piepen huilen wordt gek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jaimy en remco, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meiden.
    meiden ik heb een vraagje en een beetje advies nodig. ik heb een zoontje van 8 maanden en ongeveer 1 week oud, ik woon tijdelijk met mijn vriend en lorenzo bij me ouders in gelukkig ruim huis en iedereen heeft eigen plekje daar, ik heb namelijk deze week urgentie gekregen en ben dus aan het wachten op een woning, maar nu het volgende ik heb mijn zoontje vanaf het begin onwijs veel aandacht gegeven en dacht dat goed was na mijn idee, we woonde in een 1 kamer woning toen en was echt erg rommelig en klein toen weer verhuizen met die kleine dus veel onrustig inmiddel wonen we dan 7 weken bij me ouders. maar lorenzo piept huild gild heel veel en niet dat iej honger of doorts heeft maar gewoon om aandacht ik denk persoonlijk dat ik hem al die tijd veel te veel aandacht heb gegeven en dat iej zich zelf nie meer goed kan vermaken of wil vermaken. hoorde van mijn buurvrouw om elkedag een speeluurtje in te lassen dus lezen of spelen, ik ben ook veel onderweg met hem boodschappen doen of naar de winkels of wat dan ook. kan iemand me helpen of wat goed is?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat lijkt me lastig als je met meer mensen in een huis woont.

Ik vind een speeluurtje wat weinig. Met 8 maanden kunnen lang niet alle kinderen goed alleen spelen. Vaak maar 15 minuutjes. (die van mij wel iets langer trouwens). Dus je zult hem toch ook iets bezig moeten houden.
    Bijvoorbeeld nieuwe speeltjes aanreiken, als hij verveelt begint te raken met het oude. Gewoon langzaam opbouwen. Het is iets wat ze echt moeten leren.
    En vooral niet teveel speelgoed om hem heen leggen. Daar kunnen ze ook onrustig van worden. 2a3 kleine dingetjes is zat. en dat af en toe afwisselen. Dan heeft hij regelmatig "nieuwe" dingen en blijven ze interessant.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Heeft ie dat ook als ie net een tijdje heeft geslapen of bijv. de fles (krijgt ie die nog?) heeft gehad?

4. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    bedankt voor julliej reacties, en tips ja hij kan na het slapen ook piepen maar niet altijd hij kan ook een tijd erg lief zijn. maar vaak is iej gewoon snel verveeld. ik zal er wat mee doen soms ook tijdens het eten piepen omdat iej gewoon speelgoed er bij wil, ik zat te denken om boekjes te kopen en daar mee te keer te gaan zitten en gewoon lezen:)? is dat denk julliej goed

5. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Die van mij piept ook errug. Ze wil gewoon de hele tijd aandacht en vermaakt worden. Maar ja, dat kan ik natuurlijk niet elk moment van de dag geven. Dus dan gaat ze zitten zeuren en jengelen. Maakt niet uit op welk tijdstip van de dag. Meestal negeer ik het gewoon. (ze gaat dan wel gewoon door voor 5 min. en stopt daarna) Daar moet ze maar aan wennen. D'r zit niks anders op.

Boekjes lezen is heel leuk! Dat kun je elk moment van de dag doen en tegelijkertijd aandacht geven. Die van mij heeft er geen rust voor (echte ontdekkingsreiziger) dus dat komt later wel een keer :D.

Deel Deze Pagina