De vakantie van een Nederlands gezin is vrijdagnacht op een tragische manier afgelopen. Vader, moeder en twee kinderen vertrokken vannacht vanuit Koudenkerk aan den Rijn, bij Rotterdam. Rond kwart voor zes 's ochtends raakten ze betrokken bij een zwaar verkeersongeval in België. De auto van het gezin is op de E17 ter hoogte van Sint-Niklaas op een stilstaande vrachtwagen gereden. Beide ouders waren op slag dood. De twee kinderen van vijf en dertien jaar zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Eén van hen is zwaargewond. Pffff wat erg!!
Ach Jezus wat verschrikkelijk! Zo ben je op slag allebei je ouders kwijt Pfff wat ontzettend moeilijk voor de kinderen en verdere nabestaanden.
Hopelijk overleven zij het beiden, zodat ze nog iets aan elkaar hebben, pffff moet r niet, nooit aan denken. Wat verschrikkelijk 😔
Vreselijk! In 1 klap beide ouders kwijt. Hopelijk komen de kinderen er bovenop. Maar dan moeten ze wel leven met het feit dat hun ouders er niet meer zijn...
Vreselijk. Dan denk je lekker op vakantie te gaan.... Maar wel een bizar ongeluk, op een stilstaande vrachtwagen rijden op de vluchtstrook. Hopelijk is het niet zo dat de bestuurder in slaap is gevallen ofzo.
Ik schrok me wezenloos ... mijn zusje is vannacht ook op vakantie gegaan en rijden dezelfde route ... Dan staat je hart wel ff stil hoor. Vreselijk voor de kinderen ook.
Even kippenvel, mijn beste vriendin is vannacht met haar gezin ook die kant opgegaan. Je zult het maar thuis krijgen zo'n bericht!
hoop dat de kinderen het overleven en het kunnen verwerken. Ook de familie en kennissen van dit gezin hebben een zware klap te verwerken.....
Via via hoorde ik van iemand die het gezien heeft. Kinderen waren in orde. De jongste in shock en huilen en de oudste overstuur roepend "we gaan op vakantie, dit kan niet" steeds herhalend. Erg verdrietig dit. Arme kindjes
Zo erg Kindje van mijn werk pas ook een ongeluk gehad in italie, aangereden door een tegenligger die op hun weg helft kwam.. Vader opslag dood, moeder ernstig gewond, zus ook gewond, zij zelf niks.. Heel bizar.. Ongeluk zit helaas in eeen klein hoekje
Bah dit is helemaal zo'n beetje mijn grootste nachtmerrie, dat je zo'n achterlijke gladiool treft die op je weghelft komt. Doodeng en echt verschrikkelijk, net als wat er bij Sint-Niklaas is gebeurd. Die arme meisjes, op slag beide ouders kwijt. Geen woorden voor.
Dames het is vreselijk nieuws ik woon in koudekerk en het gaat over vrienden van mij. De kids mogen vandaag naar huis. Ik zelf ben van slag en kan het totaal niet beseffen