Het blijft rommelen, maar niet meer dan dat. Hopelijk vanacht wat minder, slaapt toch net wat lekkerder 😉
Bedankt dames! Ja, het zou inderdaad een lage bloeddruk kunnen zijn. Mijn bloeddruk is tot nu toe altijd goed geweest, maar dat kan de afgelopen 1,5 week natuurlijk zijn veranderd. Heb a.s. dinsdag controle bij de vk, dus ga dat meteen even controleren.
Daar dacht ik ook aan, maar als ik op internet kijk wat de meest voorkomende uitdrogingsverschijnselen zijn, dan heb ik daar helemaal geen last van (niet plassen of donkere urine, ogen diep in de oogkassen, spierkrampen, droge mond, misselijkheid, sufheid etc.). Maar goed, lage bloeddruk is dan ook weer zo'n symptoom, dus ik weet het niet. Heb nu in ieder geval ORS gehaald om in te nemen.
MamaLarissa ik dacht gisteren toevallig nog dat we lang niks van je hadden gehoord, maar helemaal logisch😀 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat je de bevalling zo goed hebt ervaren! Geniet van jullie mooie grote gezin😀
Dames, ik stond net op en voelde dat ik lekte in mijn onderbroek en toen ik in de wc was zag ik dat mijn onderbroek vol zat met een bepaalde vloeistof. Zouden dit mijn vliezen kunnen zijn die gebroken zijn? Het is niet ontzettend veel, maar ook niet heel weinig waardoor ik niet denk dat het gewoon afscheiding is (heb nooit zoveel afscheiding gehad). Het was niet zodanig veel dat het langs mijn benen druppelde.. En het was gewoon geurloos (en kleurloos denk ik..). Enig idee wat ik nu het beste kan doen?
Uhmm in je vuist blazen heb ik vaak gelezen. Alz het dan nog eruit druppelt is ze kans geoot dat het vruchtwater is. Ik weet het verder niet zo goed want mijn vliezen zijn beiden keren tijdens de bevalling doorgeprikt. Het hoeft volgens mij ook niet gelijk een hele plons te zijn maar het kunnen steeds beetjes zijn.
dat zou goed kunnen.. idd even op je vuist blazen... was het echt vloeistof of meer slijm? dan zou het ook je slijmprop kunnen zijn maar daar zit vaak een beetje bloed bij..
ElisabethD Hoe gaat het daar? nog aan het rommelen? juneau weet je al of het vruchtwater was of toch iets anders?
Volgens mij ben ik mijn slijmprop aan het verliezen. Gister en vandaag wat roze slijmerig bloedverlies.
Het kan nog wel ff duren hoor. Vorige zwangerschap beviel ik ongeveer een week nadat ik mijn slijmprop verloren had 😉
Elisabethd : ik verloor bij mijn tweede zoon 's avonds mijn slijmprop en de volgende avond was hij er.' Soms kan het snel gaan . Succes
Ja, denk dat het toch iets anders was! Heb daarna geen vocht meer verloren en geen weeën (alleen voorwerk), dus vals alarm.