Bedankt allemaal voor de felicitaties! Hopelijk volgen degenen die nog niet bevallen zijn snel. Voor de rest geniet van jullie kleintjes!
Volgens mij mag juneau vandaag of morgen ingeleid worden toch? Heerlijk om te weten dat je er bijna vanaf bent!
Ja, ik ben nu in het ziekenhuis en er is zojuist een ballon geplaatst. Ik had 0cm ontsluiting, alles was gewoon potdicht. Hopelijk doet de ballon iets!
Ben benieuwd hoe snel het zal gaan bij je! Mag je wel door t ziekenhuis heen wandelen of ben ne aan bed gekluisterd ?
Ja ik mocht gelukkig gewoon verder alles doen, dus heb daar optimaal gebruik van gemaakt anders zou ik gek worden. De ballon zit er nog steeds in jammer genoeg. Heb van 12u tot 1830u ongeveer om de paar minuten (voor)weeën gehad die een minuut duurden, waren best pijnlijk vond ik. Maar nu alweer een paar uur niks.. Weet niet of dat een goed teken is. Wel blij dat ik nu wel rustig kan slapen. Morgenochtend gaan ze kijken of de ballon iets heeft opgeleverd. Ik hoop van wel, want ik wil dit zsm achter de rug hebben, maar ik vrees voor het ergste..
Juneau, hopelijk ben je bevallen Nou ben op controle geweest en ondanks m'n verhaal dat ik meerdere dagen/nachten periodes van regelmatige weeen heb wilde ze niet eens kijken of er al ontsluiting was. Vond dat zo flauw Ben nu overgedragen aan gyno, als de kleine er vrijdag nog niet is dan gesprek en onderzoekjes door gyno, of het inleiden wordt of nog wachten. Ik hoop dat ze voor vrijdag deruit floept hihihi.
juneau Hoe gaat het daar? moshi dat worden lange dagen tot vrijdag. ga duimen voor je dat het vanzelf komt.
Van harte mama's die net zijn bevallen! Iedereen komt idd aardig op gang! En sterkte voor de mama's die nog moeten!!
helemaal mee eens bumpie. jammer dat er niet meer gekletst word.. ook na de bavalling is het leuk om nog eens wat van elkaar te horen. Hoe is het met de dames die al bevallen zijn en nog mee lezen? balen moshi dat het wachten zo lang duurt. Hopelijk zet het snel Door. hier gaat het redelijk. Lucas doet het super goed en zit bijna op zijn geboorte gewicht. ok zelf heb alweer in het ziekenhuis gelegen met een uitgerekte blaas. zat 2.7 liter urine in mijn blaas opgepropt. moet nu een week thuis een catheter en daarna is het afwachten of en wat de schade is.
Blijven hopen: Wat super vervelend dat je alweer in ziekenhuis heb gelegen. Gaat het nu wel weer wat beter met je ? Heb je daar ook last van gehad bij de eerste twee ?
Nee bij de 1e had ik een zwangerschapsvergiftiging. . zit me niet mee die zwangerschappen ik voel me verder kiplekker het is alleen afwachten hoe en of mijn blaas weer gaat doen wat hij moet doen.. ik kan er zo vanaf zijn maar kan ook zijn dat ik nog een paar maanden herstellende ben..
Hoi dames, Beetje late reactie, maar ik ben 11/8 bevallen. Ben thuis in een bevalbad bevallen van onze zoon. Bevalbad vond ik echt fantastisch! Bevalling duurde 15 uur met weeën om de 2 minuten vanaf het begin. Hierdoor lang en pittig! Zeker omdat ik de dag ervoor de hele dag a 5 min voorweeen had en de echte weeën om 00:30 inzette. Hierdoor dus geen rust kunnen pakken s nachts.