Weet iemand of de grote Lenorflessen goed zijn(Zomerbries, Aprilfris en Sensitive). Die kleine flessen Lenor vind ik altijd wat sterk en niet altijd lekker ruiken, maar zijn die grote goed? Blijven die lang ruiken maar niet dat het een rare lucht is?
Wij hebben altijd die blauwe, erg fijn. Je hebt ze in 750 cl en 1,5 l. Ik koop die 1,5 l. Bedoel je die?
Ja, ze zijn nu volgens mij bij Kruidvat en/of Trekpleister te koop. Die blauwe heet Aprilfris, toch? Ik bedoel niet die blauwe Breath of fresh air, want die ruikt niet lekker vind ik.
Als je het sterk vind kan je er ook iets minder gebruiken, het is best wel geconcentreerd namelijk vandaar die kleine flesjes. Ben zelf gek op Lenor wasverzachter, met name de lichtblauwe.
Volgens mij is lenor lenor groot of klein maakt geen drol uit.. Net als je kleine cola flessen hebt of grote
ik koop altijd lenor maar de laatste tijd merk ik dat het wat dikkig is gewordn net als pap hoe kan dat? te lang bewaard ofzo?
Ik denk niet dat dat hoort. Ook al staat het wat langer, dan mag dat niet gebeuren denk ik. Ik heb datzelfde wat jij zegt een keer gehad met een fles Robijn. Dat was dikke drap. Toen heb ik gebeld met de klantenservice en toen moest ik ze een code geven die op de fles stond. Ze zei dat er in die serie een fabrieksfoutje zat (ofzo?) en dat ik nieuwe opgstuurd kreeg. Kreeg een tijdje later 2 grote flessen Robijn opgestuurd die wel goed waren. Misschien even melden dus. TS, ik heb geen antwoord op je vraag. Denk net als mamapeetje dat die grote minder geconcentreerd zijn. Dat is bij de grote flessen van Robijn ook zo.
Oke, maar het gaat me ook om de geur, of de geuren van die grote flessen lekkerder zijn dan die kleine. Want die grote zijn toch een ander soort.
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/970/970636.gif Deze flessen bedoel ik
ik gebruik ook altijd lenor, maar koop tegenwoordig alleen nog die kleine flesjes en gebruik dan niet zoveel (om het niet zo sterk te laten ruiken) die grote flessen zijn volgens mij namelijk verdund... tenminste ik vind dat het een stuk korter ruikbaar is... en moest er zelfs meer van gebruiken om het uberhaupt een beetje te ruiken.
Maar die geuren van die grote flessen hebben ze niet in het klein, daarom. Aprilfris en Zomerbries hebben ze alleen maar in het groot.
Ik vind de grote flessen netzo smerig als de kleintjes. Vind echt dat er een rare veelste pittige lucht aan dat spul zit en ook krijgt iedereen hier er jeuk van.
Ja die staan in de Kruidvat folder nu toch dacht ik? Dat zijn andere dan die b.v. in de supermarkt staan, volgens mij zijn die kleine flesjes geconcentreerder.
Mijn ervaring is dat de grote flessen (die nu in de reclame zijn bij kruidvat) minder geconcentreerd zijn en niet zo lang als de kleine flessen ruiken.
Vanmiddag de grote fles Lenor Zomerbries gehaald. Hij ruikt zooo lekker! Jammer dat die geuren niet in een kleine fles te koop zijn. Op de Lenorsite staat dat ze wel in Belgie en Duitsland in het klein te koop zijn.
Ik zag trouwens dat ze in Duitsland en Belgie veel meer keus hebben dan hier. Hier hebben ze niet zoveel geuren, wel jammer.
Ik vind Lenor ook echt ranzig. Had ooit een keer m'n beddengoed daarmee gewassen, want dan bleef het vast lekker lang fris ruiken.. Nouja, die geur bleef er inderdaad goed in zitten, toen ik het beddengoed een tijd later gebruikte, rook m'n hele slaapkamer naar Lenor! En als het nou een lekker luchtje was.. Maar nee, zó sterk.. Echt zo'n mannetjesmetgoudenkettingenenhunhaarstrakachterovergekamd-lucht. Gadver!