Hallo dames, Wie heeft er ook wel eens een ovulatie bloeding of gehad? Vanmorgen hadden wij onze al weer vijfde IUI. Maar net voor we naar het ziekenhuis moesten ging ik naar het toilet en had ik wat bloedverlies. Dit heb ik nooit eerder gehad. Weet iemand of de ovulatie dan net heeft plaatsgevonden? Groetjes Quinty
Hey Quinty, Ik heb ook wel eens wat bloedverlies gehad op de dag van de iui, en volgens gyn. was dit de ovulatie. Vond het ook vreemd, want ik had dit nooit eerder gehad, en daarna heb ik het ook nooit meer gehad trouwens. Maar volgens gyn. kun je bij een ovulatie afscheiding hebben varierend van wit tot bruin en rood. Alles is gewoon normaal. Dus: heel veel succes met wachten, ik ga weer voor je duimen!
Ik had het eerder nooit, maar sinds vorig jaar heb ik het eens in de zoveel tijd. En dan kan het best wel veel zijn. Heb wel eens 2 dagen aanhoudend rood bloed gehad. Bij mij is het volgens mij na de eisprong. Maar ik heb gelezen dat het zowel er voor als er na kan zijn!
Ik had het ook nog nooit gehad. Ik stond even gek te kijken. Het lijkt mij dat het na de eisprong is. Maar ik weet het ook niet hoor. Als het maar rond de eisprong is. Volgens de verpleegster is na de eisprong het eitje nog tot 24 uur bevruchtbaar. Al neemt het wel af naar gelang er meer uren voorbij gaan. Het beste is binnen tien uur na eisprong. Ik zie dat je al een lange weg achter de rug hebt. Succes met je behandelingen.