Waar kan ik dit wasmiddel nog kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juni, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hoi,

Sinds mijn zwangerschappen kan ik de geur van bijna geen enkel wasmiddel nog verdragen. Er was er één dat ik wel kon ruiken: dreft vloeibaar maar dan wel met de witte vloeistof, niet de blauwe. Wij hebben hier in de buurt een plus en een albert heijn en beide hebben sinds kort alleen nog de blauwe variant, die ik ook niet graag ruik. Weet iemand waar ik de witte variant nog kan kopen?
    Voorlopig gebruik ik Neutral (geen geur), maar dan ruikt de was nooit eens echt fris.

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik geloof bij de Blokker, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Heb je Kruidvat al geprobeerd?

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Je zou ook nog je eigen wasmiddel kunnen maken. Als je echt niks lekker meer kan vinden in de winkel..
    Kun je een geurtje aan toevoegen die jij lekker vindt.

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.261
    113
    Of online bestellen

5. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik zal eens kijken in blokker en kruidvat.
    Hoe moet je dat doen, een geurtje toevoegen? Wat moet je dan gebruiken als geurtje?

6. Islah

Islah Niet meer actief

Misschien moet je anders eens Klok proberen. Heeft ook geen geur (nog minder geur dan Neutral, die heeft nog een vaag geurtje maar Klok is écht helemaal geurloos) en het komt echt fris te machine uit. Je ruikt op de een of andere manier dat het echt net gewassen is, ook al ruik je geen chemische parfum. Ik gebruik wel azijn in het wasverzachterbakje.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Een paar druppels etherische olie.

8. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Islah, bedankt voor de tips. Ik ga het proberen!

9. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Een scheutje azijn toe voegen aan het laatste spoelwater. da ruikt het niet naar azijn maar wel fris! Dit spoelt ook alle zeepresten eruit. Scheelt je ook in wasverzachter want dat hoef je dan ook niet te gebruiken.

Deel Deze Pagina