Noodlot nederlands gezin Belgische snelweg

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door RoGiJuLi, 1 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    De vakantie van een Nederlands gezin is vrijdagnacht op een tragische manier afgelopen. Vader, moeder en twee kinderen vertrokken vannacht vanuit Koudenkerk aan den Rijn, bij Rotterdam. Rond kwart voor zes 's ochtends raakten ze betrokken bij een zwaar verkeersongeval in België.

De auto van het gezin is op de E17 ter hoogte van Sint-Niklaas op een stilstaande vrachtwagen gereden.

Beide ouders waren op slag dood. De twee kinderen van vijf en dertien jaar zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Eén van hen is zwaargewond.

Pffff wat erg!! :(:(

2. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ach Jezus wat verschrikkelijk! Zo ben je op slag allebei je ouders kwijt :(

Pfff wat ontzettend moeilijk voor de kinderen en verdere nabestaanden.

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat een nachtmerrie, vreselijk!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hopelijk overleven zij het beiden, zodat ze nog iets aan elkaar hebben, pffff moet r niet, nooit aan denken. Wat verschrikkelijk 😔

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Vreselijk! In 1 klap beide ouders kwijt. Hopelijk komen de kinderen er bovenop. Maar dan moeten ze wel leven met het feit dat hun ouders er niet meer zijn... :(

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    Vreselijk zoiets. Hier een tijd terug ook een gezin beide ouders in 1 keer kwijt.

7. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Verschrikkelijk! Kippenvel...

8. PeAn

PeAn Niet meer actief

Vreselijk :(

9. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Afschuwelijk..

10. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk. Dan denk je lekker op vakantie te gaan.... Maar wel een bizar ongeluk, op een stilstaande vrachtwagen rijden op de vluchtstrook. Hopelijk is het niet zo dat de bestuurder in slaap is gevallen ofzo.

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik schrok me wezenloos ... :(mijn zusje is vannacht ook op vakantie gegaan en rijden dezelfde route ... Dan staat je hart wel ff stil hoor.

Vreselijk voor de kinderen ook. :(:(:(

13. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kippenvel, mijn beste vriendin is vannacht met haar gezin ook die kant opgegaan. Je zult het maar thuis krijgen zo'n bericht!

14. susy26

susy26 Niet meer actief

Ik hoorde t op t nieuws , verschrikkelijk! 😥

15. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

:( hoop dat de kinderen het overleven en het kunnen verwerken. Ook de familie en kennissen van dit gezin hebben een zware klap te verwerken.....

16. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Via via hoorde ik van iemand die het gezien heeft. Kinderen waren in orde. De jongste in shock en huilen en de oudste overstuur roepend "we gaan op vakantie, dit kan niet" steeds herhalend. Erg verdrietig dit. Arme kindjes

17. Love1990

Love1990 Niet meer actief

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Zo erg :(
    Kindje van mijn werk pas ook een ongeluk gehad in italie, aangereden door een tegenligger die op hun weg helft kwam.. Vader opslag dood, moeder ernstig gewond, zus ook gewond, zij zelf niks.. Heel bizar.. Ongeluk zit helaas in eeen klein hoekje :(

19. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Bah dit is helemaal zo'n beetje mijn grootste nachtmerrie, dat je zo'n achterlijke gladiool treft die op je weghelft komt. Doodeng en echt verschrikkelijk, net als wat er bij Sint-Niklaas is gebeurd. Die arme meisjes, op slag beide ouders kwijt. Geen woorden voor.

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Dames het is vreselijk nieuws ik woon in koudekerk en het gaat over vrienden van mij. De kids mogen vandaag naar huis.

Ik zelf ben van slag en kan het totaal niet beseffen

Deel Deze Pagina