laate doorslapers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ozlem, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hij heeft nooit echt doorgeslapen (af en toe één nachtje en dan stonden wij om 6 uur naast zijn bed om te kijken of het wel goed ging ;)). Sinds ik zwanger ben, vind ik het wel steeds moeilijker worden om er 's nachts uit te gaan. Ik val dan zo lastig weer in slaap... Heel vervelend dus en ik vraag me echt af wat we eraan kunnen doen... 't Is voor hem ook zo naar, hij is zo moe, maar kan niet meer slapen.

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn zoontje slaapt nog steeds niet elke nacht door, maar heb hem nog nooit gezien als late doorslaper.
    Wat hier helpt is meerdere spenen in bed. Dan vindt hij er gemakkelijker eentje.
    Hij heeft nu zo'n knuffel in bed die oplicht en melodietjes speelt als je op zijn buik drukt. Het gebeurt wel dat we het 1 of 2 keer per nacht horen en ons zoontje zelf weer in slaap valt.
    Als hij hard huilend wakker wordt, omdat hij gedroomd heeft. Valt hij niet vanzelf weer in slaap. Dan kan het gebeuren dat we toch een half uurtje met hem in de schommelstoel zitten . Voordat hij weer in slaap valt.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn dochter is nu 8 maanden, en deze week heeft ze al 3 keer doorgeslapen! Daarvoor was het maandenlang minstens één keer per nacht eruit om even wat te drinken. Daarna viel ze bijna altijd meteen weer in slaap - vandaar dat ik ook eigenlijk nooit heb geprobeerd haar op een andere manier te troosten; wil niet dat ze enkele minuten ligt te huilen en dan mijn oudste wakker maakt.

Maar sinds deze week lijkt ze het door te hebben en ze slaapt nu van ongeveer 21 uur tot ongeveer 6.30. Ben er helemaal blij mee!

4. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    ons mannetje ging na zijn verjaardag doorslapen.
    Maar er zitten altijd wel 2 dagen in de week dat ik snachts geroepen wordt door onze man...
    Tja zelf denk ik als die 18 is heeft die zijn moeder niet meer zo hard nodig;)

5. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Aanvulling op mijn vorige bericht: hij is voornamelijk 's nachts wakker als mijn vriend nachtdienst heeft. Die gaat om 10 uur weg, zo zachtjes mogelijk. Er is haast niets te horen... Een kwartier/half uur later wordt hij wakker en is niet meer te troosten tot diep in de nacht. Ik snap er niets van, want als hij wakker wordt, z'n vader wel thuis is en ik naar hem toe ga, gaat hij vaak wel weer slapen...??

Deel Deze Pagina