Man wil graag borstvoeding geven...

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by demi123, Sep 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
  2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahahaha, mafkees.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    :(

Ik weet het niet hoor...

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Sorry hoor... Mijn man heeft ook geen behoefte gehad dit te doen en de hechting met zijn meiden is er volgens mij echt niet minder om. De meiden zijn dol op hun pappa!

5. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Fysisch is het een moeilijk verhaal. Mannen hebben het over het algemeen te weinig borstklieren om melk te produceren.
    Daarnaast vind ik persoonlijk BV een logisch vervolg op een zwangerschap, en is daarom niet bedoeld voor mannen.

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Was er niet zoiets als een bepaald vrouwelijk hormoon voor nodig om BV te geven ofzo?
    Ik herinner me nog iets over jongetjes die ook melk kunnen lekken uit hun borstjes net na de bevalling omdat ze dat hormoon van mama mee gekregen hebben maar niet zelf (of niet voldoende) maken...

Mafkees idd..

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,689
    0
    0
    Rotterdam
    Wat een onzin!

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    :( Zou zeggen, je kan ook met de baby onder de douche...
    Of of de bast van papa.... Maar om nou meteen BV te geven :$

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Vind het ook wel een beetje ver gaan hoor...
    Ik snap best dat mannen een binding met hun kinderen willen, maar mijn vriend heeft nooit borstvoeding gegeven en toch zijn die kinderen dol op hem!
    Natuurlijk als ze huilen komen ze sneller naar mij toe, maar dat komt omdat ik ook veel vaker met hen alleen ben dan dat hij is. Als ik full time zou werken en hij vaker thuis zou zijn zou dat denk ik best andersom kunnen zijn.

Trouwens er is een onderzoek geweest bij apen. De baby's hadden 2 apen voor zich, eentje was heel zacht en knuffelig maar gaf geen melk, en 1 was van metaal maar gaf wel melk en toch kozen de baby's uiteindelijk voor de knuffelige aap.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Als ik zo het plaatje zie vind ik het ook zielig voor dat kindje, die probeert dan te happen en te zuigen lijkt me en er komt dan gewoon niks. Vraag me dan af of dat de band dan wel ten goede komt wanneer papa koste wat het kost probeert om het kind aan te leggen, bouw die band dan gewoon lekker anders op dmv knuffelen etc.
    Vraag me ook af of hoe het zit met borsthaar.. bleeeh

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hahahaha, nou ik kan wel zeggen, mijn vriend deed dat een keer bij mijn dochter en die begon keihard te huilen omdat er haar op zijn borst zat, whahahaha we hebben er keihard om moeten lachen!

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    :Dja precies dus.

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Nou ja er zijn ook mannen zonder borsthaar natuurlijk.... en dan heb je nog altijd de scheermes of het scheerapparaat natuurlijk.

Elise heeft trouwens wel es geprobeerd of pappa wat had... hij stond met haar onder de douche en pakte haar dus op de bv-manier vast.... tja.... arme pappa sprong een gat in de lucht van schrik en pijn want ze had goed beet..... hahaha:D

14. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Het is niet echt iets waar ik achter kan staan. Het komt mij iets te geforceerd en tegennatuurlijk over. Ook als ik naar het verschil tussen een mannen en een vrouwenborst/tepel kijk lijkt het me niet echt handig voor de baby (afgezien nog van de borstharen).

Kyra pulkt wel vaak aan de tepels van mijn man (die doet dan snel z'n hand erover... het watje), maar dat komt omdat ze het bij mij ook doet en het heel rustgevend vindt. Maar echt happen heeft ze niet gedaan. Wel trouwens aan z'n neus, maar dat hebben we snel afgeleerd want snot happen vinden we geen goed idee. ;)

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Tsja, wat ie wil doen, moet ie doen. Ik denk niet dat het zin heeft :)

Ik heb er niet echt een mening over eigenlijk...

16. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,085
    3,869
    113
    Haha! En dan staat er ook nog bij 'alles wat geen pijn doet valt te proberen'...Nou, ik vond tepelkloven, borstontsteking en die eerste dagen dat ik voeding gaf niet geheel pijnloos hoor ;).

17. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja idd JO79.
    Ik had voor Wendy nog nooit tepelkloven gehad ondanks dat de andere 2 ook BV gehad hadden maar mijn god wat een ellende..au au. En de harde schijven die ik bij Wendy soms had waren ook echt alles behalve pijnloos.
    Maar goed die hoef je ook niet persee te hebben. Maar naja... ik blijf erbij: Mafkees!

18. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    1,106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    ''Alles wat geen pijn doet is de moeite waard om te proberen''
    Typisch! Wel borstvoeding willen geven maar een kind uitpoepen ho maar!

19. aamm

aamm Lid

May 9, 2009
    55
    0
    0
    straks heeft de baby allemaal haar in zijn mond haha!!
    Wij hadden alleen de pijn van de bevalling dus verdienen wij toch ook wel een "genot" wat alleen wij kunnen hebben!
    die mannen willen ook alles kunnen....

Share This Page