Laat jij ze overal?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Laat jij ze overal waaien

1. Ja, maakt niet uit waar ik ben, als ik ze heb moet ik ze kwijt

2. Ik wacht wel even dat ik alleen ben..

3. Nee ik doe het alleen thuis

4. Zelfs thuis loop ik even ergens anders heen..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    als het moet het liefst thuis, maar als ik er echt buikpijn van krijg dan is er vast wel ergens een stil hoekje hoor haha

2. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    In het openbaar niet..
    Maar als je zwanger bent.. op 1 of andere manier.. lukt het dan niet om ze even in te houden haha!
    Ja shame on me.

3. melotje

melotje Lid

14 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de eerste optie gekozen :)
    Ik heb enorm lastige darmen en kan ze (ook al zou ik willen) gewoon niet zomaar ff ophouden. Dus als ie komt, dan komt ie :p

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik doe het als ik alleen ben!
    Zelf na mijn keizersnede deed ik het niet. Ik had onwijze krampen, kon het niet laten gaan hoor! hihi! Die hele wond was niets vergeleken met de buikpijn van mijn darmen! Hihi en de verpleegsters maar zeggen dat ik het moest laten gaan! Ja dag! Wat een verademing was het om thuis te komen!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb verschillende darm onderzoeken gehad waarbij ze dus gas in je darmen spuiten die kan je geeneens inhouden al wil je , meisje tegenover probeerde het wel maar lukte gewoon niet, ik zei tegen haar laat maar gewoon gaan want ze stinken toch niet, we hebben samen dubbel erom gelegen :p

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nou hier laten we ze ook lekker gaan, ik ga ze echt niet ophouden als ik daar buikpijn van krijg, alleen mijn man is afentoe net een lopende stinkbom, maar goed als ik last heb van mijn spastische darmen dan pak ik hem terug hihihi

maar in het openbaar laat ik ze alleen gaan als er niemand in de buurt staat,loop dan altijd een stukje verder

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Thuis laat ik ze overal en bij mn ouders ook wel, anders miet, tenzij die me ontglipt.

8. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    mijn man en ik faxen thuis gewoon zonder schaamte, we waarschuwen wel ff als er een luchie an zit ghegheghe...
    voor de rest fax ik als alleen ben (en meestal ben ik het dan toch niet...loopt er toch nog iemand achter je...ken je dat?? )

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Hahaha faxen, mooie benaming en die iemand die nog achter je loopt is ook grappig, al meot je het lef er wel voor hebben hihi:)
    Als ik perongeluk ergens 1 laat waar het niet de bedoeling is schiet ik in de lach..;) en verraad ik mezelf dus:p

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik wacht tot ik alleen thuis ben.

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Oh nee hoor absoluut niet in het openbaar, wacht wel tot ik thuis ben. En in een relatie zou ik ze ook niet gewoon laten lopen, dan ga ik wel even naar de wc ofzo;)

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Ja dan kan het niet, dan is het een ander verhaal! Hihi! Maar gelukkig konden jullie er om lachen!!! hahaha! :D

Deel Deze Pagina