amandelen eruit op jonge leeftijd (net 1 jaar)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Zoals de titel al zegt ze gaan de amandelen uit de neus halen van ons meisje.
    Heeft iemand hier daar ervaring mee op zo'n jonge leeftijd?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heel verhaal getypt over onze jongste met de keelamandelen, lees ik nu neusamandel :D
    Onze oudste heeft met 19 maanden de neusamandel eruit gehad. Was op het moment zelf wel even heftig, (met wakker worden, veel slijm en bloed, en later overgeven van al het bloederige slijm dat ze ingeslikt had), maar eenmaal het ziekenhuis uit was ze weer helemaal OK en ze knapte echt direct na de ingreep zienderogen op.

3. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook met net 1 de neusamandel er uit, in combinatie met buisjes. Ze was wat eigenwijs met drinken, maar dat was niks in vergelijking met toen ze met 2,5 jaar haar keelamandelen er uit moest en bij onze andere dochter was dat met 3,5 ook veel erger, dus wat dat betreft is 1 zo slecht nog niet ;).
    Na afloop weinig last, maar uiteindelijk is ie wel snel weer aangegroeid, want bij het verwijderen van de keelamandelen (1,5 jaar later) was ie weer aangegroeid en moest ie weer verwijderd worden.

4. tuc

tuc Niet meer actief

ja hier met 13 maanden de neusamandelen eruit en buisjes gekregen. het is hier allemaal van een leien dakje gegaan....het was de dag zelf allemaal wat gevoelig (om 8.00 uur geholpen) maar had s middags thuis al praatjes.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja hier 16 oktober de neusamandel eruit. Ze moest wel huilen toen het kapje op haar mondje ging. Maar niet hysterisch. Na 15 min mocht ik bij haar. Ze heeft haar roes uitgeslapen op de kinderafdeling, we mochten tussen de middag naar huis. Daar at ze een boterham en dronk wat om vervolgens weer lekker te gaan slapen. Heb 1x een paracetamol zetpil gegeven direct na thuiskomst maar ze had helemaal geen pijn. Ze slaapt nu dieper, niet meer steeds een verstopte neus. Zeer de moeite waard! Succes!

6. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Mijn zoon zijn neusamandelen zijn eruit gehaald toen hij 13 maanden was. Voor zo'n ventje toch wel even heftig hoor, maar met een paar dagen was alles weer ok. Wel nog lang volle neus na de ingreep vond ik.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Onze dochter was 14 maanden toen ze 2,5 week geleden geholpen werd aan neusamandelen en buisjes
    Ze was pufjes gewend dus het kapje van de narcose deed haar weinig
    Ze kwam krijsend uit de narcose en drinken wou ze niet maar ik had knijpfruit mee genomen en hier at ze 2 pakjes van en toen ze dat op had mocht ze naar huis ( 10.00 uur gingen we naar huis ! )
    Eenmaal thuis heeft ze lekker geslapen en na het slapen was ze lekker vrolijk en ondeugend

8. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Hier was zoontje net 10 maanden. Heeft er op het nare wakker worden niks van gehad. Heb nog wel 4 dagen pcm doorgegeven maar dat had ik meer van jongen je bent nog zo klekn je kan niks aangeven.
    nadat hij bijkwam heeft hij een fles gedronken en mochten we na een paar uur al naar huis.
    knapte zienderogen op en sindsdien geen snotneuzen of iets meer gezien. Buiten de seizoenen dat het heerst

Deel Deze Pagina