Oh wat lijkt me dat irritant zeg! Wel fijn dat de medicijnen wat doen, maar ze weten dus eigenlijk niet waar het vandaan komt? Sterkte daarmee zeg!
Wat naar dat ze zon last van krampjes heeft, hopelijk helpt de andere voeding en fles! Van het kraambezoek heb ik idd al vaker gehoord maar lijkt me moeilijk om dat te sturen! Goede afspraken met vriendlief en met kraamverzorgster maken, kunnen zij ze wegjagen
Mamavanmenm, ik heb helemaal over je bericht heen gelezen , sorry! Wat heftig zeg!!! Is het ergste wat je kan overkomen.... Chantal, ja ben ook super blij dat de medicijnen werken. Ze weten inderdaad niet waar het nu vandaan komt. Ze blijven wel mijn bloed controleren, kan zijn dat de waardes alsnog verhogen namelijk. Het irritante is dat ik nu darmklachten heb door de medicatie, hopelijk gaat dat over! Jij hebt morgen je laatste werkdag toch? Dan eindelijk genieten van je welverdiende verlof!!! Heb echt respect voor je dag je het zo lang vol hebt gehouden!!
(heb even snel terug gelezen) @Svv, ik was aan het twijfelen om een voedingsbh aan te schaffen, hoe zit die van jou nu? Voor degene die borstvoeding gaan geven hebben jullie er een gekocht? En waar? @Flowerpower, succes!! Je zal nu wel bevallen zijn denk ik, hihi @Nieuwe dames, welkom . @Zoe1, ooo "jeuk is echt erg ja, is soms erger dan pijn. Mijn zus had het ook een keer over heel haar lichaam en werd echt helemaal gek! Fijn dat het nu wat beter gaat met je. @Siertje, ah wat zielig die krampjes. Lijkt me idd zo erg als je kindje ergens last van heeft en je kunt er weinig aan doen. Poeh iedere avond bezoek... lijkt me zwaar idd. Bij ons zit de ene kant van de familie dus allemaal in het buitenland en de andere kant is niet zo groot dus qua familie zal het wel meevallen hier ''gelukkig'' . @Chantal, mooie foto!!! Verder hier niet veel nieuws, ga zo even naar de action en zal wel terugkomen met veel doelloze dingen die ik gekocht heb omdat ze goedkoop waren haha. Verder heb ik echt het gevoel dat ik gewoon niks meer wil doen, gewoon thuis rommelen/tv kijken en wachten totdat ''het'' zo ver is... zo duurt het natuurlijk alleen maar langer maar heb totaal geen zin om onder de mensen te zijn
Ik heb ml de taak van planner gegeven. Weet van mijzelf dat ik geen nee kan zeggen. Sowieso Max 2 afspraken op een dag, al is het natuurlijk een voordeel dat iedereen door de weeks werkt . Deze week is het erg rustig qua bezoek, vind ik ook wel lekker.
Heeeeeel heel herkenbaar, hier ook echt geen zin om onder de mensen te zijn.... Je wordt bijna een kluizenaar he hihi. Nee maar schijnt heel normaal te zijn! Ik heb voor thuis deze bh: Naadloze padded voedingsbh Carriwell. Mijn gewone bh's gaan irriteren als ik ze lang aan heb. Ik denk dat ik pas na de bevalling een nieuwe ga kopen met beugels, ik haat bh's zonde beugels . Even afwachten wat mijn botsten gaan doen met de borstvoeding hihi. Wat ben jij van plan? Shop ze vandaag!!
Hallo allemaal, @Flowerpower: je zal ondertussen bevallen zijn, denk ik, gefeliciteerd! Welkom nieuwe aanstaande mama's! Hier nog niet veel te melden, ik trek me steeds meer terug in mijn eigen wereldje, dus ik neem aan dat het niet lang meer gaat duren. Gisteravond aan een stuk harde buiken gehad, maar dat kalmeerde vannacht weer. Mijn rug doet helaas zoveel zeer dat er weinig slaap aan te pas komt en ik houd overdag zoveel vocht vast dat ik in de nachten maar blijf lopen om te plassen. Overdag voel ik me wel wat lekkerder dan vorige week. Niet meer zo'n overvol gevoel en ik beweeg weer wat makkelijker. Gisteren een gezellige avond gehad met vrienden, even geen kluswerk in de aanbouw. Hoewel dat wel heel hard nodig is, was dit toch wel even een heel welkome afleiding, mijn man is de laatste tijd alleen maar aan het werken en verbouwen. Van een vriendin een lieveheersbeestje-badjas gekregen voor de kleine, helemaal geweldig! Met bijpassende slofjes, hahaha Vanmiddag weer naar de vk.
Oooh gelukkig, ik ben niet de enige! Maar sommige mensen begrijpen het gewoon niet, van ja je bent zwanger so what? Ik neem ook niet eens de moeite om uit te leggen waarom ik dan bijv. niet wil komen snappen ze toch niet . Voor de bh, ik weet het dus niet. Ik heb nu nog helemaal geen voedingsbh, mss wel slim om er op zijn minst 1 aan te schaffen? Die carriwel ziet er wel heel comfortabel uit, waar heb je die gekocht?
@ Searwen, spannend voor jou! Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen . Leuk he al die kadootjes voor de kleine, ik vind elk kadootje wat ik open maak ook zo schattig en lief enz.! (behalve sommige kleertjes wat totaal niet mijn smaak is hahahah)
@mamavanmenm, welkom. En wat moeilijk dat je dochtertje vorig jaar overleden is. @Nathaliiej, welkom! We zijn op dezelfde dag uitgerekend, maar zie dat jij sowieso nog in november gaat bevallen. Spannend joh, is al bijna zover! @zoe1, wat vervelend dat je al die onderzoeken moet hebben. Maar wel fijn dat alles goed gaat met je mannetje. @siertje, hoe is het bevallen de eerste uurtjes alleen met je kindje? Lijkt me wel spannend hoor, ben heel blij dat manlief hier de eerste weken vrij heeft genomen zodat ik niet alleen hoef te zijn. @svv, moeilijk dat wachten hé op het moment dat er overal om je heen mensen met kleine baby's lopen. Maar nog een aantal weken, en dan zijn wij ook aan de beurt! @chantal85, leuke foto's! @searwen, hopelijk duurt het voor jou niet lang meer. @babbona, wachten duurt lang hé. En je moet nog wel zo'n 5 weken ongeveer. @flowerpower, ik neem aan dat ik je inmiddels kan feliciteren... Hier gaat het opzich wel goed. Kan alleen niet meer veel doen, merk dat ik dan echt van die steken in mn buik krijg. Dus voor nu doen we maar rustig aan. Verder is het afwachten wel echt begonnen nu, vanaf woensdag zou het al mogen, dus het begint ook wel spannend te worden. Morgen hebben ze mijn buik nodig bij de verloskundige praktijk. Ze hebben een bijscholing en ze waren op zoek naar hoogzwangere buikjes, dus ik ben heel benieuwd wat ik ervan kan verwachten.
@wannabemommy: gister is super goed gegaan! Heeft de hele middag in de box liggen snurken . Oma was er wel, maar eigenlijk niet nodig. Vanaaf ook alleen, ml is voor het eerst weer les geven bij de turnvereniging, maar is rond een uurtje of 10 weer thuis. Net een vriendin op bezoek gehad en nu helemaal alleen . Kleine ligt heerlijk te slapen in de box, maar mag zo weer een fles. Ben benieuwd hoe ze vanaaf is aangezien ze dan vaak een huil periode heeft. We gaan het mee maken. Ml is verder de rest van de week ook nog thuis, vind ik erg fijn. Hij gaat morgen ochtend even naar z'n werk en is dan vrijdag avond weer les geven. Zo kan ik even een beetje wennen aan het feit dat hij vanaf volgende week weer fulltime aan het werk is .
@siertje, wat fijn dat het goed is gegaan. Wel goed dat je op deze manier kan wennen aan het alleen zijn en het allemaal zelf moeten doen. Is de overstap niet zo groot. Hopelijk heeft ze vanavond geen last van een huilbui, lijkt me dat je je dan zo machteloos voelt als moeder zijnde.
Nee hoor, is volkomen normaal!! Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Mensen vragen ook aan mij, verveel je je niet? Geen seconde!! Heerlijk die rust en niks moeten... Ze denken je een plezier te doen om je uit te nodigen, maar liever niet . Ik geef ook gewoon aan dat het teveel is, of ze het begrijpen, geen idee.... Lekker belangrijk . Ik heb hem op Met Muisjes - Zwangerschapskleding en Babykleding online besteld, had hem al eens gepast. Zit echt heerlijk!! Vind het niet iets om mee naar buiten te gaan, maar zo vaak kom ik toch niet meer buiten haha.
Hoe was het bij de VK? Fijn dat je je weer wat beter voelt, kan echt met de dag verschillen he. Wel balen dat je zo slecht slaapt, duren de nachten lang Overdag maar wat extra rust nemen! Ah wat lief zeg, klinkt erg leuk!! Heb je een foto?
Voor jou begint het aftellen nu ook echt, spannend!! Hopelijk hoef je niet heel veel geduld meer te hebben!! Ben benieuwd wat ze morgen allemaal gaan doen!
Fijn dat het goed is gegaan!! Lijkt mij ook wel weer even wennen wanneer ml weer fulltime gaat werken... Maar komt vast goed!!! Lekker genieten van je kleine meid!! Is je man lang vrij geweest?
Manlief wil graag dat ze in december wordt geboren, maar eerlijk gezegd hoop ik zelf dat het november wordt, dan hoeven we namelijk niet meer zo lang te wachten. Ben ook heel benieuwd voor morgen.
Hij is vorige week vrij geweest en dan deze week nog. Is wel lang genoeg hoor want hij is niet zo goed in het thuis zitten hihihi! Doet nu ook vaak wat dingen op z'n werklaptop om zo een beetje bij te blijven en z'n collega's te ondersteunen. Genieten gaat vanzelf hoor!!! Hebben zo een lekker meisje
Dat begrijp ik wel hoor!!! Wat een plaatje!!! ❤️❤️❤️❤️ Hihi dan werd het wel tijd voor hem om te gaan werken . Hoe gaat het lichamelijk met jou? Beetje hersteld?