Hallo allemaal Ik heb me aangemeld om dingen uit te zoeken ... ik ben nu 11 dagen overtijd en testen zijn negatief met maar 1 werkende eierstok en cystes maar wel regelmatig ongi altijd hoop ik min of meer dat het raak is De huisarts heeft me vandaag naar huis gestuurd met de mededeling ga er maar van uit dat je zwanger bent alleen de onzekerheid van de negatieve testen vreet energie helaas Heb wel de standaard symptomen zoals erg veel afscheiding .. last van pijn in me onderrug en moe .. maar goed .. het is dus nog even afwachten .. vrijdag maar weer eens een test doen Groetjes Aeyelle
Hey hoi, klinkt allemaal heel vervelend. Heeft de HA geen test gedaan? Om je hcg op te sporen! Succes ermee, hopen dat je kunt vinden wat je zoekt hier op ZP. Groetjes anke
Spannend zeg! Volgens mij zijn bloedtesten betrouwbaarder dan urine testen. Misschien vragen of de huisarts dat voor je kan doen.
Hallo Nee de huisarts zei dat ik eind van de week maar eens weer een test moest gaan doen dus eigenlijk voor jan met de korte achternaam heen geweest We moeten het allemaal maar afwachten het is niet geplanned maar zeer welkom mocht het zo zijn