Hallo, Ik geef Caitlin 5x een flesje van 180cc water en 6 schepjes voeding. (2 extra friso, en 4 normaal) Dit doe ik rondde klok van 8.00, 12.00, 16.00, 19.00 en 22.30 uur. De ene keer drinkt ze ze wel helemaal leeg en de andere keer niet. Maar dat is het probleem niet. Ze groeit prima. Het gaat om de laatste fles, dan slaapt ze al zo vast, dat ik moeite heb om haar wakker te krijgen en wat te laten drinken. Met pijn en moeite drinkt ze dan maar ca 100cc. Terwijl ik haar genoeg prikkels geef. Luier verschonen. Praten tegen haar. Soms knip ik zelfs haar nageltjes. Om maar te proberen of ze wat wakkerder wordt. Ze slaapt door tot smorgens een uur of 7 / half 8. Het is een vrolijke opgewekte griet. Dus er onder lijden, dat ze zo weinig van die laatste fles binnen krijgt doet ze eigenlijk niet. Maar die laatste fles heeft ze mijns inziens toch nog wel nodig op haar leeftijd? Want mij lijkt het nog erg vroeg om nu al die laatste fles te laten vervallen. Maar vind het af en toe zo zielig om haar wakker te maken terwijl ze zo lekker slaapt. Maar ja.... Heb je nog tips? Alvast bedankt voor je reactie! Groetjes Yvonne.