Ik denk dat die kraampjes wel voorweeën zijn. Vk zei vertelde me dat et soort menstruatiekrampen zijn. Ik hoop ook dat ze snel komt en mocht het inleiden worden dat het allemaal goed en vlotjes gebeurt. Wordt nu echt spannend voor ons allemaal. Ik heb vrijdag weer controle. Ik ga dan wel vragen hoe en wat als ik de woensdag erop de 40weken passeer en ze er nog niet is. Zie het niet zitten om eventueel tot 42w nog te wachten. Ff duidelijke afspraken met de vk maken.
Hopelijk gaat t goed blijven_hopen. Hier geen voorwerk. Af en toe menstruatiepijnen s nachts maar dat houdt s overdags op.
Heb net nog medicatie gekregen. Ze gaan kijken hoe ik daarop reageer vanmiddag en dan mag ik naar huis. zaterdag terug voor controle en Max dinsdag inleiden. .
dat is het idd bumpie.. ben gelukkig nu thuis. ben echt moe. vanavond lekker optijd naar bed. zaterdag weer controle
Net weer controle gehad. Alles is helemaal goed met zowel mijzelf als de beeb. Vanwege diabetes willen ze me uiterlijk met 41 weken inleiden. Dus volgende week vrijdag een strip poging, volgende week zondag (indien nodig) ballon katheter en daarna inleiden. Nu is het wel echt aftellen! Stiekem hoop ik dat hij zich voor die tijd meldt en al het kunst en vliegwerk ons bespaard gaat blijven...
ga duimen voor je ElisabethD dat het spontaan gaat beginnen... fijn dat jullie beide weer zijn goed gekeurd vanmorgen was de conr role goed gelukkig mocht dus weer lekker naar huis.
Nou meiden even een vraag. Mijn dochter is ziek. Ze slaapt veel, eet bijna niet en heeft koorts. Aanstaande maandag ben ik 40 weken zwanger. Moet ik contact opnemen met de huisarts/VK? Normaal zo ik haar gewoon laten uitzieken zo lang ze niet té ziek wordt maar nu moet ik natuurlijk ook rekening houden met eventuele gevolgen voor de baby...
Ik weet niet in hoeverre dit kwaad kan maar ik zou gewoon even bellen. Beter een keer teveel als te weinig, toch? Hoe gaat het voor de rest met iedereen?
ik denk niet dat ze veel voor je kunnen betekenen eigenlijk.. ziek is ziek hoe vervelend ook. als ze nog ziek is als de kleine er is zou ze misschien even wat afstand moeten houden hoe vervelend dat ook is. maar bellen kan nooit kwaad toch.
Nou dames, had de nacht van vrijdag op zaterdag n paar uur lang weeen om de 10min ongeveer. Buik en rug weeen. Na het douchen en warm water erop is het geminderd. Sochtends was het over. Dus heeft niet doorgezet. Verloor ook wat vocht en gisterochtend bij vk geweest, was geen vrichtwater maar die test was niet erg bwtrouwbaar. Moest vandaag terugbellen als k weer wat verloor. Maar was rustig vannacht. Afgelopen avond/begin nacht wel diarree. Zeker 5x geweest terwijl ik echt niks van buiten heb gegeten en gewoon op wat ik altyd heb. Had gegoogeld dat het ook teken is van start bevalling. Pff wordt nu wel spannend wanneer het echt gebeurt.
Ik heb sinds vannacht (voor)weeën om de 3-4min. Ze zijn helemaal niet pijnlijk dus weet niet echt wat ik ermee moet.
spannend dames.. duimen dat het doorzet.. bumpie misschien even de vk bekken vragen wat je er mee moet..