Wanneer was mijn eisprong denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amanah, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amanah

Amanah Lid

5 dec 2011
    35
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Hallo,

Sinds mijn 2de zwangerschap voel ik mijn eisprong (dacht ik) altijd heel duidelijk. Ik loop die dag altijd krom van de pijn. En ook het vruchtbaar slijm is volop aanwezig. Heb ook een regelmatige cyclus van 33-35 dagen.
    Volgens de online ovulatieberekeningen zou ik mijn eisprong afgelopen donderdag hebben.
    Zondag, maandag en dinsdag heb ik vruchtbaar slijm gehad ,maar dinsdagavond was het weg. Dinsdag ochtend had ik wel een iet wat zeurderig gevoel gehad in mijn onderbuik, dacht nog zou ik mijn eisprong wat eerder hebben? Maar verder geen helse pijn zoals gewoonlijk. Woensdag en donderdag geen slijm, minimaal en het was plakkerig, zeker geen vruchtbaar. Donderdag begin van de avond kwam dan die helse pijn dat ik weer krom lag. In de loop van de nacht trok het eindelijk weg.

Wat denken jullie? ik twijfel nu wanneer mijn eisprong is geweest. Dinsdagochtend of donderdagavond? Kan het zijn dat de pijn na de eisprong kwam?
    We hebben zaterdagavond, maandagavond, dinsdagavond en donderdagavond geklust.

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    hm ja dat is dan vreemd, dat het slijm daarvoor duidelijk was en dat je later toen je niet meer vruchtbaarslijm had je 'ei' voelde als het je ei was dan...ik weet het dus ook niet!hoop op een reactie van anderen want vraag het me ook af...

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik heb het volgens mij aan de ene kant veel meer pijn dan aan de andere. of het is gewoon minder erg af en toe, maar zelf denk ik dat de pijn vooral van de linker eierstok is.

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    overigens hebben jullie dan genoeg geklust...

ik had ook gisteren geen slijm meer en vandaag was het alweer plakkerig en niet helemaal doorzichtig meer...ik hoop dat mn ei dus donderdag was en dat we omdat we woensdag geklust hebben, nog een kansje hebben...ik ben nl donderdagavond/nacht heel erg ziek geweest (buikgriep) dus baal wel...ook omdat mn pijn begon op woensdag en donderdag was het ook behoorlijk (daarna dus overgeven van buikgriep en diarree...) maar vrijdag weer helemaal over...na ja, we zien wel!

5. Amanah

Amanah Lid

5 dec 2011
    35
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Dank voor de reacties.
    Ik denk zelf dat het dinsdag is geweest.
    Heb ff gegoogeld, schijnt dus dat je ook ovulatiepijn kan hebben na de eisprong. Nooit geweten. Dacht dat het alleen voor de eisprong kon. Het is pas onze 1e ronde, wil het eerst rustig aan doen (al word ik natuurlijk liever vandaag dan morgen zwanger) en anders na een tijdje gaan tempen.

Anyway, we gaan het zien over 2 weken.
    Mukkie, balen dat je je donderdagavond niet zo lekker voelde.
    Maar als je ei op donderdag was dan ben je ook de dag ervoor het vruchtbaarst samen met de dag van je eisprong.
    Spannend!

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ja hopen maar! en dan ook hopen dat ziek zijn geen invloed heeft...maar heb er zelf geen goed gevoel over...

ik duim voor je mee!(ik ben al zo blij dat we er eentje hebben, dus mag niet klagen hoor!)

Deel Deze Pagina