ik kan pas over 14 dagen testen dus ik ben benieuwd succes allemaal met het testen en ik ga dit zeker volgen
hoeveelste ronde is dit voor jou ? Enne we lopen gelijk spannend ..ik ga ook pas naar me Nod testen want vorige keer heb ik 4 dagen voor me nod getest
@bibinijmegen: dit is de 3e ronde na mijn miskraam. ja spannend we lopen gelijk heb je je eisprong al gehad?
heftig van je miskraam en ga voor je duimen dat je knaltest ga krijgen over 14 dagen ,ik ga ook pas naar de NODTesten
Op m'n NOD echt een tuuuuuuuuuuurtest (van het niet goed bekendstaande merk babyboomshop/123zwangerschapstest.nl, de midstreamtest). Hier op zw.pag. geplaatst en sommigen zeiden dat ze wel iets zagen maar sommigen ook van niet: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/219766d1328027685-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-d-deel-13-dsc_1129.jpg Ik vond 'm in m'n hand wel wat duidelijker, maar was niet echt overtuigd. Ook omdat dat merk dus niet goed bekend staat (regelmatig vals positief). Geen idee of een kruidvat test wel een positief/positiever resultaat had gegeven... Maaaaarrrr 5 dagen later een knaltest in m'n handen van kruidvat 2v5!! http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/220351d1328255354-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-d-deel-13-dsc_1125.jpg Bij onze eerste weet ik niet of ik pas later positief testte, want toen testte ik pas met 5 weken, dat was dan ook een knaltest. Maar had toen dus niet eerder getest... Weet niet of het jullie helpt... Hoop voor jullie ook snel knaltesten!! PS. Ik heb ook wel eens voor NOD getest, maar dat is toch elke keer zo zenuwslopend en een teleurstelling als het weer niet zo is. Bovendien ging ik dan (ook al weet je dat die kans nihil is) mezelf weer aan het twijfelen brengen dat ik misschien wel bi die 5 procent hoor die pas na z'n NOD positief test, dus het heeft ook nauwelijks zin om te testen... Voor mij dus echt veel leuker om te wachten. Het is zo'n kick dat je dan niet ongesteld wordt en dan zo'n vette knaltest een paar dagen later om - gaap - 6:30 uur omdat je al vanaf 4 uur niet meer kunt slapen en dus je man maar wakker trommelt om 6:20 want 'je moet nu echt plassen' (wat niet eens gelogen is want het is zo spannend hihi). Kortom: echt een gaaf moment! Sorry, beetje off topic, hihi.
@bibinijmegen: wanneer is jouw nod? ik heb een cyclus van 27 dagen mijn nod is 22mei als het goed is heb ik afgelopen zondag mijn eisprong gehad eerder dan verwacht. sinds een half uur geleden ben ik ineens erg moe en voel mij heel erg kortademig. ik denk dat het te vroeg is om iets te voelen of kan het wel? zoals elke maand is het weer spannend en bij elke kleine iets wat ik voel denk ik zal raak zijn hahaha maak me zelf gewoon gek denk ik
Dat doe je goed meteen raak check piont ik ben in eerste van overgang van prikpil naar gewone pil zwanger geraakt en pas naar 11 weken achter gekomen ik zit nu in ronde 2
Kelly mijn nod is pas over 14 dagen mijn cyclus was dit keer ook 27 daar voor 28 en daar voor 30 ik zit elke maand wel netjes op schema maar het kan dat je ei eerder gekomen is absoluuut .het is idd te vroeg om iets te voelen ja maar misschien ben je niet lekker door ei dat kan we maar ik zou even afwachten enne lichaam kan soms rare dingen doen laat je niet gek maken enne als je wil kletsen schrijf gerust van je af ben een en al luisterd oor als je steun zoekt we lopen ongeveer gelijk waarschijndelijk nu niet meer omdat je ei vroeg gekomen is !!!!
Hee meiden! Ook ik zit ongeveer op dezelfde cyclus als jullie! Toch leuk om te merken dat anderen ook op ditzelfde punt zitten. Ik ga ook na mijn NOD wachten met testen..
Ik zie het inderdaad Aster spannend en wat leuk ook , ga hard voor ons duimen dat we over paar weken een knaltest hebben
Zou enorm leuk zijn! Het is voor mij wel pas de eerste ronde, dus ik verwacht er nog niet echt iets van.. Hou me maar op de hoogte, vind ik wel leuk!