Laatste 10 weken aftel topic vanaf 15okt '13

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal85, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    wat een schatje saerwen!
    gefeliciteerd Maaike!

hierbij ook een foto van ons meisje..... is een beetje geel... trekt wel bij al. ze is vergeleken met de andere twee echt een kleintje, mijn oudste was 53 cm (42w3d) en de middelste was 49 cm (38w5d) zij was 45 cm (37w3d), dus alle kleertjes vallen veel te groot (had ook niet heel veel in maat 50 want daar waren de andere twee ook zo uit....)

Bijgevoegde bestanden:

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @flowerpower, wat een lieve foto. *smelt even van binnen*

3. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    @zoe herkenbaar:) tranen kunnen niet op, lijkt het wel deze dagen. Vooral na een dag voorweeën en weer niets..:(
    Lief van je man, soms weten ze niet wat ze overkomt he?;) idd wisten we maar een datum!
    Ik heb geen makkelijke zwangerschap gehad maar dit vind ik echt zwaar. Ben een wrak:s

Maargoed, vanavond met ml lekker voor de buis en kaarsjes aan..
    Hoop voor je dat het rustig blijft met de symptomen!

@bb88 welkom!

@wannabemommy zat ff je blog te lezen, heb jij ook zoveel last van duizeligheid en sterretjes? Ik ook, vanaf week of 16 val ik vaak om, niemand weet hoe het komt.. alle waardes zijn goed.
    Hoe gaat het nu na je ijzer-infuus? Ja dat wachten he.. blijft moeilijk! Knap hoe je ermee omgaat en terugblikt.

@flowerpower wat een schatje!!

Allemaal weer succes met het grote wachten!

4. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maaike, gefeliciteerd! We zijn bevallen op dezelfde nacht. Ben je ook met de ambulance opgehaald? Ik wel, bizar ritje...

Flowerpower: lieve foto. Ook al zo'n mooie bos haar, dat heeft Mathieu ook.

Hier een slechte nacht gehad: niet geslapen. Mijn borsten zijn helaas allebei kapot en Mathieu raakt enorm over zijn toeren als het aanhappen niet lukt. Hij was wat teveel afgevallen, dus hij krijgt bijvoeding. Nu zoveel schade aan mijn borsten dat ik moet kolven, maar dat is wel een opluchting, want dat doet wat minder zeer. Vandaag besloten dat ik de voeding per fles ga geven en niet meer met een cupje, want anders voldoen we niet aan zijn zuigbehoefte en hebben we nog de hele nacht een pink in zijn mondje nodig om hem stil te houden.
    Later in de week nog eens kijken of hij rechtstreeks borstvoeding gaat krijgen of dat ik blijf kolven. Het schiet in ieder geval wel heel goed toe.

Morgen kan mijn man in ieder geval even bijtanken en dan kunnen we elkaar af wisselen.

5. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    @ Wat een super lieve babyfoto's, zo kan ik echt niet wachten hoor! :)

@ Maaike, gefeliciteerd!!

@ Zoe, vervelend met de hoge bloedruk, heeft de vk wat advies gekregen over hoe je het onder controle kunt houden of?

Hier afgelopen maandag nog op borstvoedingscursus geweest, morgen ook nog een keertje maar vind er niks aan. Het viel me zwaar om zo lang te zitten op die houte stoeltjes en verder vertelde ze niks anders dan dat ik in de folders had gelezen en ML maar vragen: ''wanneer komt het praktijk gedeelte?'' hahahaah grapjas.

6. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    @ Searwen, pff vervelend dat de borstvoeding zo gaat. Wel super dat je het via andere manieren probeerd, kan me voorstellen dat het met pijn niet altijd makkelijk is dan...

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een schatje!!

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elke dag is er weer een he....

Ja hier ook wel last van gehad, maar nu echt een aanval van: IK KAN NIET MEER!!! haha.

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk he.... Ik ben stiekem wel blij dat jullie het ook zo ervaren, ik dacht al dat het aan mij lag... ;).

Zwaar irritant dat het dan ik niet doorzet he.... Wie weet vannacht!! :D

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt pittig meis.... Hopelijk gaat het snel weer goed en komt ie weer aan!!

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahahaha geweldig!! Zou wat zijn zeg :p Jammer dat je er zo weinig aan hebt... Ik heb er wel veel van opgestoken maar het ligt misschien ook aan welke cursus. Zal vast verschil in zitten!

Moet nu wat vaker naar de VK en zodra ik maar ook enige klachten krijg direct aan de bel trekken. Verder: RUST!! Alsof ik zoveel deed :p. Lig vandaag lekker op de bank met grey's anatomy :D, oh ja en de kerstboom versierd!!

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens sinds 3 dagen af en toe enorme felle steken in mijn lies/bovenbenen. Alsof er een zenuw afgekneld wordt! Hebben jullie dat ook? Wat kan het zijn?
    Ik heb het trouwens zowel zittend als lopend....

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Au wat vervelend. Tepelhoedje geprobeerd? lijkt me zoiets moois en intiems, borstvoeding, vervelend als het dan niet goed gaat! Succes!

14. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @zoe1, die steken heb ik ook af en toe. Had ergens gelezen dat het voortekenen konden zijn voor de bevalling, maar helaas hier tot nu toe niks.

@babbona, die opmerking die jou man maakte, had zo van mijn man kunnen komen. hahaha

@searwen, wat balen dat het borstvoeden niet wil lukken. Hopelijk is de pijn in je borsten snel wat weggetrokken zodat het allemaal wat makkelijker gaat!

@katie88, de duizeligheid en de sterretjes zijn een stuk minder geworden sinds ik dat ijzerinfuus heb gehad. Voel me sindsdien een stuk minder moe en hoef niet meer de halve dag op bed te liggen.
    Is je ijzerwaarde wel goed? (Volgens de verloskundige was mijn ijzerwaarde goed genoeg en toen ik later in het ziekenhuis was vonden ze het opeens te laag en moest ik dat infuus hebben). En je hebt ook geen lage bloeddruk ofzo?

15. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Vandaag week 37+1, wel steeds meer harde buiken en m'n buik hangt heel laag maar nog geen verdere actie. Wordt vervolgd... :)

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmmm dat zou niet verkeerd zijn :D Het doet soms echt pijn.... Zal het maandag eens aan de VK vragen!

17. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Wow wat een berichten ineens! Gisteren druk dagje gehad. Wel lekker verwend met cadeautjes van de Sint en m'n abbo verlengd, dus ook mijn nieuwe telefoon uitvogelen.
    Zal proberen nog te reageren.

@zoe dat heb ik dus ook al heel lang. Kan zijn dat je beeb met het hoofd op een zenuw drukt. Kan ook met je verweekte botten (bekken) te maken hebben. Zit niks anders op dan wachten tot je bent bevallen.. same here..

Over bevallen gesproken: gisteravond zó erg last van m'n rug gehad en een heel gespannen buik. Vannacht continu wakker gelegen met het idee dat het wel eens kon beginnen. Zelfs ml was om de haverklap wakker en zei dat ie het gevoel had dat het ging beginnen (toen m'n schoonzussen gingen bevallen had hij ook zo'n gevoel). Dus ik baal nu als een stekker dat ons kleine jong nog steeds rustig zit te stampen en te dansen in m'n buik. Kom eruit! Vandaag nog! Hihi

18. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    #698 Katie88, 7 dec 2013
    Laatst bewerkt: 7 dec 2013
    Ja idd verschrikkelijk. Maar ik voel me ook alsof ik dat eigenlijk niet zo zou mogen voelen; ) ze hadden gelijk he; de laatste loodjes wegen het zwaarst. Los van de lichamelijke klachten (ik roep minstens een paar keer per dag uit 'au joh baby!' En mn buik voelt alsof ie doormidden scheurt) is dat wachten zwaaaarrrrrr. Maar we zijn weer een paar dagen verder, jeej voor ons!

Haha ja 'misschien vannacht' denk ik ook zo vaak als ik weer voorweeën of heel veel harde buiken of krampen heb. Maar helaas, baby denkt er anders over;). Vandaag gelukkig best een goede dag gehad.
    Wat het nog irritanter maakt is dat iedereen begint te vragen 'zit ie er nou nog? ':x
    JAHAAA ik ben er ook niet blij mee;)

19. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    @searwen wat vervelend dat het pijn doet:( goed dat je nu fles prbeert en dat dat wat beter gaat. Succes!
    @wannabemommy ja alle waardes blijven goed.. vaag. Rust (gestopt met werken op 28wk) heeft me wel goed gedaan, klachten zijn wat verminderd. Lage bloeddruk heb ik tot een week of 30 gehad en dat was ook een factor.
    @svv lastig is dat he.. hoe gaat het nu?

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @katie behoorlijk lastig ja! Vandaag met ml hele huis schoongemaakt (hij) en opgeruimd (ik). Hij heeft het echt goed gedaan. Helemaal blij! Meteen alle kerstspullen tevoorschijn gehaald, dus dat staat/hangt allemaal weer op z'n plek.
    Na het eten heerlijk onder een kleedje op de bank gaan liggen en een klein uurtje geslapen. Daarna wel continu bestookt met harde buiken. Iedere 5-10 min één die een klein minuutje aanhoudt. Zegt dus helemaal niks helaas. Ik blijf iedere nacht weer hopen en dat is best jammer als je gewoon weer wakker wordt :p hoor is het nu met jou dan?

Deel Deze Pagina