wordt er niet goed van....

Discussion in 'Zwanger worden' started by cyntje78, Feb 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    dus dames.... ik zet het even hier neer....

Vandaag ben ik 33 dagen overtijd óf 3 dagen, als mijn bruinverlies begin januari mijn ongi is geweest. Lekker duidelijk dus... Tot op heden alleen maar negatieve testen.. ruim een jaar gestopt met de pil en daarna altijd regelmatige cyclussen gehad.

Ik was van plan om morgen naar de h.a. te gaan en toch echt een bloedtest te vragen.

Dus vanmorgen kwam ik op het werk om 6.45 zie ik tot mijn verbazing dat ik zo kippig ben geweest om mijn diensten verkeerd in mijn agenda te zetten. Ik was dus vrij en moet morgen de hele dag werken :oops:
    Aangezien het bijna half 8 was toen ik vertrok dacht ik.... zal ik dan maar vandaag naar de huisarts gaan. Dus in de auto wachtend, want buiten was het mij te koud.... meende ik wat te voelen "lopen" Néé toch! Ik word nu toch niet ongesteld he? Toch maar besloten om naar het inloop spreekuur te gaan, naar de balie en even checken op de wc of ik niet toch ongi was geworden.... Niets gevonden als alleen afscheiding... dun dus....

Eindelijk was ik aan de beurt. Nu gelukkig de mannelijke arts. Heel mijn verhaal uitgelegd en gelukkig kwam de dokter zelf met het idee voor bloed te prikken. Zo gezegd zo gedaan... nu zit ik dus thuis afwachtend op de uitslag die ik morgen krijg... pffff....(of binnen 3 werkdagen?) want de prikdienst zei binnen 3 dagen en de h.a. zei morgen.

Net moest ik zo nodig piesen, gelijk maar een test gedaan.... wat denk je? Negatief :cry: Ik word er zo niet goed van! Waarom moet het nu altijd anders dan anders.... waarom niet gewoon ongesteld?

Nou, dames.... het lucht even op om dit hier in de groep te gooien! Bedankt voor het lezen ;)

Groetjes Cyntje

2. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hoi cyntje

nou ik kan begrijpen dat je er gek van wordt zou ik ook zijn!

ik heb zoiets nog niet echt mee gemaakt ben nu 20 maanden gestopt met de pil en heb altijd zelfde cyclus gehad tot 3 weken geleden ik was voor het eerst overtijd nou wat was ik zenuwachtig en ook nega testen helaas na 6 dagen ofzo werd ik alsnog ongi nu ben ik weer heel erg zenuwachtig ik heb al 2weken een raar gevoel dus dacht ik doe een test nog voor ik ongi moet worden heb afgelopen zaterdag een test gedaan en die gaf een heel erg licht plusje dus ik dacht ik doe maandag vandaag dus nog een testje was alleen van een ander merk en die gaf niks aan donderdag is pas mijn NOD dus hoop dat ik gewoon te vroeg heb getest

trouwens gelukkig dat die HA zelf die test wou doen ik lees ook sommifge hier waar ze tegen hebben gezegt kom over 2 maanden maar terug :(

liefs lisje

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ja, stom is dat he? Ineens onregelmatig zijn.... Maar voor jou nu ook erg spannend! Ik hoop op een dikke postief voor jou!

2,5 weken geleden kreeg ik de vrouwelijke arts en voelde me een beetje weggewerkt worden... Nu had ik gelukkig de mannelijke arts en die is niet zo beroerd. Ik kon meteen door naar de prikpost :)
    Mocht het toch weer negatief zijn, wat ik eigenlijk echt wel verwacht zo onderhand... dan moet ik van de h.a. toch weer terug komen om uit te zoeken waar het van komt. Ik heb geen stress en ben niet afgevallen. Wel weeg ik iets onder de norm maar dit is jaren en jaren al zo... ik kom gewoon niets aan...

Groetjes Cynthia

4. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    ja ik hoop het ook;)

ja als het toch negatief is kunnen ze idd beter even kijken hoe het kan komen laat je het weten als je uitslag hebt? zal voor je duimen;)

groetjesss

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik laat het zeker weten! Jij ook he?

Groetjes Cynthia (die nu een hymalaya aan was gaat strijken :oops: )

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt van je bloedtest, en dat ze dan er achter kunnen komen wat je hebt, dus dat het voor jou wat duidelijker wordt, want dit lijkt me erg vervelend..

ik zal voor je duimen.

ps; succes met de berg strijkgoed.

7. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hahahah oooh leuk

ja ik hou je zeker op de hoogte

liefs lisje

Share This Page