Porkie gefeliciteerd!! Wij net terug van popquiz op hey werk. Had ons paar mnd geleden onder voorbeehoud opgeven en het was allemaal nog rustig in mn buik op de gebruikeljke harde buiken na, dus gewoon gegaan. supergezellig! Vandaag lekkker aan de knutsel gegaan net als gister, 2 geboortekransen van tule zijn nu af, wachten waar de naam op komt Vandaag bezig gegaan met schilderijtjes voor op de babykamer. Morgen gaan mn zussen mijn buik beschilderen, ben benieuwd. Kortom, ik vermaak me nog prima en heb nog niet zwaar de behoefte om te bevallen. Ben benieuwd of er vandaag, vrijdag 13-12-13 nog gaat bevallen! Meiden die t zwaar hebben: sterkte, hou vol!!!
Rustig hier meiden, toch niet massaal aant bevallen met z'n allen? Vandaag zijn mijn zussen aant schilderen geslagen. onze uk heeft als bijnaam sl.ingeraapje dus dit was toepasselijk. Hier een kleine impressie foto rechtsboven is vriendlief met banaantje en foto rechtsonder zijn de handen van mijn zussen Bekijk bijlage 365820
@chantal nee hoor. Nog geen wee of gebroken vliezen te bekennen hier! Onwijs leuk geworden die schildering! Knap hoor!
@Porkie, gefeliciteerd!!! @Chantal, super leuk die buikschildering @Katie, hoe is het met jou? Konden ze strippen gister? @SVV Idd veel dames hier voor de uitgerekende datum bevallen, hier wachten we rustig af. Moet zeggen nu dat ik beter slaap ik de dagen wel makkelijker door kom, slaap nu minimaal 10/11uur per nacht.... Voel me zo lui, maar zal dadelijk mijn kracht hard nodig hebben dus geef er maar aan toe hihi. Fijn weekend!
Wauw babbona, jaloeeers! Ik kom gewoon niet in slaap omdat ik zo hoop op een beginnende bevalling, haha. Ben wel om tien uur 's avonds helemaal gesloopt, maar slapen ho maar. Vervolgens word ik gemiddeld 4x wakker. Gisteren idioot veel dingen geprobeerd haha. Ml heeft mn voeten 2x een uur gemasseerd :O van te voren alle drukpunten opgezocht, want ik vond dat het bij wel heeeeel veel vrouwen werkte (als je overal reacties leest). Daarnaast 2x tepelstimulatie gedaan 5 minuten en de hele avond rustig aan gedaan. Voor het slapen nog even staan dansen en springen en toen lag ik in bed... Harde buik één kwam, mét een menstruatieachtige kramp! Zo'n zeven minuten later kwam harde buik nummer twee, mét diezelfde kramp. Jiehoeeee zou het dan eindelijk beginnen??!! Madame viel in slaap en werd de volgende dag wakker. Zonder wee en zonder kind. Helaas pindakaas. We wachten gewoon weer verder...
Nee helaas niet kunnen strippen. Volgende week nog 1x proberen en anders word ik 3dg later ingeleid.. vond de gyn ook een goed idee, dus ben wel wat gerustgesteld dat ik me niet aanstel. Ik hoop dat het wat rust geeft.. ik word gek van de onregelmatige krampen die maar niet doorzetten Hmm jammer dat die baby niet luistert naar drukpunten he? Leuk die schildering!
Jammer katie, maar gelukkig wel een zeker vooruitzicht. Vnv visite.. blegh helemaal geen zin in! Heb ze expres vanavond laten komen want meestal komen ze overdag en dan blijven ze zo plakken. Het is de biologische pa van mn man maar die heeft als apart trekje dat hij continu naar buiten wil om te roken of gewoon te praten en dan moet ml mee. Ondertussen vertelt hij niks interessants en ook niets wat niemand mag weten, terwijl ik met z'n vrouw zit die je alleen maar aan zit te staren en niks zegt. Kan ik dus het gesprek steeds gaande houden. Mja... hebben we dat voorlopig ook weer gehad. Hele huis schoongemaakt en opgeruimd vandaag. Heerlijk!
Meiden, even kort een berichtje! Zo van gedroomd, op gehoopt en uitgekomen! Wij zijn afgelopen donderdag trotse ouders geworden van onze zoon: Finn! Het is allemaal zo snel gegaan, 3 uur 's nachts braken mijn vliezen, uur later de eerste weeën (direct op elkaar) en 5 uur later lag hij op mijn borst! ❤️ Alles gaat goed, het is echt zo overweldigend!! Meiden, ik hoo echt dat jullie niet lang meer hoeven te wachten!!! Kom snel reageren jullie, heel veel sterkte de laatste loodjes!!! Oh ik las met snel dat het over de slijmprop ging, die ben ik ruim een week voor de bevalling verloren. Dus wie weet!!!
@wannabe en zoe gefeliciteerd!! Wat fijn geniet ervan en succes nog even in het zkh wannabe. Maar bevalt dan werkelijk iedereen voor de uitgerekende datun behalve ik?:'( voor de overige dames trouwens wel hoopgevend @svv hoe ging je visite? Zeker deze laatste weken zit je daar totaal niet op te wachten he? Maar je hebt het iig weer gehad! @babbona heerlijk zoveel slapen! Alles wat je nu pakt is meegenomen volgens mij. Hier weer een beroerde nacht gehad, hoop vanmiddag nog een uurtje te kunnen mee pakken. Dacht uit te kunnen slapen, maar uiteraard weer eens gewekt door die randdebielen van een buren die al 13 maanden aan het verbouwen zijn.
@Wannabe & Zoe, gefeliciteerd!!! Stiekem zo jaloers hoor . Geniet ervan. Ik heb even het lijstje teruggezocht, was benieuwd wie er nog actief was met kletsen en wie nog moet bevallen. Klopt het zo?? Heb zo even snel niet alle namen/datums kunnen vinden. Katie jij staat er niet bij?? Vul maar ff aan . Uitgerekende data's: 13-12 JoyofLiving - 3e kindje (1 engeltje) - jongetje 16-12 nev- 1e kindje - meisje 17-12 Andastra - 2e kindje - meisje 21-12 maaike88 - 2e kindje - jongetje 22-12 Sheerio - 1e kindje - verrassing 24-12 Chantal85 - 1e kindje (4*)- verrassing 26-12 SVV - 1e kindje - jongetje 28-12 Hysterisch - 1e kindje - jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - meisje Bevallen: 14-11 Siertje - 1e kindje (1*) - meisje - Femke 15-11 Mezmerized - 1e kindje - jongetje - Davey-Jay 21-11 mcm78 - 2e kindje (1*) - meisje - Louise 2-12 Porkie - 1e kindje- meisje Searwen - 1e kindje - jongetje flowerpower - 3e kindje (2*) - meisje 12-12 Zoe1 - 1e kindje (1*)- jongetje - Finn 13-12 Wannebemommy - 1e kindje - meisje @Katie, ik herken het. Hier ook nieuwe buren die echt lang verbouwd hebben! Zo vervelend, nu is het gelukkig wat rustiger. Dan maar middagdutjes . @Hier vandaag 38 weken! Nog steeds het laatste op het lijstje, ben benieuwd of ik ook het laatste ga bevallen hihi.
@zoe en @wbm gefeliciteerd!! Ik dacht het al want het was veel te stil hier! @katie visite was wel oké hoor. Ik zat er inderdaad niet op te wachten, maar ja.. dat van het vroege bevallen vond ik ook al! Ik hoop dat ik ook zo vroeg ben. Al die mensen die maar lopen te zeuren 'geniet nog maar met z'n tweetjes'. Dan is mijn antwoord: 'genoot jij er niet van dat je baby er was dan?' Mensen zijn soms echt dom in uitspraken haha. Als ik zeg dat ie van mij mag komen mag ie komen en dan moet je niet zeggen dat ie maar kan blijven zitten. Sorry hoor haha, maar ben niet zo te genieten........ Oke, dames... pas op.... hier komt een boze svv: KUTKUTKUTKUT& %*<©%*<£$©©$¢¡¢¢*¥¥®»¿>!!!!!!!!!! Ik heb vannacht weeën gehad. Echte. Ik weet het zeker. Zo ongeveer om de 5 tot 7 minuten. Toen moest ik zo nodig plassen dus dat heb ik gedaan en daarna zakte het af en was het klaar na 15 weeën ofzo... ml ook aardig teleurgesteld.. Heb dus tot half 3 wakker gelegen en daarna was het over. Ben nu best wel héél chagrijnig!
Svv balen, maar misschien ben je er ook een beetje té gefocust op? (niet boos worden! ) dan maak je adrenaline aan en dat remt de oxitocine en juist dat stofje heb je nodig om te bevallen. Als er 1 ding is wat ze erin hebben gestampt op de cursus dan is het "hou jezelf zolang mogelijk voor dat het nog niet is begonnen en probeer je vooral niet druk te maken, want oxitocine is een erg verlegen stofje en wanneer je je maar een klein beetje druk maakt, jaagt de aangemaakte adrenaline hem meteen weer weg" Ik begrijp dat t lastig is, maar hou t wel in je achterhoofd. Dus lekker relaxen vandaag, hoe tegenstrijdig het ook voelt! Afleiding. Geld ook voor Babbona. Sterkte Zoe en flowerpower van harte hoor!!!!
@chantal Ja dat weet ik, daarom ben ik ook lekker rustig in bed blijven liggen, maarja.. je bent toch nieuwsgierig of er nog een volgende komt. Dan beval ik nooit! Haha. Ik probeerde gewoon te gaan slapen, dus dat lijkt me wel ontspannen, toch???
Uitgerekende data's: 13-12 JoyofLiving - 3e kindje (1 engeltje) - jongetje 16-12 nev- 1e kindje - meisje Katie88-1e kindje-verrassing 17-12 Andastra - 2e kindje - meisje 21-12 maaike88 - 2e kindje - jongetje 22-12 Sheerio - 1e kindje - verrassing 24-12 Chantal85 - 1e kindje (4*)- verrassing 26-12 SVV - 1e kindje - jongetje 28-12 Hysterisch - 1e kindje - jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - meisje Bevallen: 14-11 Siertje - 1e kindje (1*) - meisje - Femke 15-11 Mezmerized - 1e kindje - jongetje - Davey-Jay 21-11 mcm78 - 2e kindje (1*) - meisje - Louise 2-12 Porkie - 1e kindje- meisje Searwen - 1e kindje - jongetje flowerpower - 3e kindje (2*) - meisje 12-12 Zoe1 - 1e kindje (1*)- jongetje - Finn 13-12 Wannebemommy - 1e kindje - meisje Zo, ik er ook tussen. @chantal zou dat het zijn waarom ie er nog zit? Ik ben zo op dat ik regelmatig aan het huilen ben en gefrustreerd omdat ik naar mijn idee niet meer kan. Rustig worden lukt dan gewoon ff niet. Hmm dat klinkt wel erg geestelijk gestoord he? @svv wat balen meis ik heb het ook al een paar keer gehad, hield iedere keer weer op. Daar word je zooooo gek van! Ik hoop voor je dat het nu snel zover is! En afleiding en ontspanning zijn goede tips idd. Maar ik weet hoe moeilijk het is *knuffel* sterkte!
Uitgerekende data's: 13-12 JoyofLiving - 3e kindje (1 engeltje) - jongetje 16-12 nev- 1e kindje - meisje Katie88-1e kindje-verrassing 17-12 Andastra - 2e kindje - meisje 21-12 maaike88 - 2e kindje - jongetje 22-12 Sheerio - 1e kindje - verrassing 24-12 Chantal85 - 1e kindje (4*)- verrassing 26-12 SVV - 1e kindje - jongetje 28-12 Hysterisch - 1e kindje - jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - meisje Bevallen: 14-11 Siertje - 1e kindje (1*) - meisje - Femke 15-11 Mezmerized - 1e kindje - jongetje - Davey-Jay 21-11 mcm78 - 2e kindje (1*) - meisje - Louise 2-12 Porkie - 1e kindje- meisje 3-12 Searwen - 1e kindje - jongetje Mathieu flowerpower - 3e kindje (2*) - meisje 12-12 Zoe1 - 1e kindje (1*)- jongetje - Finn 13-12 Wannebemommy - 1e kindje - meisje
Uitgerekende data's: 13-12 JoyofLiving - 3e kindje (1 engeltje) - jongetje 16-12 nev- 1e kindje - meisje Katie88-1e kindje-verrassing 17-12 Andastra - 2e kindje - meisje 21-12 maaike88 - 2e kindje - jongetje 22-12 Sheerio - 1e kindje - verrassing 24-12 Chantal85 - 1e kindje (4*)- verrassing 26-12 SVV - 1e kindje - jongetje 28-12 Hysterisch - 1e kindje - jongetje 29-12 Babbona - 1e kindje - meisje Bevallen: 14-11 Siertje - 1e kindje (1*) - meisje - Femke 15-11 Mezmerized - 1e kindje - jongetje - Davey-Jay 21-11 mcm78 - 2e kindje (1*) - meisje - Louise 25-11 flowerpower - 3e kindje (2*) - meisje -Roos 2-12 Porkie - 1e kindje- meisje 3-12 Searwen - 1e kindje - jongetje Mathieu 12-12 Zoe1 - 1e kindje (1*)- jongetje - Finn 13-12 Wannebemommy - 1e kindje - meisje
@zoe en @wbm van harte meiden! @SVV ik had precies hetzelfde, dat bijna twee weken..... uiteindelijk een nacht bijgeslapen in het ziekenhuis en ten twee dagen helemaal niets alles helenaal stil en toen braken dus de vliezen, geen weeen tot ik de volgende dag me moest melden in het ziekenhuis.... meid ik hoop an harte dat het nu ineens toch doorzet!