voor mij nog een kleine week 29 of 30 dec naar zh om ingeleid te worden pff word nu wel heel erg spannend
Hier nog 9,5 weekjes te gaan. Ik ben Thuisblijfmama dus ik hoef niet te werken. maar ik vind het zo ook zwaar genoeg. Hebben thuis al drie kinderen rondlopen. Twee zoons van 8 en 7 en een dochter van 10 maanden. Deze zwangerschap is echt een veldslag en ik ga dan ook de 40 weken niet redden denk ik. Kleine ligt ingedaald (niet dat het iets zegt) heb om de drie minuten harde buiken. Slapen doe ik hooguit 1 uur per nacht. Kortom ik hoop maar dat ik die 9,5 weken niet hoef uit te lopen. Mijn eerste zoon (bijna negen) is geboren met 40+3 Tweede zoon is geboren met 40+3 (opgewekt dmv vliezen prikken) Dochter is geboren met 38+5 (opgewekt dmv vliezen prikken) Maandag over een week hebben wij de groeiecho. Erg spannend want beide zoons waren eigenlijk te groot voor mij. (8 pond) Toen is er gezegd dat ik geen 8ponders meer op de wereld mocht/zou zetten. Deze jongen loopt ook steeds bij iedere echo voor. Dus ik duim maar dat het allemaal wat mee lijkt te vallen. Zoon 1 werd destijds op 6pond geschat. Oeps. Zaten ze maar ruime kilo naast. Dochter was overigens een ukkie met haar 6,5 pond. Succes allemaal dames!