Overijverige juf 7 uur na bevalling weer aan werk

Discussie in 'De lounge' gestart door jojo29, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht

WILTSHIRE - De Britse moeder Helen Wright wordt regelmatig met veel verbazing aangegeken. Ze was zeven uur na de geboorte van haar derde kind al weer aan het werk, staat iedere ochtend om half vijf op en is dol op wasjes draaien.

Het hoofd van een van de meest prestigieuze privé-meisjesscholen van Engeland moet dan ook niet denken aan zwangerschapsverlof. "Het is heerlijk om al weer zo snel aan het werk te zijn", aldus de baas van de St Mary's Calne in Wiltshire. "Daarbij sta ik gewoon graag vroeg op. Het liefst loop ik 's morgens vroeg door de tuin om mijn hoofd leeg te maken".
    Zeven uur na de geboorte was ze dan ook al weer op school. Ze stond personeel te woord, beantwoordde wat vragen en nam de lopende zaken door.
    Dit tot groot verdriet van enkele ouders. "Dis is allesbehalve stoer en vooral een heel slecht voorbeeld voor de meisjes op haar school", aldus een moeder.
    Wright vindt dit onzin. "Ik neem mijn dochter Jessica gewoon mee naar mijn werk. Ze heeft nergens last van en als het echt niet gaat heb ik een nanny achter de hand om haar op te vangen", zegt ze tegen de Daily Mail.

Ik zal er niet aan moeten denken eerst even van mijn kindje genieten.

al heb ik het wel erg makkelijk ik ben huisvrouw maar dan nog.

ik zie het al voor me ben bevallen en zeg nou even douchen aankleden want ik moet weer gaan werken:D

ergens toch belachelijk, bij deze vrouw is blijkbaar werk belangrijker dan haar pasgeboren baby.

gr jojo29

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze staat al op de juiste plek, bij films, tv en nieuws.
    Deze doe ik dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina