Laat testen?? (TP)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mariaveer, 22 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariaveer

    Mariaveer Lid

    5 mei 2023
    13
    0
    1
    Vrouw
    Vraagje:
    Terugplaatsing gehad ingevroren embryo (5dag) en mag pas over 2 weken testen.
    (Terugplaatsing afgelopen zondag, zondag over een week pas testen dus niet aankomende)
    Echter geeft mijn app aan dat ik komende zaterdag/zondag mijn menstruatie zou moeten krijgen. De app is heel goed op mijn cyclus aangepast en ik heb een hele hele exacte cyclus.

    Iemand enig idee waarom het testen dan toch over 2 weken pas is?

    Terugplaatsing was in natuurlijke cyclus zonder medicatie.

    Ps. Ik was dit gewoon vergeten te vragen in het ziekenhuis. Vroeg me af of dit normaal was of iemand een idee heeft waarom.
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.737
    7.119
    113
    Vrouw
    Zw nemen het gewoon heel ruim. Cryos kunnen wat later innesteling dus heel vroeg testen heeft geen zin maar ik vind 14 dagen na tp ook wel lang. Ik mag altijd 10 dagen na tp testen.
     
  3. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.479
    953
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Bij ons is het 16 dagen na positieve ovulatie test mag je testen. Dag van de LH test niet meegerekend. Vindt 2 weken na TP wel heel erg laat de meeste mensen zijn dan echt al gaan menstrueren. Denk het zelfde als wat @Narcisje zegt ze het heel ruim nemen qua test datum maar is echt niet nodig.
     
  4. Veenvlinder

    19 okt 2023
    8
    1
    3
    Hey!!

    Ik heb vrijdag een 5 daagse embryo teruggeplaats gekregen en ik mag maandag 11 maart testen. Dus 10 dagen!

    Succes!! <3
     

Deel Deze Pagina