Laat jij je kind zijn/haar mond spoelen met zeep...

Discussie in 'De lounge' gestart door Arual, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Laat jij je kind zijn/haar mond spoelen met zeep?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.929
    5.240
    113
    Home
    bij het lezen van de titel denk ik meteen weer aan dat jongetje die in een uitzending zat van dr.phil. :(

2. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Ik zou dit mn dochter nooit aandoen. moest zelf zout water drinken vroeger Daar heb ik nu nog een trauma van. Echt niet dat ik zoiets mn dochter aan doe

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nee! en zal ik ook nooit doen!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Daar dacht ik dus ook aan....:(

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dacht altijd dat dat een gezegde was, nooit iemand gehoord die dat echt heeft moeten doen. Zou dit zelf ook nooit laten doen, komt niet in me op!

@ ts: Veel sterkte met de verwerking meid!

6. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

nee, ik plak mijn zoontjes wel achter het behang

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Bij Supernanny was ook eens een gezin waarbij de kids zeep moesten eten als ze scholden ofzo. Je zag Jo ook echt helemaal in shock naar die beelden kijken. Die moeder besefte niet hoe fout dat was!:$

TS Sterkte met het verwerken van je jeugd, het is een lange weg maar maakt je leven zoveel prettiger (weet ik helaas uit ervaring dus).

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    een week geen eten geven werkt ook goed.:D

gelukkig heeft niemand ja gezecht.

9. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Nee natuurlijk niet. Maar -durf ik dit nog te zeggen?- kindermishandeling vind ik het nou ook weer niet (mits het gaat om een keer spoelen met zeepsop en niet om hele blokken luchtverfrisser eten).

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Nee. Ik dacht ook dat het een geintje was toen ik dit topic las, maar lees nu dat het echt gebeurd is bij sommige mensen hier. Ik vind het heel erg voor je dat dat gebeurd is, en vind het echt niet kunnen.

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt! Ik werd vroeger met sokken en al onder de koude kraan gezet en daarna mocht ik buiten afkoelen. NEVER NOOIT dat ik dat soort idiote dingen bij mijn meisje zal doen. Mafkezerij.

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nee dat doe ik niet, maar dat doe je toch niet...

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.816
    4.194
    113
    Dan vind ik dat jij een bijzondere grens/ kijk op kindermishandeling hebt...

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Licht eens toe waarom jij het laten eten van zeep geen kindermishandeling vind?

15. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik had een juf toen ik in groep 1 en 2 zat, die een klasgenootje wel eens een stukje zeep liet eten, omdat hij steeds boertjes liet.
    Dat vond ik heel zielig, en de moeder van dat kindje is wel naar haar toegegaan. Hoe het afliep weet ik niet.

16. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik zei: een keer spoelen met zeepsop. Dat is wat anders dan eten. En spoelen vind ik geen kindermishandeling omdat het niet gevaarlijk of schadelijk is (eten van zeep of spoelen met tabasco wel). Het smaakt alleen vies.

Edit: voor de duidelijkheid, ik zou het nooit doen, en vind het ook heus wel idioot en middeleeuws. Maar ik vind dat hier af en toe wel erg snel met de term kindermishandeling wordt gegooid.

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik ken dus iemand die dit serieus nog doet!!
    ze is niet zou oud, heeft twee kids.. en toen ze dat doodleuk zat te vertellen viel mijn mond echt open.
    Serieus van een tip op de vingers kan ik niet wakker liggen maar spoelen met zeep... dat vind ik echt niet normaal!

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    je kind zeep laten innemen is toch echt in mijn ogen mishandeling! op een nogal sarcastische bewuste manier! zoiemand moeten ze zelf een stuk zeep in hun smoel drukken tot hij doorgeslikt is!

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn moeder zette ons vroeger weleens onder een koude douche "om af te koelen" waren haar woorden... verschrikkelijk was dat! ik haatte haar dan ook enorm op zo'n moment hoor.. snap niet dat een moeder tot zoiets in staat kan zijn... dan spoor je hem gewoon niet!

20. Papaver

Papaver Niet meer actief

Volgens mij ruk je e.e.a. ietwat uit het verband. Pickle had het alleen over spoelen volgens mij.

On topic: Nee, ik zou het nooit doen.

TS, heel naar dat jou dit wél is aangedaan vroeger.

Deel Deze Pagina