Hi! Ik had 4 dagen geleden een terugplaatsing en had eigenlijk een blasto van 5 dagen oud verwacht. Het was nog een compactie, die volgens bronnen op het internet op dag 4 zijn. Loopt deze dus wat achter dan een gemiddeld embryo en heb ik dan wat minder kans? En tweede vraag, zal deze dan ook een dagje later innestelen? Ik lees veel dat de eerste positieve test rond 5 dagen is, dat is voor mij morgen, maar misschien is een dagje erbij optellen dan zo gek nog niet? (Ik heb geen progesteron gebruikt) En uiteraard succesverhalen met compactie embryo op dag 5 welkom! Bedankt!
Ik heb meerdere vroege blastocystes laten terugplaatsen en die waren dus ietsje verder dan die van jou, maar nog geen echte blasto. Mijn artsen zeggen dat die een prima kans hebben op een zwangerschap maar uiteindelijk zegt het allemaal weinig. Qua testen zou ik sowieso nog wachten tot minimaal een week na de terugplaatsing.
Zo lang het je niet veel teveel stress geeft moet je dat doen Hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test!
Dankjewel! Wanneer ga jij voor je laatste cryo? Lijkt me ontzettend spannend zeg. Heel veel succes gewenst.
Wanneer ik durf en dat is voorlopig niet.. Ik zit er een beetje doorheen.. maar ik hoop rond mei/juni/juli ofzo. Eerst wil ik mentaal en fysiek beter in m'n vel zitten.