Ik kan de puppie dik gemaakt heb niet vinden op foto maar t was afgeleid van deze verder wel eens een brillenkoker van een eierdoos (mn vader vroeg een brillenkoker op zn loodje) stoomboot van de sint uhm.. kan zo ff niet meer bedenken
Wat een mooie en leuke surprises Ik ga eens kijken of ik die van voorgaande jaren nog kan vinden. Appel: Met daarin appels, appelspelletje en appel servetten
Ik heb er vorig jaar 2 gemaakt, een taart voor mijn overgrootoma en een theepot met kopje voor mijn moeder:
Ow wat een fijn topic om ff inspiratie op te doen.. Wij moeten er samen dit jaar 5! maken dus een beetje inspiratie is welkom
Ohw als ik dit topic lees krijg ik er spontaan zin in!!! Helaas is het invullen van je verlanglijstje blijkbaar al erg moeilijk voor de schoonfamilie dus een suprise gaat um nooit worden... Ik ben jaloers op jullie Staan superleuke dingen tussen!!!
Vroeger deden we met een stel vriendinnen ook sinterklaas vieren. Surprise was verplicht. Ik hb toen van papier maché een piemel gemaakt.... Alleen het maken was al dikke lol.....
Ook ik heb sinds de basisschool-tijd geen surprises meer gemaakt.... Was er altijd wel even wat weken mee zoet! Maakte de meest uitgebreide creaties . Als we nu Sinterklaas vieren dan doen we dat wel met lootjes en eventueel een gedicht, maar geen knutselwerkjes meer... Maar wellicht over een paar jaar weer als die kleine groot is. Mooie creaties hier overal!
Dit jaar maak ik een surprise voor mijn schoonzus. Ze is een echte snoeper en ben van plan om van oa papiermache en een stuk afvoerbuis een megalolly voor haar te maken. Als hij klaar is zal ik wel een foto posten. Zit alleen nog met een gedicht. Dat is nu niet mijn sterkste kant maar hoort er wel bij.
Dank je wel...!! Een tip: zoek ronde dozen ofzo voor de "ei vorm" van de biertender. Ik had alleen een heleboel kleine vierkante/rechthoekige doosjes, dus het was heel veel knip, plak en vouw werk om de vorm van de biertender en de deksel te maken