Ik wil ook graag mee kletsen! Ik ben 18-12 uitgerekend van onze kleine man.. Wordt wel heel spannend nu, ons kindje mag over 5, 5 week al geboren worden... Vind het nog een beetje een eng idee om uit mama's veilige buik te zijn. Maar heb er ook heel veel zin in!
Verder ben ik idd ook zo benieuwd om haar te zien! Ik kijk ook uit naar de bevalling(hoe vreemd dat ook mag klinken). Heb van de week de film Business of being born gezien, daar werd zo mooi over bevallen gepraat dat het heel bijzonder maakte, dit gaf mij wat meer zekerheid . Binnenkort ga ik ook op een informatie avond borstvoeding, kijk opzich niet echt tegenop het borstvoeding geven, ben wel bang dat het op de ene manier niet gaat lukken ofzo... :s
Daarom!! hopelijk gaan de laatste weken zo door, dan blijf ik wel onder de 10 kilo verwacht ik. Dat scheelt wel dat je iets minder kan werken, lijkt mij zwaar om veel te staan zeg! Ik ben accountmanager (40 uur in de week) werk vanuit huis maar moet veel langs bij klanten. Dus enorm veel kilometers maken, dat icm met harde buiken werkt niet... Nu ben ik heel blij hoor, kan nu optimaal genieten van de zwangerschap en rust nemen zodra het nodig is! Wanneer ga jij stoppen? Met 34 of 36 weken?
Welkom!!! Ik hoop stiekem dat hij niet pas in 2014 komt, ben zo onwijs nieuwsgierig en heb er zo'n zin in!! Moeten dan veeeeeel te lang wachten Hihi ja je kunt je echt een oudwijf voelen he Balen van je contract zeg... Zag je het aankomen?
Jeetje ook al zo lang en ik zat al te balen dat ik er tot 16 weken last van had.... Mag dan niet klagen! Nu geen last meer? Best veel die al langer thuis zitten, vermaak jij je ook goed? Ook al zo weinig aangekomen, fijn hoor! Hopelijk blijft dat zo! Hier zit mijn buik ook al aardig in de weg, sokken aantrekken word lastiger he ook begint hij behoorlijk zwaar te worden, heb jij dat ook?
Doe het even zo, anders krijg je wel heel veel berichtjes Gezellig dat jullie allemaal mee komen kletsen!! Leanna, heb jij al een info avond gehad voor borstvoeding? Misschien kan je dat wat meer vertrouwen geven! Wat ik steeds hoor (en ik word er gek van) als ik vertel dat ik borstvoeding ga geven; oh nou hopelijk lukt het ook! Ik ga er gewoon vanuit dat het lukt, klaar! Waarom al zo negatief instappen toch? Het zal best moeite kosten, maar dat kost de bevalling ook Kolven hoeft niet perse toch? Vooral als het goed gaat, dan hoef je dat niet perse te doen. Lijkt mij ook niet geweldig, volgens mij voel je je dan echt even een koe hihi. Nev, als je eenmaal thuis bent zul je denken; heeeeeerlijk geen gezeur meer van mijn werk Wanneer ga je stoppen? Lindsay, oh dat klinkt echt al heel snel!! heerlijk idee of niet? Willen jullie thuis bevallen, of ziekenhuis? En hebben jullie de kamer al helemaal af en alles in huis? Hier nog wat kleine dingen halen, ga ik van de week doen. Belangrijkste hebben we al. Ik zou graag thuis willen bevallen, als dat mogelijk is. Lijkt mij fijn om lekker in je eigen omgeving te zijn.
Ergens wel, het ging niet zo goed me het bedrijf had ik gehoord, maar je houdt toch ergens hoop aangezien ze al altijd tevreden met me waren... Zwangerschap zal er mss toch wel invloed op hebben gehad. Ik beval poliklinisch in het ziekenhuis, paar weken geleden op info avond geweest (wat een info avonden hihi) en het ziet er super uit, je krijgt een prive kraamsuite met alles erop en eraan. Maar ik snap ook goed als je thuis wilt bevallen hoor, heeft zeker ook z'n voordelen . Verder is het kamertje hier ook zo goed als af, ik had 2de hands meubels gekocht en opgeknapt dus ik ben blij dat het af is! Verder nog wat accessoires shoppen en soms twijfel ik weer over de muurkleur en krijg ik ineens een heel ander idee! Hopelijk zijn dat de hormonen...
Dat is dan extra balen he, vooral als ze echt tevreden zijn. Had je een jaarcontract? Lijkt mij ook echt balen dat je straks weer moet gaan solliciteren na je bevalling... Nu nog maar niet aan denken he! Eerst lekker genieten van die kleine! Dat klinkt ook erg fijn, heb je niet zo'n ziekenhuis gevoel of wel? Hier geen kraamsuite in het ziekenhuis. De kans dat ik uiteindelijk toch naar het ziekenhuis moet is best groot, VK vertelde dat 50% van alle gevallen (eerste kindje en die kiezen voor een thuisbevalling) alsnog in het ziekenhuis eindigt... Ml had zoiets van; kunnen we dan sowieso niet beter naar het ziekenhuis gaan? De VK vertelde dat je pas bij 5-7 cm ontsluiting naar het ziekenhuis mag, ook als je van te voren al bepaald had om poliklinisch te bevallen. Ze zei ook, we zien snel genoeg of je thuis kan bevallen of niet. We proberen het en anders gewoon naar het ziekenhuis, als het maar verantwoord is toch? Leuk hoor!! Heb je foto's van de kamer? Welke kleur heb je nu op de muur? Dat zijn zeker de hormonen , hier ook gigantisch last van gehad! Hadden al een vloer gekocht (speciaal voor ons besteld), we hadden het in huis.... Wat denk je: ik vond het niet meer mooi!! Terug gegaan en een nieuwe gekocht! Konden hem gelukkig tegen een bepaald bedrag omruilen.
Hoi meiden, Ik klets graag met jullie mee Vandaag precies 30 weken van ons 1e kindje, een dochter Zo moeilijk als het zwanger worden hier ging, zo gemakkelijk gaat de zwangerschap me af. Al vanaf dag 1 zit ik op een grote roze wolk dus ik ben het nog niet zat, wel wordt ik met de dag nieuwsgierig dus ik kan niet wachten totdat ik haar zo in mn armen kan houden Ik werk nog 30 uur per week, in de horeca. Begint nu best zwaar te worden dus ik ben blij dat ik over 4 weken al met verlof kan. De kamer is hier zo goed als klaar, alleen nog het een en ander ophangen, schoonmaken, kleertjes wassen en inruimen. iedere dag maar een beetje dan komt het wel goed
hey allemaal, Ik ben al wat verder, uitgerekend op 29 november van een jongen! Maar ik heb zo het gevoel dat hij weleens eerder zou kunnen komen. (hoop ik ook wel een beetje op, want ik ben het af en toe al best zat.) Mijn verlof is vandaag officieel begonnen, maar ik zat al een tijdje thuis. Ik verveel me al regelmatig... Wij zijn bezig met een vrij drastische verbouwing (al 3 jaar) maar nu mag ik niets meer doen, dat is wel eens frustrerend. Gelukkig komt mijn vader 3x in de week samen met mijn schoonvader helpen met bouwen. Dus dan zorg ik maar voor koekjes en sap en een gezellig praatje, haha. Hebben jullie je geboortekaartjes al uitgezocht? Ik heb al wel een ontwerp, maar het is nog niet af.
Hallo, ook ik klets graag mee.. Ook ik ben als Searwen de 34 weken al gepasseerd.. maar vind het gezellig om met jullie mee te kletsen. Ik ben 30 nov uitgerekend, van het eerste kindje, een meisje. Hoop lekker thuis te bevallen. maar heb zwangerschapssuiker die goed onder controle is. Dus hopelijk mag ik daarom gewoon thuis bevallen. Balen van de verbouwing!! Is het af voor de kleine er is of dat niet? ben ook niet echt bang voor de bevalling, dat het pijn gaat doen, tsjaa, daar kan je niet omheen geloof ik. (ja of met pijnmedicatie natuurlijk) Wanneer gaan jullie met verlof? Ik ben al met verlof, ziektewet, dus 6 weken van te voren. Liefs
Ik zou ook graag mee kletsen, zat eigenlijk al te wachten tot er weer een nieuw topic zou komen voor de laatste 10 weken. Bij de vorige was ik nog net niet ver genoeg. Ik ben 18 december uitgerekend van een meisje, ik denk dat ze te laat gaat komen, maar ik hoop eigenlijk wel iets eerder. Als ik mijn buik voel dan heb ik niet het gevoel dat die nog veel groter kan groeien, soms dan lijkt het alsof mijn huid uit elkaar scheurt. Maar we hebben nog een ruime 8 weken te gaan .
Ik wil ook graag mee kletsen Voel me zo alleen de laatste tijd, zeker in de zwangerschap. 22 Dec uitgerekend en ben er wel n Beetje klaar mee.. laat maar komen die baby!
Dag dames Ook hier gezellig meekletsen Zelf al iets verder, morgen 37 weekjes en begin nu wel die laatste loodjes te merken! Snel buiten adem, vaker harde buiken, krampjes, maagzuur enz.. En we wachten maar af! spannend hoor
Ik ben nu 32 weken en 3 dagen en echt aan het aftellen gegaan nu... moet officieel tot 13 december, maar sterk het gevoel dat het eerder gaat komen.......
@wannebemommy: Ik ben ook op 18-12 uitgerekend alleen dan van een zoontje. @Mezmerized: Voor jou wordt het nu echt spannend, nog even.... @lisettevers: Ik hoop dat je gewoon lekker thuis kunt bevallen, ik wil dat ook het liefst.. Lekker in een vertrouwde omgeving. @Searwen: Ik hoop dat die verbouwing wel een beetje opschiet. Lijkt me niet ideaal met zo'n hummeltje. Ik ben al helemaal startklaar, ook de geboortekaartjes al uitgezocht!
vraagje ik zie van die mooie banners maar krijg ze niet geplaatst, nu een van zwangerschapspagina geplaatst......
Gezellig allemaal @zoe1, ja de VK komt ook eerst naar huis om vervolgens samen naar het ziekenhuis te gaan, dus ik denk ook dat ze idd eerst kijkt of ik ver genoeg ben. Mss ben ik al ver genoeg en is het al te laat om te gaan! Hahah Dus het kan idd alle kanten op. Dus je bent echt terug gegaan en een andere vloer gekocht? Geweldig! Hahaha, die hormoontjes. @Staffie84, nog 30 uur in de horeca, pff lijkt me idd echt zwaar. Jij zult goed gaan genieten van de eindelijke rust over 4 weken . @Mezmerized, dat zijn echt de laatste loodjes voor jou! Spannend hoor . @Searwen, Ik heb nog geen geboortekaartjes, wel al wat gezocht maar ik vind het moeilijk. Er zijn zoveeeeel leuke kaartjes.
Vraagje, is er ook iemand die een lijst bijhoud? Ben nu wel echt de laatste weken aan het aftellen. Nog 8 weken en 2 dagen. Tijd gaat zo langzaam, maar als ik terug kijk dan is het super snel gegaan. En we moeten nog zoveel regelen voordat die 8 weken voorbij zijn.