Hoi hoi, De titel zegt het al wie heeft er ervaring met de site vakantieveilingen.nl? Ik kwam het laast tegen en ben erg benieuwd of het wat is. Ik zag er wel leuke dingen tussen zitten namelijk. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjesss Jetje
is al een topic over volgens mij. Maar, ik heb wel es wat gewonnen ja. Alleen reken vantevoren even de verplichte kosten uit (staan onderaan onder Exclusief (verplicht), wij moesten namlijk 67 euro bijbetalen op t vakantiepark en daar hadden we niet echt op gerekend. In de laatste 15 sec bieden en dan ongeveer 16 euro hoger dan het hoogste bod tot nu toe.
Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik ga zeker een keertje bieden. De bijdekomende kosten had ik gezien maar bedankt voor de tip.
jup, zijn begin juli lekker een midweekje naar prinsenmeer geweest voor 21 euro super, ik ga nooit meer naar een reisbureau denk ik..
Toevallig van de week hoogste bieder geworden op een super leuk weekendje weg! Ben zo blij. Zo heb je voor weinig geld toch een leuke korte vakantie
Wij zijn ook heerlijk midden in de zomer een midweekje op vakantie geweest voor een mooi prijsje. Echt een aanraden die website!
Ik heb ervaring Pinksterweekend 2009, Pipodorp was ik de hoogste bieder mee. Maximaal Hollands vorige maand idem
Heb er ervaring mee, en een paar erg leuke dingen gedaan! Voor hele leuke prijsjes! Het bbq restaurant in apeldoorn is erg goed en leuk! Preston palace is echt geweldig! Fletcher hotels zijn ook leuk, alleen soms een beetje oudbollige stijl. Pipodorp was echt super! En lemonia in utrecht is ook erg leuk!
Ik ben in september een paar weken vrij, hopelijk lukt het me dan om op wat leuks te bieden. Ik ben benieuwd
Ik bied altijd op de wellness arrangementjes erg leuk gaan over 2 weken al weer voor de derde keer een dagje naar de sauna.