Hee meiden Even een berichtje vanaf ons vakantie adres... Heerlijk aan het genieten en blij dat we deze termijn nog even weg zijn geweest! Woensdag alweer naar huis. .. tijd vliegt! Hebben een leuk nachtlampje van dushi de uitvoering van de eend gekocht voor zowel ons zoontje als voor nr 2... die laadt je op een brand vervolgens 20u met een licht sensor zeg maar. .. ideaal zonder stekker! Maar toch bedankt voor de tip! @sillemie Hoe gaat het nu? Nog in het ziekenhuis? Balen zeg! Hopelijk voel je je snel beter! Weten ze de oorzaak? Hier merk ik dat het lichamelijk zwaarder wordt... kleine groeit natuurlijk.... donderdag groei echo.... Thnx hopmarjanneke voor de tip!
Wat vreemd dat ze dat zeggen! Ik ben zelf onder behandeling van een gynaecoloog en verloskundige in het ziekenhuis, maar daar word ik niet eens gewogen. Ook zo vreemd. Ik moet volgende week dinsdag weer op controle, dan ben ik 29 weken. Ben nu een kleine 10 kilo aangekomen, dat is volgens mij best netjes en ook ik had wat overgewicht voordat ik zwanger raakte. Maar afvallen lijkt mij juist hartstikke slecht!