Tumor van anderhalve kilo verwijderd bij baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Springmuis, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    PARIJS - Artsen in een ziekenhuis in Parijs hebben een huzarenstuk volbracht. Ze slaagden erin een 1,5 kilo zwaar gezwel operatief te verwijderen bij een te vroeg geboren baby, die zelf 1,7 kilo woog. Dat meldde een woordvoerster van het Robert Debré-ziekenhuis vrijdag.

De tumor werd ontdekt tijdens de geboorte van het meisje op 25 augustus. Ze kwam via een keizersnede ter wereld. De moeder was op dat moment 31 weken zwanger. De baby maakt het naar omstandigheden goed.

Bron: Telegraaf

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bizar he... ik heb zoiets 1x vaker gehoord, dat baby's geboren worden met een tumor...

geweldig dat het kindje succesvol is geopereerd.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Maar dan weegt het kindje nu nog maar 200 gram? Of begrijp ik het verkeerd :)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het kindje ZELF woog 1,7 kilo...

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Haha oke maar ik dacht eigenlijk kindje van 1,7kg en daar is 1,5kg aan tumor verwijdert :$
    Maar het was al wat laat :);)

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat erg zeg zoiets. Maar gelukkig dat de operatie geslaagd is. En nu hopen dat dat gezwel niet weer terug komt.

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL

ik las het ook verkeerd hoor... het staat er ook op en manier die je verschillend kunt opvatten...;) na de operatie woog het kindje 1,7 kilo was handiger geweest...

maargoed, nog steeds heftig dus he, voor zo'n uk..

8. 4days

4days Niet meer actief

:$Jeetje

Deel Deze Pagina