Hee meiden, Vandaag op de helft en vanavond de 20 weken echo. Alleen het overgeven wil maar naar niet stoppen. Elke morgen is het weer raak en savonds als ik naar bed ga ook, Wat doen jullie hieraan? Verloskundige zei gister dat ik eigenlijk eerst in bed moet blijven liggen en daar ontbijten voor ik op sta. Maar dit gaat hem niet worden omdat manlief al om 5uur vertrekt. Zodra ik omhoog kom moet ik rennen. Iemand tips? Raak er een beetje uitgeput van
Waarom kan je dan niks eten voordat je opstaat? Je kan een pakje van die droge crackertjes naast je neerleggen, die opeten en dan een half uurtje later opstaan. Verder valt er weinig te doen aan het overgeven helaas. Sterkte!
hier is ml ook al zo vroeg weg maar ik slaap rustig door hoor. misschien kun je naast je bed eventueel op een klein tafeltje/nachtkastje wat crackers en wat te drinken misschien een rietje erbij zodat je liggend al wat kan eten?
Mijn man legde bij mijn eerste zwangerschap elke ochtend een beschuitje voor me klaar op het nachtkastje voordat hij naar het werk ging!
o crackertjes ja. Wat dom dat ik er niet aan gedacht heb, Verloskundige had het over beschuit met kaas of brood met kaas en tomaat. Word al misselijk bij de gedachte . Nu ben ik al niet zo'n goede ontbijter haha. Ik ga die crackertjes eens proberben
Haha. Als je geen goede bent voor ontbijt dan is een beschuit/brood met kaas en tomaat best zwaar. Ik kan best goed ontbijten maar voor mij hoeft die tomaat er ook niet bij Je hoeft ook niet zwaar te ontbijten. Als er maar iets in de maag zit is het goed. Succes morgen
Hii ik had altijd dropjes naarst me bed voor ik opstond. Dat haalde de misselijkheid weg en daarna stond ik op en zette ik gelijk thee met wat crackers of boterham met kaas. Gesneden net als voor een kindje. Dat ging er voorzichtig wel in. Ik leefde vooral op kiwi's thee en bijv waterijsjes. Fruit was goed te doen zoals een granny snit appel! Hoop dat je er wat aan hebt.
Ik heb dit helaas ook gehad tot week 23, elke morgen & elke avond. Moest echt rennen anders haalde ik het toilet niet. Sochtends had ik een cracker of banaan klaar liggen, maar ook dit hielp helaas niet altijd. Hopelijk gaat het snel over, weet helaas hoe vervelend het is