Hoi Dames, Even een vraag. Ik ben begonnen met ovutesten, maar ik snap er even helemaal niks meer van. 23 oktober, licht tweede streep, dus nega, 24 oktober, licht tweede streep, 25 oktober, streep een stuk donkerder, maar nog niet donker genoeg. 26 oktober, STREEP WEG... Hoe kan dit? Ik had namelijk het idee dat de streep 26 oktober juist heel goed zichtbaar zou moeten zijn. Ben al wel wezen zoeken op de sité, maar kan bij ander topics ook niks vinden wat mij een antwoordt geeft. Kan iemand mij zeggen hoe dit kan, wordt er een beetje onzeker van. Groetjes misspiggle
Gebeurt wel vaker, hangt net af van hoe geconcentreerd je urine is... zou gewoon doortesten, lijkt mij dat je eitje nog moet komen...
Het kan ook zijn dat je net je LH piek hebt misgelopen. Sommige adviseren ook om 2 keer per dag te testen, zodat je je piek niet mist. succes in ieder geval. gr vruchtje
ik denk dat je je eisprong hebt gehad. dat donkerste streepje. het komt niet altijd voor dat de streep even donker is als de cntrolestreep
bedankt voor de berichtjes. Zit nog steeds zonder ongi en ook ben ik even gestopt met ovutesten. Had zelf ook al een beetje het idee dat ik hem misschien net gemist had. Dus nu hoop ik dat ik over ongeveer 12 dagen eindelijk een keer ongi wordt, zodat we verder kunnen. Dit duurt inmiddels ook al bijna 60 dagen. grrrrrrr. Liefs Piggle