoetiej he
En nog een x,maar dan ff van dichtbij! Lkkr manneke toch?! En heerlijk he al die kindjes die zo genieten! Wat een plaatjes! Groetjes xxx
Wow wat een plaatje! En mooie foto's maakt jouw camera! Mag ik ook vragen welke dat is?? Want wij hebben er 1 en die maakt nie zulke mooie foto hoor! Liefs, xxx
Wat een lieve foto's allemaal zeg! De tip van het bodyboard is zeker het overwegen waard!!! Hier een fotootje van ons wijffie in de Efteling met haar mooie hoed :