Hier ook 1 !!! Een hele dikke lange spijker! Voel de pijn nu nog haha! En mijn vader maar vragen '' was het een roestige?Of geen roestige?'' ..Wist ik veel! Wist alleen dat het mega pijn deed
wij liepen vroeger aaaltijd op blote voeten in de zomer. mijn ouders waren niet zo mieperig. ( een beetje te gemakkelijk soms in mijn ogen ook ) ook op straat om watergevechten te houden. nu woonde wij in een nette straat dus dat scheeld. ook op het strand liepen we altijd blootsvoets en omdat we een camper hadden kwamen we vaak op dat soort plekken. we liepen daar ook altijd blootvoets in de duinen ofzo je krijgt er eelt van zeiden ze altijd wat ook zo was hoor. ik heb in al die tijd ooit eens 1 keer mijn hele hiel opengehaald ( megadiep ) maar dat was aan een scherpe rots toen we in de moezel aan het zwemmen waren. vanaf toen moesten we waterschoentjes aan als we in het water gingen. ik loop nu in huis ook nog altijd blootvoets of met sokken en stamp ook zo door de tuin en mijn kinderen ook. we zorgen dat de tuin netjes aangeveegd is en een keer op een steentje trappen krijg je niks van. maar ik zou lars niet in openbare plekken zonder schoenen laten meer. de tijd is tegenwoordig toch anders als toen ik klein was. ( da's tochal weer ruim 30 jaar geleden) wel op het strand ofzo denk ik als het schoon "oogt"