@Zoe1, Idd altijd bellen bij twijfel. Ook al zegt de VK dat het okay is dan is het maar voor je eigen gemoedsrust, anders blijf je zorgen maken hoor en dat brengt ook weer lasten mee. Piekeren/niet kunnen slapen/rusten enz. enz. Je hebt gebeld las ik, ik zou het dit nachtje even aankijken en anders morgenvroeg even op controle? Ik heb sinds paar dagen ook een hele harde buik, maar zonder pijntjes of wat dan ook dus alleen als ik de buik echt ga voelen, dan 5min later is hij weer zachter en denk ik ''was dit nu een harde buik?''. @Flowerpower, fijn dat je het zo kunt doen, vooral met je eerder ervaringen.
Stom he, dat je je dan bezwaard voelt.... Ondanks dat ze er voor zijn! Ik heb net toch weer gebeld, krijg geen rust.... Blijf mij zo'n zorgen maken, het zakt gewoon niet, ook niet als ik rust of in bad zit. Ze komt zo even voor een inwendig onderzoek, ze zei: waarschijnlijk is het helemaal niks, maar ik wil je heel graag gerust stellen. Zo erg, toen ze dat zei kwamen de tranen Hoezo hormonen Het stomme is, ik ben echt bekend met harde buiken maar die gingen wel weer over of werden minder door rust. Nu dus niet... Ik zei nog: vind het zo lullig als je hier voor niks bent geweest, toen zei ze: voor niks zal ik niet komen want dan kan ik jou geruststellen. Zo lief!
Hihi ja dat zijn harde buiken! Alleen doen ze hier wel pijn, althans pijn is een groot woord... Meer dat ik echt even denk: oei... Daar is er weer een en een stap zetten geeft dan echt een pijnscheut zeg maar.
Heel goed dat je hebt gebeld!! Laat even weten hoe het is gegaan (of lees ik het verkeerd en is ze al langs geweest en is alles ok???)
Ze is net geweest, alles is goed!! Buik was wel enorm gespannen zei ze, maar bmm was mooi gesloten. Kleine is ook al helemaal ingedaald. Moet in de gaten houden dat ik onze kleine man goed blijf voelen, bewegingen mogen wel zachter zijn maar hij mag niet meer stil liggen. En nog meer rust!!! Ben nu wel opgelucht zeg!!
Zoe goed te horen dat alles goed was. slaap je vannacht weer een stuk geruster. Nog even een tip voor mensen die nog een newbornset willen, mega goeie aanbieding en geen verzendkosten. wij hadden m helaas al in huis maar er nog 1 besteld nu voor bij opa&oma: Tripp Trapp Newborn Set | Tijdelijk 59,- | ACTIE | aanbieding | Stokke | Gratis thuisbezorgd | BabyPlanet
Die actie op de stokke newborn is er overal, is een actie die uitgaat van stokke zelf Vandaag bij de gyn geweest en baby wordt nu op 2,785kg geschat en heeft heel lange benen. Toch wat verschoten, want grote zus was op 39w6d maar 3kg030 en 49cm! Hoop toch een beetje dat het een meetfoutje is...
Siertje, ik voel mij nu een stuk rustiger gelukkig. Hopelijk ontspant mijn baarmoeder zich ook goed vannacht! Hoe is het bij jou? Nog geen gerommel na het strippen? Las dat je binnen 48 uur iets moet merken, als het aan slaat. Chantal, mooie aanbieding zeg!! Groot gelijk dat je er nog een gehaald hebt! Wij hebben de bloom, ben benieuwd of die bevalt. Je hoort er meerdere verhalen over namelijk. Andastra, dat klinkt al aardig groot ja... Wie weet zitten ze er naast, zou niet de eerste keer zijn
@zoe: heb je lekker geslapen???? En alles weer een beetje tot rust? @hier: begin van de nacht een uur lang krampen weg moeten puffen, daarna weer rustig. Weer een cm erbij denk ik dan maar . Nu wel weer een heel zwaar gevoel daaronder. Ga vandaag kijken of het lukt om even naar den haag te gaan. Even een vriendin opzoeken in haar winkeltje. Blijven maar lekker bewegen en afleiding zoeken
@babbona idd harde buiken zoals eerder door andere werd verteld @zoe goed dat je gebeld hebt even gerustgesteld is ook goed voor je! @siertje, dat je dat nu nog aandurft ondanks de ontsluiting en harde buiken of is dat winkeltje niet ver weg? heel gek maar wil nu echt alles gewoon af hebben en klaar hebben staan, heb een onrustig gevoel, ken ik helemaal niet van de vorige keren..... wel dat ik dacht nou het zal wel komen.....en hopelijk snel, soort voorgevoelens, maar die klopte niet. nu voelt het anders dat gevoel van mij. gisteren echt het gevoel van en nu moet ik dat doen anders komt het er niet van... dus beetje te druk geweest, vandaag maar heel rustig aan doen. oudste lekker laten overblijven hoef ik daar niet heen en weer voor vandaag. hoe gaat het met de rest? lees veel reageer niet heel veel maar heb het wel vele over mezelf......(hormonen?!)
Heb super goed geslapen gelukkig!! Nu voelt mijn buik ook een stuk soepeler aan Vind het zo spannend voor je, kan echt elk moment beginnen.... Wanneer moet je weer naar de VK? Snap wel dat je even weg wilt, thuis zitten is ook niks als je echt aan het wachten bent. Veel plezier bij je vriendin!
Wie weet zegt je gevoel wel wat nu he!! Zou zorgen dat je snel mogelijk alles af hebt, zit je er toch wat rustiger bij! Ik ga deze week ook de laatste dingen regelen/kopen/klaar zetten. Voelt toch prettiger!
@siertje wat hou je het spannend zeg! @ flowerpower begin dat gevoel ook wel te hebben dat ik alles af wil... Maar toch wacht ik bewust nog met een paar dingen. @hier ik lees wel regelmatig maar weinig puff dus veel schrijven zit er niet in. De nachten zijn een flop en zou er bijna geld voor geven om nog eens gewoon goed te kunnen liggen. Op m'n Rug word het benauwd en op mijn zij doet mijn buik echt pijn alsof hij er af scheurt... Ook regelmatig harde buiken vooral als mijn blaas geprikkeld word. En verder ben ik gewoon moe en weinig fut.
Heeeeel herkenbaar porkie Ik kan ook niet meer op mijn rug liggen. Wat ik nu doe is een handdoek onder mijn buik leggen als ik op mijn zij lig. Voedingskussen is net te dik hiervoor. Dan hangt je buik iets minder, scheelt bij mij echt. Chantal, jij had toch een speciaal kussen hiervoor? Is het wat?
Bekijk bijlage 358751 Ja klopt, zon kussentje. zitten piepschuimballetjes in. ze verkopen ze vaak op de markt maar heb Ze ook welens bij een blokker of action gezien ik ga op mijn rug liggen, leg m naast me draai op mn zij. vormt ie lekker naar mn buik en geeft hij steun. slaap sindsdien stuk lekkerder!!
Dat is idd wel een goed idee zoon kussen, ik heb 2 nachten voedingskussen geprobeerd maar vond het te groot en onhandig. Tijdje terug ik nog hard geroepen gelukkig geen last van harde buiken maar nu zit er toch wel verandering deze dagen, ook bij rust. Net het even een uurtje bij gehouden en ik had er toch wel zeker 7... zonder pijn. Maar idd wat Zoe eerder zei, het is zo lastig om te weten wat normaal is. Ik weet ook niet of ik te veel doe op een dag, denk het niet maar voor degene die thuis zitten, waar zijn jullie zoal mee bezig? Nog sporten? Ik ben meestal de hele ochtend bezig met opruimen/poetsen/aanrommelen, dan koken/lunchen en vervolgens siesta . Daarna mss nog een wasje vouwen/vaatwas/voor ML koken en savonds rust. Ik spreek niet over de dagen dat ik leuke dingetjes doe, dan gebeurd er niks in het huis. Owja en 1x per week zwangerschapszwemmen. Is toch niet te veel?
Hmm bij jou begint het dus ook met de harde buiken.... Mijn VK zei dat zolang ze geen pijn doen (dus dat je ze niet hoeft weg te puffen) en niet met een regelmaat komen (zoals weeën) dan hoef je je geen zorgen te maken. Oh ja, en je moet de kleine wel heel duidelijk blijven voelen, dus geen verandering! Anders moest ik direct bellen. Heb jij ze ook als je rust hebt? Zo te horen ben je nog best "druk". Hier echt een stuk rustiger, wel wat aanrommelen, licht schoonmaakwerk in huis doen. Maar echt stofzuigen is te zwaar. Dan direct pijnlijke harde buiken. Ik heb de luxe dat ml altijd kookt , hij is kok geweest en kookt nog steeds heel graag. Verder komt er om de dag wel iemand op de koffie, probeer niet meer dan 1 ding per dag te plannen. Klinkt zo suf en slap, maar merk echt dat het te zwaar word anders. In het weekend of de andere vrije dagen doen we altijd wel wat leuks, maar merk dat het snel te veel is. Misschien toch nog proberen iets rustiger aan te doen? Het klinkt niet alsof je heel veel doet, maar soms kan het toch teveel zijn voor je lichaam.... Harde buiken is wel een teken dat het te veel is. Vooral als je zo best vaak hebt (aldus mijn VK).