@WanneBeMommy, volgens mij was Chantal85 hiermee begonnen. Ik heb even haar lijstje overgenomen en mezelf erbij geschreven, als zo iedereen dat doet hebben we hem compleet? Aanstaande mama's op volgorde due-date 20-12 Porkie- 1e kindje- meisje 24-12 Chantal85-1e kindje (4*)- verrassing 26-12 Zoe1- 1e kindje (1*)- jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - Meisje
Aanstaande mama's op volgorde due-date 12-11-2013 Mezmerized- 1e kindje-Jongentje 20-12 Porkie- 1e kindje- meisje 24-12 Chantal85-1e kindje (4*)- verrassing 26-12 Zoe1- 1e kindje (1*)- jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - Meisje[/QUOTE]
Zo, ik sta er ook bij! 29-11 Searwen- 1e kindje- jongetje 20-12 Porkie- 1e kindje- meisje 24-12 Chantal85-1e kindje (4*)- verrassing 26-12 Zoe1- 1e kindje (1*)- jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - Meisje
Aanstaande mama's op volgorde due-date 12-11 Mezmerized - 1e kindje - jongetje 29-11 Searwen - 1e kindje - jongetje 18-12 Wannebemommy - 1e kindje - meisje 20-12 Porkie - 1e kindje- meisje 24-12 Chantal85 - 1e kindje (4*)- verrassing 26-12 Zoe1 - 1e kindje (1*)- jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - meisje
Heb mezelf ook even toegevoegd, en mezmerized en Searwen waren te snel achter elkaar met reageren, dus die stonden niet op elkaars lijst, nu wel .
Mezelf er bij gezet 12-11 Mezmerized - 1e kindje - jongetje 29-11 Searwen - 1e kindje - jongetje 18-12 Wannebemommy - 1e kindje - meisje 20-12 Porkie - 1e kindje- meisje 24-12 Chantal85 - 1e kindje (4*)- verrassing 26-12 Zoe1 - 1e kindje (1*)- jongetje 28-12 Hysterisch - 1e kindje - jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - meisje
ik sta er nu ook tussen! 12-11 Mezmerized - 1e kindje - jongetje 29-11 Searwen - 1e kindje - jongetje 13-12 flowerpower - 3e kindje (2*) - meisje 18-12 Wannebemommy - 1e kindje - meisje 20-12 Porkie - 1e kindje- meisje 24-12 Chantal85 - 1e kindje (4*)- verrassing 26-12 Zoe1 - 1e kindje (1*)- jongetje 28-12 Hysterisch - 1e kindje - jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - meisje
Zooooo wat een hoop aanstaande mama's bij elkaar! Ik ga morgen op mijn vrije dag maar eens rustig lezen en reageren, zo eerst naar de samen bevallen cursus!
Jaa ik had heel veel bang om zo vroeg thuis te zitten omdat ik nog geen kinderen heb en mijn man ook moet werken maar ik heb het mezelf nog geen minuut beklaagd! ik geniet er van om thuis te zijn. Hoe verder mijn zwangerschap loopt hoe minder behoefte ik heb weg te gaan... Ja ik moet af en toe nog wel eens overgeven maar in vergelijking met in het begin is dit niets! idd ik hoop ook niet veel meer bij te komen en dat ik zeker onder die 10 kilo mag blijven... Mijn zus was meer dan 20 kilo bij hier had ik veel bang voor! ja hij wordt idd zwaar vooral in bed als ik op mijn zij lig... En spulletjes oprapen of schoenen en sokken aan doen is allemaal niet zo vanzelfsprekend meer! Maar alles voor het goede doel!
Ook hier is het kamertje bijna klaar zo nog wat details. Ik ben nog op zoek naar wat leuke accessoires maar ik vind niets naar mijn zin! ik woon in belgie dus ik ga bevallen in het ziekenhuis zoals de meeste hier doen. Dat vind ik zelf veiliger. Fijn dat we al een heel clubje vormen!
Heb mezelf er ook bij gezet. 12-11 Mezmerized - 1e kindje - jongetje 29-11 Searwen - 1e kindje - jongetje 13-12 flowerpower - 3e kindje (2*) - meisje 16-12 nev- 1e kindje - meisje 18-12 Wannebemommy - 1e kindje - meisje 20-12 Porkie - 1e kindje- meisje 24-12 Chantal85 - 1e kindje (4*)- verrassing 26-12 Zoe1 - 1e kindje (1*)- jongetje 28-12 Hysterisch - 1e kindje - jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - meisje
. Ik werk nu nog 3,5 week. Niet meer fulltime, heb een dagje per week verlof opgenomen! Vervelend dat sommigen nog steeds misselijk zijn, was bij mij tot de 16 weken en dat vond ik al lang! Bij mij gaat alles nu soepel. Het begint wel langzaam wat zwaarder te worden. Merk dat ik erg moe ben na het werk en dat ik vaker last heb van mijn banden met lopen. Hebben jullie dat ook? Wil wel een ondersteunende buikband gaan gebruiken, als ik vrij ben even gaan kopen. Vanavond heb ik groeiecho, even kijken of het met de kleine allemaal goed gaat! Hebben jullie ook zon echo? Begreep dat het nog niet standaard is ingevoerd, maar bij mijn verloskundige wel standaard. Nou, maar weer snel aan het werk.
Ik ben gelukkig (behalve een griepje na) niet misselijk geweest, alleen wat vermindering eetlust. Wat jij zegt @Nev van de banden heb ik ook last van, ik had het eerst continue dus een tijdje bij de fysio gelopen maar nu idd vooral als ik loop, meestal al na 20min ofzo... Op advies van de fysio de buikband Anita gekocht bij de Prenatal maar ik weet niet of ik hem zo fijn vind, kruipt telkens omhoog en ik voel echt dat er weer een extra ''strakke'' laag om mijn buik zit. Ik wilde net ook gaan vragen over de groei echo! . Ik heb hem donderdag en ben ook zo benieuwd. Bij mijn VK is het standaard en vervolgens ook weer met 36 weken volgens mij. Nou, als ik je niet meer spreek veel plezier vanavond! @Porkie, ik zit nu dus ook al ruim een maand thuis en het valt mij ook niet tegen. Ook geen kinderen en man veel aan het werk maar ik vermaak me tot nu toe goed en na de lunch altijd een heerlijk dutje hihi . Behalve mijn man heb ik soms ook totaal geen zin om mensen om me heen, vind het het heerlijk om alleen te zijn, raak snel geirriteerd van alle (meestal goed bedoelde) meningen/opmerkingen enz., hebben jullie dat ook? Werkze voor degene die moeten werken vandaag!
Hier precies hetzelfde, normaal altijd wel zin om weg te gaan of af te spreken, maar thuis zijn en een beetje aanrommelen in huis vind ik nu ook heerlijk!! Zal de nesteldrang wel zijn hihi. Hopelijk gaat het overgeven helemaal over de komende weken! Pfff dat is best veel ja 20 kilo. Is ze wel weer alles kwijt?
Oh ik herken je gevoel zoooooo goed!!! GEK word ik van alle ongevraagde "goedbedoelde adviezen"!! Iedereen heeft weer wat anders en vrouwen kunnen alleen maar over zichzelf praten! Ik zeg nu standaard: wij doen het op onze manier. Hoe ga jij daar mee om? Ik schoot in het begin steeds in de verdediging, dan kreeg ik weer naar mijn hoofd dat ik fel was en dat het vast aande hormonen lag! Bijvoorbeeld: We kregen dan naar ons hoofd: oh ik zou het geslacht nooooooit willen weten! Is de hele verrassing er al af! En vooral als een aantal vrouwen bij elkaar zaten, nou daar zit je dan... Met elk argument dat ik kwam; vind het leuk om al een jongens of meisjes kamer te maken, geen neutrale kleding te kopen en we zijn gewoon zooooo nieuwsgierig. Kregen we het volgende te horen: nou een neutrale kamer is net zo leuk, kleertjes heb je zo gekocht en IK (ja ze praten allemaal voor zichzelf) heb dat ook altijd zo gedaan..... Nou WIJ willen het anders doen!!! Sorry frustratie haha.
haha heel herkenbaar! Gewoon maar niks van aan trekken.. iedereen heeft wel een mening en gelukkig zijn we allemaal verschillend. moet wel zeggen dat ik het thuiszitten wel zat ben hoor.. ben echt iemand die niet kan stilzitten en het liefst heel de dag bezig ben. Merk aan me lijf dat dat niet meer gaat en das best frustrerend Heb al moeite met me sokken en schoenen Wil nog zoveel doen maar heb er aan de andere kant ook weer totaaaal geen puf voor zo dubbel.. Maarja nu nog maar even genieten van de "rust" dat zal straks heel anders zijn hihi
@zoe1, dat merk ik hier ook wel hoor. Dat mensen het raar vinden dat je wilt weten wat het word. Heb zelfs mensen gehad die zeiden het niet te willen weten (dus ze wilde niet weten of wij een zoontje of een dochtertje kregen). Maar we hebben daar geen rekening mee gehouden en alles ook gewoon lekker op facebook en alles gezet. Hier zit ik nog steeds te wachten op de babykamer, nog 2 dagen en dan word het als het goed is geleverd. Hebben jullie ook het gevoel dat je nog zoveel moet regelen voordat het zover is? Spulletjes kopen, wassen, alles schoonmaken en uitzoeken. Wij gaan over 2 weken nog even tussendoor trouwen dus daar hebben we ook nog weer extra geregel van. Al met al zijn we er maar druk mee.
En nu sta ik er ook tussen 12-11 Mezmerized - 1e kindje - jongetje 29-11 Searwen - 1e kindje - jongetje 13-12 flowerpower - 3e kindje (2*) - meisje 16-12 nev- 1e kindje - meisje 18-12 Wannebemommy - 1e kindje - meisje 20-12 Porkie - 1e kindje- meisje 22-12 Sheerio - 1e kindje - verrassing 24-12 Chantal85 - 1e kindje (4*)- verrassing 26-12 Zoe1 - 1e kindje (1*)- jongetje 28-12 Hysterisch - 1e kindje - jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - meisje Fijn dat er een topic is voor de laatste 10 weken, ze gaan al zo langzaam!