Hey, Ik ben nieuw op dit forum. Mijn vriend en ik hebben onlangs beslist om te stoppen met de nuva ring en er volledig voor te gaan. Op 21 november had ik de laatste dag van mijn regels. We hebben ondertussen al flink geklust Nu heb ik sinds onze laatste vrijpartij een raar gevoel in mijn onderbuik links. Het voelt aan als mijn eisprong maar duurt langer. Verder zijn mijn tepels ook erg gevoelig (een soort branderig gevoel ) Kan mij hier iemand een verklaring voor geven? Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit al iets betekent. Ben ook zeker dat het geen inbeelding is. Het zou natuurlijk leuk zijn, maar betekent dit iets? nu al? groetjes, x
Hoi welkom hier, sja helaas kan niemand jou dit vertellen, je zult echt moeten wachten tot je kunt testen.. Succes!!
Hoi! Ik heb zelf ook de nuvaring gebruikt maar volgens mij heeft dat er niets mee te maken. De symptomen die jij omschrijft herken ik wel. Enorme steken in mijn zij en borsten die extreem gevoelig zijn. Bij mij een duidelijk signaal van een eisprong. Helaas heb ik het niet elke cyclus maar ik herken het wel! Dus mijn advies, flink klussen want misschien heb je nu je vruchtbare dagen! Succes ermee!
Ongeloofelijk hoe je licham je voor de gek houdt. Misschien omdat we zo ermee bezig zijn voelen we alles veel intenser. Succes!
Ten eerste welkom hier!!!! En wat heb je met je banner gedaan? hahaha.. Ja het is moeilijk om er iets over te zeggen omdat je van alles kunt voelen waarbij je denkt "ik ben zwanger" en het later is van een eisprong, menstruatie die eraan komt of gewoon je lichaam die nu opeens alles zelf moet regelen zonder hormonen en effe raar doet... Daarbij is het nog erg vroeg om uberhuapt iets te kunnen voelen van een zwschap en het is je eerste ronde en dan denken veel meiden dat ze zwanger zijn terwijl je lichaam eerst moet wennen aan de nieuwe situatie.. Kon je maar even binnenkijken he!!! Het enige wat je kunt doen is afwachten.... Succes ermee!!!