Vrijdag a.s. hebben we op het werk vergadering en ik wil graag wat lekkers meenemen voor bij de koffie.. Nou maak ik meestal iets van kwarktaart of monchoutaart maar wil nu eens wat anders.. Ik wil een kant en klare bodem kopen.. maar waarmee vul ik hem en garneer ik hem mee.. Iemand lekkere ideeen?? Dit de bodem..
Op deleukstetaarten.nl staat een recept over bokkepootjesvulling. Mijn eigen gemaakte taarten vul ik altijd met zwitserseroom en aardbeidenjam
HMZZZZZZZZZZZZ krijg al trek als ik je foto's zie.. Maar de kilo's vliegen er in gedachten ook al aan banaantofee.. heet anders.. Zo'n blikje melk (friesmeisje oid) koken.. Dan wordt het tofeespul.. Dat op de bodem Daar banaan over en daarna slagroom en chocoladestrooi.. Erg fout.. erg zoet.. erg lekker
Zie dat je zelf maar 1 laag hebt, dus misschien zwitserseroom en aardbeien erop? Hak heeft tegenwoordig ook vlaaivulling.
De Leukste Taarten Maak Je Zelf! hier moet je vast en zeker wel iets lekkers tussen kunnen vinden haha
Ik doe daar altijd aarbeivulling op met toefjes slagroom...van die aardbeien in blik op gelei, niet op vocht..weet ff niet hoe ze het noemen.
Ik had laatst bij de Makro een soort appelkruimel-achtige vlaai, maar daar hadden ze nu een soort speculaaskruimel van gemaakt, was erg lekker!
IK zat zelf te denken aan banketbakkersroom , laag vruchtjes, weer laag banketbakkersroom en afmaken met ???
Die bokkenpootjes taart van het forum is echt een aanrader. Hij is zo lekker!!! Wel 2 dagen van te voren maken dat alles goed in kan trekken. JUM JUM JUM
Lees slechte verhalen over de kant en klaar bodem. Maar nu zag ik oreo kwarktaart..Dat klinkt wel erg lekker!!!
Ik vind beide lekker maar weet niet hoe de combi is. Weet niet waar je woont/werkt, maar kom graag testen