spannend ElisabethD ga duimen voor je! ik ben morgen aan de beurt.. ik heb de hele tijd het gevoel dat dinsdag nog zo ver weg is maar over minder dan 24 uur gaat het gewoon beginnen. ben er nog vrij rustig onder vind ik zelf. het enige wat er nu door mn hoofd gaat is dat ik dus morgen ook een infuus krijg waar ik als de dood voor ben
Vannacht uurtje of anderhalf weeën weer gehad en dit keer om de 6 /7 min ongeveer. Verder niet doorgezet. Hopelyk hebben ze voor wat ontsluiting gezorgd. Spannend spannend. Hopelijk voorspoedige bevalling voor ons allen die nog moeten.
Ik verlies alweer sinds zaterdag slijm. Gisteren echt klonten (pardon my french) en de oefen/Braxton Hicks weeen komen en gaan. Maar bevallen ho maar 😕 Nog 5 dagen kleintje en dan worden we ingeleid, go go go!
vervelend ElisabethD als die voor weeën. . succes nog even met de laatste loodjes wij zijn vannacht om 0.29 uur ouders geworden van een zoon Lucas. Hij is 49 cm lang en weegt 3525 gram.
Gefeliciteerd blijvenhopen! Geniet van jullie kleintje. Super leuk 😍😍😍 Hier nog steeds niks. Gisteravnd weer wat weeen maar hielden niet aan. Vrijdag controle en dan even bespreken hoe en wat of er inleiding komt of niet etc
Blijven hopen gefeliciteerd met je zoontje Lucas! Super mooie naam! Alles goed gegaan met de bevalling ?
Vanmorgen om half 11 is onze zoon Guus na een zeer voorspoedige bevalling geboren! Succes meiden! We beginnen met zijn allen langzaam op stoom te komen geloof ik
Hier alles nog rustig. Paar dagen terug last gehad van een paar felle steken (alsof iemand een naald in je doos steekt zeg maar) volgens de VK heeft dat met het indalen te maken.. En waar hij de afgelopen week super druk was, vind ik hem nu wel wat rustiger.. We wachten nog even af. Houden jullie het een beetje vol met de hitte?
Ik heb het idee dat iedereen aan het bevallen is,...of bevallen is! Ik wacht denk ik nog twee weken Dan ben ik 41 weken!
Elisabeth jij ook gefeliciteerd, geniet ervan Ineensgaat het zo snel allemaal hihi. Ik wacht nog braafjes. Wel steeds pijn en weeen maar geen regelmaat en geen verlies van slijmprop wel heldere afscheiding. Ik hoop dat ze deze week nog komt.
Dank jullie wel dames. bevalling is goed gegaan alleen zat het schoudertje vast in de bekken dat ze even in moesten grijpen maar dat zit helemaal goed. gefeliciteerd ElisabethD! toevallig de zelfde datum. geniet ervan spannend dames dar voorwerk blijft vervelend..
Ziekenhuis ivm zwangerschapsdiabetes. Maar helemaal natuurlijk zonder medicatie en pijn bestrijding dus ik ben hardstikke tevreden!