Laat je surprise zien.

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinmonster, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    schroevendraaier, aan de onderkant zit een confetti -kanon. mn vader begon er over dat er toch geen vuurwerk in de surprise's zouden zitten. hij had ons op een idee gebracht

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    en de laatste een cupcake. deze vind ik zelf niet zo goed gelukt maar ja. hij is gemaakt van schoonmaakdoekjes, en die dag heb ik voor het eerst een naaimachine gebruikt.

3. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    #83 Snne, 3 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    We hebben het zaterdag gevierd.. ik heb uiteindelijk een kartonnen doos in verschillende kleuren grijs geverfd en er op stond 50 tinten grijs doe-her-zelf pakket.
    Er in zat een komkommer, een bolletje touw, een flesje massage olie, een rubber balletje met stekels en een kaars. Er zat een dubbele bodem in en daaronder de echte kadoos waaronder dus het boek. Ze vond hem hartstikke leuk!! :)

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Melief.. Weet niet of je ze al af hebt.. Maar ik heb ook een surprise gemaakt voor iemand die gek is van paarden.. Heb een rozet gemaakt, zo'n ding die je krijgt bij wedstrijden.. Zal morgen nog wel ff een fotootje erop zetten.. Heel makkelijk te maken en ziet er leuk uit :)

Deel Deze Pagina