Nee hoor. zo uit de ctg door naar de fam die aant gourmetten is, die beginnen rond 16.00 dus zijn maar iets te laat, is vlakbij.
Gister op 2de kerstdag (na 2 hele lange dagen) is ons prachtig meisje Giulia geboren! 3335gr, 50cm en ze doet het super!! Even een nachtje moeten blijven en zo lekker naar huis .
Gefeliciterd! Das dus niets meer geworden met die tiramisu Nou dan ben ik geloof ik nog de enige zwangere hier! Weinig actie hier, straks weer aan de ctg. Geniet van jullie wondertjes allemaal!!
@babbona van harte gefeliciteerd Nou Chantal hopelijk voor jou ook snel babynieuws.. wordt hier wel erg rustig zo! jij was degene die het topic was gestard en geloof nu dat iedereen wel zo'n beetje bevallen is.... sterkte met die laatste loodjes en hopelijk is CTG goed.... ik houd het topic in de gaten want ben benieuwd wanneer je mag bevallen!
@babbona gefeliciteerd! Heerlijk genieten nu. Een mooier kerstcadeau zul je nooit meer krijgen! @chantal ik kijk nog elke dag een paar keer hoor! Wees niet getreurd. Ik ben onwijs benieuwd naar jouw kleine. Dus kom maar gauw! Mag ik in plaats van al dat geklaag van de afgelopen tijd even onwijs trots zijn? Vannacht hebben we een supernacht gehad met Sebastiaan! Hij kwam netjes op tijd en sliep vervolgens de hele tijd in zijn eigen wiegje. De nacht ervoor was wat minder, dus ik ben happy. Verder doet hij het ook supergoed: na de eerste dag hoefde hij al geen mutsje meer en nu hoeft hij ook geen kruik meer in bed. Hij blijft goed op temperatuur. Na zijn geboorte is hij niks afgevallen, maar alleen maar aangekomen. Hij drinkt veel en goed en ik kan hem ook genoeg geven. Zo rampzalig als de bevalling dus was, zo super gaat het nu. Ik ben trots van mijn kruin tot in de puntjes van mn tenen! Hoe gaat het met de andere beebs?
En, chantal, al actie?? Ben zo benieuwd, jongen of meisje... Vanmorgen mezelf gewogen, ik zit nog maar 2.5 kilo boven mijn gewicht van voor de zwangerschap! Best lekker na 5 dagen!
Doe je goed svv! Dat ga ik never nooit niet redden Op dit moment alles rustig hier! Masndag controle en dan maar es praten over strippen. Hopelijk is t niet nodig! Geniet van jullie wondertjes mama's!
Hallo meiden! Wat zijn er inmiddels al veel bevallen. Gefeliciteerd allemaal, misschien leuk om bij de baby en dreumes een nieuw topic te openen om daar verder te praten met elkaar? Heb al een poosje niks van me laten horen, ben druk geweest met onze kleine meid. Zijn lekker aan het genieten geweest en vooral ook erg moe geweest als ze weer een nacht liep te spoken. Want of ze slaapt een goede nacht door (soms wel 8 uur) of ze ligt de halve nacht wakker en wil alleen maar rustig zijn als ze bij één van ons ligt (waardoor je zelf dus niet kunt slapen). Borstvoeding pakte ze gelijk vanaf het begin goed op, dronk goed, pakte de borst goed, alleen na 5 dagen wilde ze de borst niet meer hebben dus manlief naar de winkel gestuurd voor een kolf en sindsdien drinkt ze weer super. Mijn bevallingsverhaal ga ik proberen neer te zetten op mijn blog, maar dat kan nog wel een paar dagen/weken duren (niet dat het zo zwaar was, maar wil er een mooi en duidelijk verhaal van maken). Ik zal proberen sneller weer wat van me te laten horen dan vorige keer .
*****geboortenieuws***** Wij zijn trotse ouders geworden van K.ristel op zaterdag 28-12-13 om 20.25 3710gram en errug lang(e benen) Er was al vanalles gaande maar dat hebben we voor onszelf gehouden Vrijdag met spoed opgenomen ivm zwangerschaps vergiftiging, zaterdagochtend ingeleid, kleine bleek na breken vliezen in vruchtwater gepoept, van half9 tot 12u van krap 2 naar 3cm. Van 12-15 naar ruim 3cm. Weeënstorm, schoot niet op, tens en douche hielpen niet dus toen toch ruggenprik. Daarna ging het super. Ze bleek in sterrekijkerpositie te liggen dus op mn zij. Om 17.00 ruim 4cm en om 19.00 volledige ontsluiting. Om 20.10 mocht ik persen en kwartier later was ze er. Op t laatste moment is ze nog net even goed gedraaid, wat zorgde voor een flinke inwendige scheur waarvoor consult werd ingeroepen omdat ik misschien gehecht moest worden op OK, maar gyn heeft t toch zelf op verloskamer gehecht. Ohja ze had hele lange navelstreng dus ik zeg: "wat een geluk dat die niet om dr koppie zat dan!" maar bleek dus wel zo te zijn geweest. In eerste instantie alles super, toen paniek want verloor heeel veel bloed. Ik voelde me echter prima en begreep alle constenatie niet zo Mijn HB is nu heel laag, getwijfeld over bloedtransfusie maar uiteindelijk toch medicatie. Ruim 1,5 L verloren. Maar voel me goed hoor. Dolgelukkig en wat een uitvinding die ruggenprik. Als ik de eerste helft met de 2e vergelijk vd bevalling.... Wereld van verschil! Mocht persen met ruggeprik aan omdat ik goed de richting kon bepalen, dus dat scheelt een hoop denk ik! De borstvoeding gaat super en ze doet het geweldig!!
Gefeliciteerd Chantal!! Hier een beetje zelfde verhaal met ruggenprik, bij mij schoot het op een gegeven moment ook niet op, wat een wereld van verschil he!!! Heerlijk . Nou geniet ervan! Hier ook alles goed, ze doet het goed met de borstvoeding, houd goed temperatuur en is bijna niks afgevallen. Als ze morgenvroeg niet afgevallen is hoeven we haar snachts niet meer te wekken en kan ze zelf aangeven wanneer ze honger heeft. Is wel fijn, ook voor onze nachtrust! Hihi. Verder heb ik totaal geen zin in kraamvisite, bleh! Owja fotootje! (Hij is een beetje donker, ml heeft andere fotoos op camera)
@chantal gefeliciteerd! Yes, ze is er! Wat een leuke naam! Ook een beetje een rampen bevalling dus, haha! Lijkt wel wat op dat van mij, met ook een verkeerde ligging enzo. Wat jij zegt over de ruggenprik zeg ik dus over het pompje remifentanil. Héérlijk spul, volgende keer weer. Alsof je het toch zelf tegenhoudt ofzo hè, en door die ontspanning gaat het ineens snel. @babbona lekker ding heb je hoor Hier is het vannacht weer super gegaan. Ik heb m na 4,5 uur zelfs maar wakker gemaakt voor zijn voeding! Sebastiaan is alleen maar aangekomen na zijn geboorte, komt bijna niet voor. Wat een kanjer! Ben echt zo trots op m en bij! Vandaag de kraamzorg voor het laatst een manlief gaat weer een paar uurtjes werken. We mogen voor het eerst naar buiten! Dus lekker een wandelingetje naar opa en oma. Zo zin in! Als hij huilt merk ik dat hij zingen rustgevend vind, echt schattig! En hij kan zo lachen (stuipjes) oh meeeen ik ben zo verliefd!
Ik heb een kletsgroepje aangemaakt. Hoop jullie daar weer te zien! http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/487466-november-december-2013-babys.html#post16337685