Fijn dat je bloeddruk weer goed is!!! Hebben ze nog naar je ontsluiting gekeken? Dit weekend lijkt mij ook een goed plan Ik stem voor!!! Hihi Leuk, ben benieuwd naar de naam, hopelijk zullen we het snel weten!!! Fijn dat je een plekje hebt gevonden, hopelijk heb je dan ook zin om hem op te zetten. Je zult je handen wel vol hebben tegen die tijd
Welkom!!! Zo dat klinkt heerlijk zeg!! Optimaal kunnen genieten van je zwangerschap dus? Ga je al bijna met verlof? We zijn op dezelfde dag uitgerekend, ben benieuwd of er bij een van ons 2 een kerstkindje komt
@kerstboom.. Is het heeeeeel raar dat ik hem nu al heb staan? Normaal eigelijk altijd rond me verjaardag de 29e nov vind het zo gezellig staan.. Maar nu meer uit verveling en afleiding wat eerder gezet hihi
@babbona: spreek je dat uit al julia op zn engels? @kerstboom: denk wel dat ik hem in mn vrlif ga opzetten, dan zullen we zien of het baby's eerste kerst wordt of niet @svv: je hebt t gevonden, leuk dat je mee gaat kletsen! Vond t zo jammer dat ons andere topic ineens zo stil werd. Hier gebeurd in elk geval genoeg! @siertje: dus nu niet meer inleiden vandaag? Nou ik ga me maar es aankleden en naar mijn werk, lange dag te gaan. De agenda s avonds staat bijna elke avond volgepland, hebben jullie daar ook last van? Vanavond is de eerste avond dat we nix hebben. En ik ga ook echt helemaal niets doen vanavond! Fijne dag!
@chantal: nope, hier geen baby actie vandaag . Klein beetje jammer, maar liever gezond en vanzelf ter wereld dan ikke ongezond. Werk ze vandaag. Ben een beetje jaloers, je hebt nog wat te doen op een dag hihihi! Kan me wel voorstellen dat je blij bent dat je vanaaf niks hebt. Ik zou zeggen, lekker languit op de bank met wat lekkers en genieten maar! @mezmerized: hahahaha!!!!! Is voor de meeste mensen misschien een beetje vroeg, maar waar jij blij van word hihihihi! @hier: voor het eerst weer een mindere nacht. Heel onrustig en veel last van m'n heupen waardoor ik veel wil/moet draaien. Normaal gesproken lig ik nu nog in bed, maar werd elke keer wakker gemaakt door ml omdat ik lag te snurken en lijf deed pijn dus denk, ga er wel uit en kruip zo wel terug als ml eruit gaat. Vandaag 40 weken.... Niet verwacht dat ik dat zou halen. Heb altijd sterk het gevoel gehad dat het eerder zou komen (of de hoop ). Misschien mijn voorgevoel voor geslacht dan ook fout ??? Vanochtend komt een vriendin van me langs om het te vieren hahahaha! Verder geen plannen. Zoals gewoonlijk m'n dagelijkse uitstapje naar de appie en als m'n lijf wil weer even wat schoonmaken.
@Porkie, fijn he om in een keer alles te kopen wat je nog nodig had . @Kleren, ik denk het wel maar nu zag ik dat mijn lievelingspakje maat 50 bijna dezelfde grootte heeft als een ander pakje maat 56... dus ik hoop dat het niet te groot is! Heb niks in maat 44 ofzo... @SVV, hallo! Gezellig @Mezmerized, ik snap het wel hoor hihi. Zou ook een goede actie van mij zijn om dat uit verveling te doen! @Chantal, ja denk het, je spreekt het meer uit als DJiulia. Zit trouwens ook nog te denken aan een tweede naam maar wil het niet ingewikkeld voor haar maken . Hier is de agenda leeg, knap van je na volle dagen werken nog dingen doet hoor! Ik wil er echt niet meer op uit, ben snel moe/geiriteerd/kwaaltjes enz. @Siertje, uitgerekend vandaaaaaag!! Toch wel een bijzondere dag he, 9 maanden naartoe geleefd. Dus er moet ook wat gebeuren nu he, houdt ons niet in spanning hihi. Ik ga even boodschapjes doen en daarna weer 2wekelijkse check bij VK.
Goedemorgen meiden! Siertje, 40 weken.... Gaat hard! Hopelijk blijft het hierbij . Balen dat je zo slecht hebt geslapen.... Ik had vannacht precies hetzelfde alleen geen snurkende man Vanmiddag misschien even gaan liggen? Mezemerized, hahahahaha lekker belangrijk wat een ander ervan vind toch? Ik vind het wel cool dat je hem al hebt staan . Stiekum zou ik dat ook al wel willen . Chantal, werk ze vandaag!! En lekker genieten van je rustige avondje!!!! Vind het ook knap dat je het allemaal nog volhoud! Wanneer ga je met verlof? Babbona, dat is balen zeg! Je kan het natuurlijk altijd omslaan. Zelf zou ik geen 44 kopen, dat is wel heel klein... Er zijn mensen die zeggen; 50 heb je ook niet nodig, maar daar vertrouw ik toch niet op . Succes bij de VK! @hier; gisteren de kraamzorg geweest, was echt een leuke meid. Kans is aanwezig dat zij hier ook komt. Zou leuk zijn! Vandaag maar eens op pad voor de laatste spullen. Manlief heeft de opdracht gekregen om alvast te gaan oefenen met de maxi cosi. Dus die is van het weekend ook druk Fijne dag meiden!
Moet ook wel zeggen dat t pittig wordt hoor, werk door tot 4wkn vantevoren. Ben fysio en werk met mensen met neurologische aandoeningen (hersenbloedingen/infarcten, hersenletsel door ongeluk maar ook mensen met spierziekte ALS) in een revalidatiecentrum, dus fysiek best pittig. Lig nu dan ook even in een cabine op een zkh bed met de beentjes omhoog, even mn bekken en rug beetje rust geven. Tsja en die afspraken s avonds, dat zijn meest baby gerelateerde dingetjes, hier zomaar even een weekje opgenoemd: maandag samen bevallen, dinsdag bv cursus bij vk, woensdag naar drukker voor kaartje, donderdag nog wat inkopen doen voor de beeb vrijdag afspraak vk... Zo gaat dat dan We doen echt alles samen, zo leuk dat mijn vriend echt alles mee wil maken!
Hahahaha ik moest er al om lachen haha. Ja zo heb je de avonden snel vol zitten! Maar wel leuke dingen allemaal!! Is zo gezellig om dat allemaal samen te doen! Mijn man gaat ook overal mee naar toe. Dat klinkt wel heel pittig meis, snap heel goed dat je helemaal op bent aan het einde van de dag! Je kan ook niet even wat rustiger aan doen hè. Als je een kantoorpand hebt dan pak je misschien even wat vaker een pauze. Hopelijk kom je de laatste dagen goed door en kan je daarna extra genieten van de rust nog eventjes!
Hihihi! Dat klinkt een beetje het zelfde als die reclame van Vodafone 4G. "Even samen bevallen" Das best een drukke week Chantal! Wel goed dat je even je rust jan nemen op het werk. Word nu letterlijk en figuurlijk zwaarder! @babbona en @zoe: gister avond weer geklust . Nu net flink stuk gelopen. Ben nu wel op dus ga zo idd ff lekker liggen. Volgens gyn in het ziekenhuis kan het elk moment gebeuren. Vk net nog even gesproken en als maandag alles nog goed is met m'n bloeddruk en er geen actie word ondernomen, word ik weer gestript. @zoe: zou idd fijn zijn als zij komt. Fijn als er nu al een klik is. Ik heb teen idee wie er komt. Ben benieuwd! @hier:Wel gezellig met m'n vriendin en haar bijna 8 maanden oude zoontje op pad geweest. Lekker een beker warme chocomel met slagroom en een mega stuk appeltaart met slagroom naar binnen gewerkt om het te vieren hihihi!
@porkie, dankjewel! @babbona, mooie naam. Vind het bijzonder dat je de naam nu al verteld, het heeft ook wel iets denk ik. @svv, welkom! Voeg jezelf even toe aan de lijst, dan blijft die up to date. @chantal, fijn hé als je vriend met alles mee wil. Hier gaat hij ook met alles mee en dat zorgt er ook wel voor dat hij echt van alles op de hoogte is. Is vooral makkelijk als je zelf een zwangerschapsbrein hebt en dus alles vergeet. En wat stoer dat je nog steeds zo werkt, moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik thuis mag blijven en krijg steeds meer respect voor vrouwen die nog doorwerken tot de laatste weken! @siertje, vandaag zou het toch moeten komen! Hoop echt voor je dat het dit weekend zover is. Lijkt me ook wel heel leuk als de eerste hier al gaat bevallen, dan lijkt het voor ons ook allemaal wat dichterbij . Dus hup, bevallen jij!
@Zoe, bij ons was de intake een ander persoon dan de daadewerkelijke kraamzorg, dus wel leuk dat jij haar al hebt kunnen ontmoeten! Hier moet ML ook de auto in orde maken met de isofix en maxi cosi, tussendoor mag hij hem ook eens schoonmaken . @Chantal, idd respect voor jou! Nog zo een pittige baan, poeh, vind mijn ''huisbaan'' hier al even genoeg hihi. Wel leuke dingen die je doet savonds met je mannetetje, fijn he als ze betrokken zijn . @Siertje, paps had gister een bosche bol meegebracht, die ging er ook goed in hoor! Bij de VK weer alles goed, wel merkte ze op dat als ze mijn buik voelde er meteen een harde buik aankwam dus het is wat gevoelig daar nu. Maar niks om me zorgen over te maken. Ze lag nog braaf met haar hoofdje naar beneden en zelfs al een beetje tussen mijn bekken dus een beetje ingedaald. Kleine check dus weer gehad en alles verloopt zoals het hoort Fijn weekend alvast allemaal!
Whahahaha!!!! . Ga m'n best doen wannabemommy. Vanmiddag wel wat harde buiken en weer wat ongikrampen, maar echt niks om spannend te gaan vinden.
zo he even een paar dagen rustig aan gedaan en jullie hebben echt pagina's vol geschreven. @Siertje spannend zeg dat met je bloeddruk... en toch maar niet naar den haag.... hopelijk heb je snel de kleine in je armen! @babbona ales goed nu? wel vervelend zo snel last van harde buiken.... zelf vanochtend maar even extra contact gehad met de vk. dacht zelf ineens een plas vruchtwater te verliezen of was het toch wat anders? daar rook het meer naar overigens maar na het plassen nog een plens. vervolgens niets meer. heb al dagen last van voorweeen/indalingsweeen. volgens de vk kon het geen vruchtwater zijn aangezien ik 35 weken ben en de baby nog niet helemaal ingedaald was, dan zou ik moeten blijven verliezen. vandaag wel wat grote stukken taai slijm verloren maar zat geen bloed bij, nu net dus wel... maar verder geen bloedverlies meer.ga straks denk ik maar wel weer even bellen, vindt het een beetje eng, maar ja zal wel niets zijn. is bij de vorige twee ook nooit iets geworden ondanks dat gerommel in mijn buik namelijk. @kerstboom.... zelfde probleem hier waar ga ik dat ding neerzetten........heb gelukkig wel opties dus dat scheelt! vindt het altijd zo gezellig, maar hij mag na de sinterklaasavond neergezet van mij. verder heb ik wat gelezen over een box die niet goed is geleverd... wat een onzin dat jij dan moet gaan omruilen... hun de fout hun de fout herstellen lijkt me.... fijne avond ga weer lekker in mijn schulpje terugtrekken en rustig aan doen........
nou siertje, dat klinkt nog niet echt alsof die kleine haast heeft! Babbona, fijn dat alles goed was bij de VK!!
alles viel mee ze is net geweest en ze denkt niet dat ik al ga bevallen........maar zodra er iets is weer bellen.... opnieuw vochtverlies of als ik koorts krijg) @sierrtje, je weet nooit kan ineens omslaan naar weeen en ga je toch ineens bevallen... hoop het voor je...
Goede morgen! Hier iedereen goed geslapen? @flowerpower: fijn dat ze nog even langs is geweest. Weet je ook waar je op moet letten en kan je hopelijk wat ontspannen. @hier: hier is het de hele nacht een komen en gaan geweest van krampen,harde buiken, steken,slapen, harde buiken, krampen, steken, puffen, slapen enz. Nu weer wat rustiger. (Typ ik terwijl er een mega harde buik en een golf krampen aan komt....)vannacht twee keer zo erg dat ik het idee had dat ik moest overgeven dus de rest van de nacht maar met een bakje bij m'n bed geslapen . Zit igg minimaal weer een cm bij hahahahaha!!! Wens iedereen een fijne dag vandaag. Staan er nog leuke dingen op de agenda?