Hier tot week 27 in eigen broeken gelopen. Ik had wel in het begin af en toe een positiebroek aan, omdat ik een erg opgezwollen buik had. Nu vind ik het heerlijk zitten. Heb nu 2 spijkerbroeken, 1 soortement van legging en 2 panties. Ben toch al wel van de tunieken enz, dus dat scheelt, die pas ik gewoon nog steeds
Ik draag ook mijn eigen spijkerbroeken nog zijn idd wat lagere modellen, vind ze ook nog lekker zitten. verder draag ik ook nog gewoon mijn eigen leggings, stretchshirts en jurkjes, vind posititekleding absoluut niet lekker zitten, de enige keer dat ik een positiebroek draag is omdat ik ze nou eenmaal gekregen heb en het anders stom vind staan om het nooit aan te trekken
Ik heb een aantal broeken met elastiek en die kan ik nog prima aan. Merk wel dat deze vooral 's avonds en als ik zit een beetje gaan knellen. Nou kreeg ik afgelopen weekend wat positiekleding van een vriendin die net is bevallen. De meeste dingen zijn nog veel te groot, maar wat ik wel pas vind ik echt niet lekker zitten. Die band irriteert me gewoon. Denk dat ik in eerste instantie ga kijken voor leggings en jurkjes/tuniekjes en pas aan de "echte" positiekleding begin als het niet meer anders kan.