Een vraagje we zijn gisteren met iris bij de fysio geweest en nu moet dus smalle schoentjes hebben de meeste zijn vrij breed bij iris moeten ze goed straks om haar voetje zitten omdat ze veel last heeft van haar voetje wie heeft er tips waar je leuke smalle schoentjes kan halen winkels dus of schoenmerken die echt smal vallen
Valerie heeft ook ontzettend smalle voeten. Ik vind de schoentjes van de Zara mooi smal vallen. Die passen altijd super mooi om haar voetje. Overigens zijn de meeste zara schoentjes gewoon van leer. Verder heb ik 2 paar laarsjes van Shoesme, die hebben ook wat smallere modellen
Je kunt het beste naar een echte schoenenspeciaalzaak in de buurt gaan. Zara etc. zou ik echt niet aanbevelen, dat ziet er misschien leuk uit maar dat is natuurlijk echt niks voor de voeten. Kijk maar eens op de site van Twins en Piedro, die maken schoenen in heel veel breedtematen. Daar kun je vast op terugvinden waar verkooppunten bij jou in de buurt zijn.
Hier ook een meisje met erg smalle voetjes, bereid je maar voor. Je hebt echt weinig keuze, meestal heb ik maar keus uit 2 paar of zo. idd twins en petit shoes valt mooi smal.(en een rib uit je lijf hihi) Succes
owkeee dankje voor de tips en zag de prijzen al ja pfff kunnen we echt even niet missen ga hier zaterdag alle schoenenwinkels maar af
Tjah ze zijn niet heel goedkoop. Maar een goed passende schoen is heel belangrijk. Dat bepaalt de hele houding van je kind.
Ik heb even gezocht...maar er zit hier gewoon echt geen schoennewinkel in de buurt die twins of piedro schoenen verkoopt. Moet zeggen dat ik de zara schoentjes ook echt alleen voor erbij heb. Heb elk seizoen 1 paar. Verder heeft ze 2 paar laarsjes van shoesme, en 1 paar van replay. Maar ik heb het idee dat schoenen voor smalle voeten echt nog veel moeilijker te vinden zijn dan schoenen voor brede voeten.
Gattino valt erg smal inderdaad. En vaker de schoenen bij Dolcis ook is mijn ervaring. Die zijn ook weer net een slag goedkoper dan bij een kinderschoenenwinkel, rond de 50 - 60 euro ipv de 75-80 die je anders toch wel kwijt bent.
Dolcis is echt niet smal, tenminste dat is mijn ervaring! Hier ook een meisje met een smal voetje en Piedrolaarsjes a 130 euro :x En verder voor erbij nog een veterlaarsje, die kun je tenminste aansnoeren
Ja wij kopen 2 paar per seizoen dus dan ben je 200 tot 240 euro lichter... Maar ja ik vind het erg belangrijk.
Wij hebben ook die van studio petit, die schijnen smal te vallen. Verder vind ik ze echt heel fijn, gaan gemakkelijk aan en uit en hij loopt er super op .
Hier twee kinderen met smalle voeten. Bij de schoenwinkel komen er wel 25 dozen of nog meer te voorschijn en dan heeft ze nog geluk als ze tussen twee kan kiezen. Ook de jongste van 1 1/2 jr. heeft smalle voetjes. Nu zijn eerste schoenen zijn van ecco met vetertjes, die kun je nog goed aanrijgen. Wel ben je altijd duur uit.