Die dondersteen van ons is nog geen 11 maanden en het eerste slachtoffer is al gevallen... Hij is tegen het tvkastje gaan staan en heeft met 1 hand de dvdspeler (nog geen half jaar oud) eruit getrokken en op de grond geknikkerd. Kapot. Gelukkig niet op zijn eigen teentjes gevallen. Hij is best sterk maar ik had nooit verwacht dat hij dat hele ding met 1 hand er zo uit kon trekken.. Zo zie je maar, ze zijn sneller en sterker dan we denken...
Tja.. ik kan niet zeggen dat ik niet 'lichtelijk geirriteerd' was Heb hem even in de box geparkeerd om onder wat mompelend gevloek te constateren dat de dvd speler overleden was. Kan ook niet boos zijn op hem, ben vooral boos op mezelf dat ik net een miliseconde te laat was (ging even iets weggooien in de keuken).
Hier al een hele lijst met schade hihi : - bloempot uit de vensterbank getrokken = kapot - deuk in voet van lamp, want daar viel de bloempot op - stukken plint eruitgereden met zn loopwagentje - alle afstandbedieningen missen het klepje voor de batterijen, want op de grond gegooid - stapeltje boeken en tijdschriften alle bladzijdes uitgescheurd Tsja je moet echt ogen in je achterhoofd hebben met die kleintjes en dan nog weten ze de hele boel te slopen hahahahah
Hier precies zo, lampen,planten,waxinelichtjes etc, alles slopen ze als ik niet uit kijk. We zijn nu van mening dat alles wat gesloopt wordt vervangen gaat worden door de goedkope versie. Als ze weer ouder zijn komt er pas weer de dure spullen terug. Ach de volhouder wint natuurlijk, alhoewel het wel en kop aan kop wedstrijd is!
Hier sneveld ook wel het een en ander maar echt duren spullen niet.En boekjes van de tractor's die blijven helaas ook heel maar andere boekjes van papa en mama niet
Er zaten laatst 4 cd's in mijn WII....gelukkig kon mijn vriend het fixen anders zou ik een nieuwe moeten kopen want de garantie was allang verstreken.
We kregen laatst van familie een combi tv-dvdspeler te leen toen onze televisie stuk was. Deze mensen hebben een jochie rondlopen van een jaar of 2. Op een avondje hadden we het plan om eens een filmpje te gaan kijken. Na een hele tijd rommelen omdat het klepje van de dvd-speler niet openging, hebben we hem na lang bikken toch open gekregen. En wat kwam eruit: Een plastic kinderlepeltje .
hmm in de tijd van videorecorders.. had ik een klein neefje dat graag met autootjes speelde en graag bassie en adriaan keek op een dag was ineens de videorecorder stuk.. vanalles geprobeerd: echt stuk! Dus papa (mijn oom zegmaar) pakte een schroevedraaier en dacht "ach.. stuk is het toch al" en draaide de videorecorder open... had mn neefje dus garage gespeeld met de videorecorder... er zaten wel 5 autootjes in en ondertussen maar afvragen waar al die autootjes bleven gek genoeg was daarna het mysterie nog niet volledig opgelost.. er verdwenen nog steeds autoos... en niet n de videorecorder deze keer... dus op een dag staat mn tante in de kast onder de trap om iets te pakken.. valt er ineens een auto in dr nek! zat er boven een klein gaatje waar pecies een speelgoedauto in paste en er lag al een hele voorraad onderin de kast *grin* hier thuis is nog niet echt iets gesloopd volgens mij nog geen boek of afstandsbediening eigenlik maarja.. wij gingen hier wonen toen ik zwanger was en hebben toen op zich ook wat keuzes gemaakt voor het practische zoals kastjes met deurtjes, een goedkoop glazen tafeltje en laminaat
Zo sterk mannetje, Hier had Isabella gister een stapel kommetjes van aardewerk uit de kast geplukt. Heel trots loopt ze er mee naar ons toe. En je raadt het al, op de grond gevallen en allemaal stuk.
Ahhh dus er staat me nog heel wat te wachten straks. De grootste schade die ik heb berokkend, is de kerstboom omgooien: maar daar had ik zelf meer schade aan dan de boom Hopelijk erft Yelena mijn anti-sloopgenen Ohja en ik had het riempje van de buggy gesloopt. Resultaat: Denise dondert voorover en breekt sleutelbeen. Nie zo slim he.
Valhalla, hij gaat heel hard.. Echt geen baby meer maar op en top dreumus! Maar gelukkig.. mijn vriend heeft onze dvdspeler kunnen reanimeren. Hij lijkt het weer goed te doen *knock on wood*. We hebben hier ook een videorecorder omdat vriendlief een verzameling zeldzame gitaarinstructievideo's heeft (heeeel saai trouwens) en dus probeert onze slopert nu ook zijn handje in dat ding te duwen. Moet nu dus altijd een videofilm inzitten. Echt gewoon niets is veilig hier. Kon van de week nog net voorkomen dat hij een stalamp op zijn kop kreeg.. En hij loopt nog niet eens! Hij lijkt ook echt nergens bang voor te zijn... Melloncollie, een kerstboom daar begin ik niet eens aan nu.. maar we zijn met kerst en nieuw in Nederland en mijn moeder heeft een pracht van een kerstboom plus bij horende kersstal staan. En ze heeft geen box. Ik houd mijn hart vast...