Volgende week hopen wij, misschien wel ons aanstaande nieuwe woning, te bezichtigen het onderwerp zegt het al.. we hebben geen oppas, zouden jullie je kindje van 8 maanden meenemen? of is dat echt een beetje raar?
Als ze zo jong zijn gaat het nog, maar als je een druk kind hebt, of ze zijn wat ouder, dan is het niet aan te raden. Vorig jaar huizen bezichtigd met ons leasekind van bijna 2, dan kan je niet goed kijken
Jahoor wel meegenomen. Afgelopen tijd hebben we de kinderen ook soms meegenomen bij een bezichtiging, 4 en 2 is dan wel lastig, die zitten niet stil en maken ook lawaai, maar een baby, lekker in de doek meenemen!
Ik neem mijn zoontje eigenlijk overal mee naar toe... Hij is ook heel makkelijk moet ik eerlijk zeggen... Ik zeg gewoon doen.
Ja hoor, hier ook gedaan toen zoon een half jaar was. We lieten heb gewoon in de maxi cosi zitten, tenzij hij ging huilen. De makelaars vonden het bij ons ook geen enkel probleem.
Ja is toch ook het huis voor je kindje. Eventueel bij het 2e/ 3e gesprek tekenen koopakte zou ik zonder kleintje doen
Ik zou voor de eerste bezichtiging wel een kind meenemen als het zo uitkomt, dan gaat het vooral om de eerste indruk en je gevoel. Als je serieus bent, zou ik altijd nog een tweede keer gaan kijken, liefst met iemand met bouwtechnisch inzicht, om het huis nog eens te zien en meer praktisch te kijken naar de details en een indruk te krijgen van de staat van het huis en het werk en kosten dat je eraan hebt. Dan zou ik zonder afleidende kids gaan.