Nee, op af en toe (heel af en toe) krampjes na niks. frustrerend. Maar ach we gaan gewoon rustig door. Baby komt vanzelf haha. Vandaag lekker aan de poets, heb de auto al compleet gestoft en gestofzuigd. Nu t huis nog, maar ik heb even energie voor 10 hahahaha
Hier nog steeds die krampen (voor weeen??) en vaak harde buiken. Gister controle gehad, bloeddruk en urine goed en ze ligt nog steeds vast. Heb al zo vier dagen vage hoofdpijn gedurende de dag en vanochtend wakker met n zeurderige pijn in m'n bovenbeen. Vermoedelijk door vele liggen op die zijkant. Ze mag van mij nu wel komen Vooral m'n bekkenklachten trek ik niet meer, elke dag pijn en al paar keer huilbuien daardoor.
Spannend allemaal zeg.. het zal niet lang meer duren voor iedereen! Lalali ja ik zag ook wel een beetje op tegen kraamzorg een vreemde in je huis.. maar het gaat echt vanzelf en ze hebben ervaring en pakken zelf makkelijk dingen op in t huishouden en helpen waar nodig met de kleine. En dat ontbijtje op bed 8 dagen lang.. vandaag 2e dag zonder maar mis dat wel hoor haha. Hier gaat t goed met de boys. Wel erg wennen allemaal echt de hele dag draait om hun en even iets voor jezelf lukt haast niet want er komt er dan altijd wel weer eentje.. maar goed doorzetten en er zullen weer betere tijden komen wat betreft slaap😁
fijn dat alles goed gaat MarjoP. hier gaan we een spannende week tegemoet. . vanmorgen controle gehad bij de gynaecoloog. bloeddruk was te hoog en moest dus mijn urine en bloed laten controleren en aan de ctg. bloed en ctg waren goed urine zat op 23 en mag Max 30 zijn. moet over 2 dagen terug komen voor mijn bloeddruk en dan gaan ze verder kijken of er iets gedaan moet worden.. even afwachten dus nog
Nee nog niet.. morgen vroeg controle.. ben wel benieuwd kan me niet voorstellen dat het dan beter is maar we zullen zien.
Voel je je slecht? Ik ben sinds een paar dagen mega verkouden met hoofdpijn maar dat lijkt me niet baby gerelateerd. De baby kwaaltjes blijven gelukkig vooralsnog binnen de perken.
Ik voel me verder goed gelukkig. af en toe als de hoofdpijn op komt zetten dan zit die er ook goed zeg maar.. en gisteren avond zag ik even sterretjes toen ik me raar omdraaide.. maar ging gelukkig snel weer over.. ben benieuwd wat ze straks te vertellen hebben
Dank je. Ik ben opgenomen ze zijn aan het kijken of het alleen hoge bloeddruk is of dat het een vergiftiging is.. als het een vergiftiging is word ik vandaag of morgen ingeleid anders willen ze misschien wachten tot 39 weken.
Oei, wat spannend allemaal! Veel sterkte! Hier is alles nog rustig. Nog steeds geen krampjes oid. Laatste controle bij de VK was ook vlug gedaan dus ik ben benieuwd wanneer dit meneertje klaar is om te komen. Van mij mag het wel inmiddels We hebben aan de kinderkamer nog een paar plankjes toegevoegd om een soort library wall te creëeren, super leuk! (Gezien op Pinterest). Nu dus veel boeken verzamelen haha..
leuke boekenplank! laatste update vandaag. als het er morgen goed uit ziet mag ik na huis zo niet word ik morgen ingeleid.. even kort Door de bocht. mag tot Max 39 weken blijven lopen dan word het zowizo gehaald
Hier nog steeds af n toe voor weeën, harde buiken maar verder niks. Geen slijm prop verlies ofzo. Maar ze mag van mij nu echt komen, wordt alleen maar zwaarder..
Blijven hopen: had je de vorige keer ook een vergiftiging ? Hoe hoog is je bloeddruk ? Mss heb ik erover heen gelezen.
Hier helemaal geen voorwerk. Heeeel soms ff een krampje, maar weet niet of ik dat onder voorwerk moet scharen. Morgen 40 weken. Hoop echt dat ze deze week komt. Maandag strippoging (mits ik voldoende ontsluiting heb) en anders inleiden met 41w. Ben er zo klaar mee, zowel fysiek als mentaal!
Dank jullie dames vervelend moshi van die voor weeën hopelijk doen ze wel een beetje werk. bij de 1e had ik ook een vergiftiging idd.. vanmorgen bij binnenkomst in her ziekenhuis was de bloeddruk 154/ 108 na de medicatie is die tot nu toe nog steeds netjes.. ik dacht 115/70 maar pin me er niet op vast juneau geloof echt dat je er klaar mee bent.. Hopelijk begint het snel en is strippen niet nodig
Spannend, hopelijk blijft ie laag en geen vergiftiging. Ik voel soms ook steken ofzo helemaal onderin(denk bij baarmoedermond). Wat dat betekent is me raadsel voor me haha