ik heb t op internet besteld . t is van bonnie jean Manou fashionkids - Kate Mack - Bonnie Jean - Sarah Louise - Kaiya Eve - Jottum - Monnalisa had t op deze site gezien maar ergens anders besteld omdat ze hier de maat niet meer hadden . maar t is een mooi merk maar wel prijzig .
@lisa wat een moppie!! Dat jurkje geweldig @josien te dun?? Nou dan willen ze mijn zoontje zeker niet zien...kan je gewoon zn ribben bij tellen...
Mijn vriend kwam ermee thuis, hij had hem gevonden in een klein vierkant namenboekje, dat bij de prenatal vandaan kwam! Wij vonden namen kiezen erg moeilijk, vooral omdat we toch wel een beetje een aparte stoere naam wouden, die je niet vaak hoort... Maarja het zou wel een helemaal blank kindje worden, en dan vind ik heel veel aparte namen al niet passen haha... Ik ben best moeilijk Zijn hele naam is Yestin Levi, zn roepnaam dus Yestin, en Levi omdat mn vriend kwart joods is..
Groetjes uit Oosterhout NB! Het is hier gezellig. Hier zit Eefje op schoot bij Koos konijn, samen met haar grote nicht mara!
bedankt! heerlijk hoor, mijn nichtje wordt 5 en eef is net 1 geworden, we hebben geen kind aan ze, spelen de hele dagen samen..