@zoe: wat een onwijs mooi kamertje!!!! En ik ken dat gevoel maar al te goed hahaha!!! Kan je een ding vertellen, het word (bij mij iig) niet minder Is niet dat ik niet geniet hoor, maar vind het wel goed geweest zo hihihi! En ik zie niet echt op tegen de bevalling. Vind het meer spannend dat je weet dat het nu mag en kan gaan geburen, maar dat je niet weet wanneer. Ben normaal gesproken een mega controlfreak, maar dat kan hierbij niet hahaha! Dus er zit niks anders op dan gewoon "rustig" af te wachten @wannabeemommy: moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook heel erg moeilijk vind hoor . Voor de 16 weken echo, (die we zelf hadden gepland omdat ik 10 weken wachten te veel vond ivm een miskraam vorig jaar. Wilde gewoon weer even zien of alles goed ging met onze kleine ) was ik er van overtuigd dat ik het niet wilde weten. Tot dat de echoscopiste ons vertelde dat zij het allang gezien had... En wij dus niet.... Toen werd ik heel erg nieuwschierig! Heb, geloof met de groei echo, bijna mm man de echokamer uitgegooid zodat ik het wel wist, hij wil het echt absoluut niet weten . Maar de kans dat je je verpraat is zo groot dat ik m'n nieuwsgierigheid maar binnen heb gehouden en we het nu nog steeds niet weten. Weet niet of ik dit met een eventuele tweede ook zou doen hoor hahahaha!!!!
Thanks meis! Ben er zelf ook erg trots op! Oh neeeeee hahaha, dat beloofd wat zeg.... Ben van mijzelf al best wel ongeduldig.... Dus wachten duurt LANG . Nu nog maar even genieten van de "rust" en het niks moeten.... Als controlefreak is dat wachten ook niks, je hebt gewoon geen enkel invloed op alles he.... Zwaar irritant . Hopelijk duurt he tniet al te lang meer! Haha ik zie het al voor mij, hup eruit jij!! Hihi. Nee dan zou ik het ook niet willen weten, je verspreekt je toch wel een keer. Spannend hoor, ben benieuwd of je gevoel goed is!
Hai ik ben fysio: klinkt als blokkade in je si gewricht of ischias, maar das afgaande op de summiere info die ik hier lees. idd ff afspraak maken bij bekkenfysio, heb je geen verwijzing voor nodig! succes
Zoe, zit wel beetje met zelfde probleem, dus ga vannacht een kleiner piepschuimbalkussentje bij proberen die ik meer onder mijn buik kan leggen, want mn buik hangt zo als ik op mijn zij lig. @kamertje: hier nog heel saai, niet echt fotowaardig. accesoires komen pas als we weten of t jongen of meisje is.
@Zoe1 Wat een leuke kamer! Ik had ook graag zo'n kamer gewild, maar ons huis is te klein en we hebben maar 1 kamer voor ons allemaal.. Ziet er wel heel leuk uit zo @Chantal Jaa had het hier aan de verloskundige, op het forum, gevraagd en die zei ook ischias. Ik heb zaterdag mijn eerste Voorbereiding op de Bevalling-cursus en dat wordt gegeven door een fysio dus hopelijk heeft die nog advies.
Stiekum ook even ons kamertje showen . Hebben een heel klein kamertje dus Herben we ervoor gekozen om een bedje en commode in een te kopen. Links heb je een plankje wat je uit kan klappen als verschoningsgedeelte. En een vriend van ons heeft de dieren op de muur geschilderd! Ben er zelf erg blij mee!
Leuke kamertjes allebei!! Mooi gedaan. Hier dan ook even een foto van mijn uber meisjes kamer haha. P.s. ik heb dat ook hoor dat ongeduldige, ben niet super klaar met zwanger zijn ofzo maar verlang idd ook naar mijn oude lichaam. En sowieso heel nieuwsgierig om haar eindelijk te mogen zien!
@Zoe1, ik ben ook nog opzoek naar een schommelstoel, hebben ze die nog bij de marskramer? En de prijs? Ik vind ze allemaal zo duur...
@babbona, dat vind ik nou ook. Een schommelstoel is heel leuk, maar om er nou 200 euro voor neer te tellen gaat mij iets te ver. Mooie kamers ook allebei! @siertje, gelukkig kon vriendlief zijn nieuwsgierigheid ook niet bedwingen, wij hebben dus met 15 weken al een echo gehad om te kijken wat het geslacht is.
@chantal, lastig is dat he? Hier hangt hij ook echt, mijn banden toen dan ook heel erg pijn (lijkt wel op kramp, net zoals in je kuit). Hopelijk werkt dit een beetje!! Ben toch stiekem wel benieuwd naar je kamertje, is het nu zo kaal? @sheerio, dankjewel! Hebben jullie nu een hoekje in jullie eigen kamer gemaakt? @siertje, super schattig!! Handig ook om 2 in 1 te kopen, scheelt een hoop ruimte!! @babbona, ik weet niet of ze hem nog hebben, zou je even moeten bellen of op de site kijken. Wij hebben er toen 59 euro voor betaald. Het is geen top kwaliteit, maar dat kan je ook niet verwachten voor die prijs toch? Ik wou er eerst een op mp kopen, maar daar vragen ze nog best veel geld voor vind ik. Toen kwamen we deze tegen. Ja heerlijk he, om weer je eigen lichaam te hebben!! Respect voor vrouwen die kort achter elkaar zwanger zijn...
Iedereen heeft leuke kamers! Er is ook zo veel leuks te koop voor babykamers, vind het echt jammer dat wij geen echte babykamer hebben.. Onze slaapkamer is net groot genoeg voor ons bed en een ledikant/bed/iets voor de baby. Maar ik ga toch even kijken of ik er iets leuks van kan maken
@sheerio, mag ik vragen hoe jij dat in de toekomst wilt gaan doen dan? Neem aan dat je kindje niet voor altijd bij jullie op de kamer kan blijven.
Zoe, ik zal wel een foto maken van de week. Omdat wij tijdelijk huren hebben we de muren in overleg met huurbaas behangen en grijs geschilderd. de babykamer grenst aan onze slaapkamer en is verbonden door een toog. Dit was eerst mijn "inloopkast", maar omdat we er misschien nog maar tot maart wonen (als het verkocht wordt, anders wordt huurcontract weer met half jr verlengd) wil ik de kleine toch nog bij mein de buurt hebben, en dit kamertje was stuk gezelliger dan de andere kamer. de tussenmuur is lichtgrijs, de meubeltjes staan er nu, de plank boven de commode moet nog opgehangen, net een standaard opgehaald voor hemeltje, die moet nog gemaakt worden. Wil straks echt de jongens meisjes accenten wat feller gaan doen omdat het nu nog heel neutraal is. er staat al wel een foto in mijn foto album van de kast en commode.
@Babona mooie echo seg! @zoe mooie kamer! @ kamertjes! Heel schattig allemaal hier is het nog niet helemaal af! @ hier vandaag naar de gyn geweest. Het word een stevige baby gewicht geschat op 2.470 nog geen opening en de steken is de druk van het hoofdje op de bekken. Maar ze zei niet of het al echt ingedaald is of niet... Wel nog geen opening! Verder hou ik vocht op in mijn handen met als gevolg snachts tintelingen in mijn handen. maar ons meisje maakt het goed!
@ Zoe, herkenbaar hoor de zwangerschap zat zijn... Ik ben het ook super zat hihi... Misschien ook omdat ik het gevoel heb dat ik al meer dan een jaar zwanger ben (in januari bevallen bij 23 weken en vervolgens in maart weer zwanger geraakt). Ik wil ook gewoon mijn lijf weer terug en me 'normaal' voelen ipv een bejaarde. En wat een mooi kamertje!! Precies mijn smaak hihi @ Siertje, ben benieuwd of je gevoel klopt. Moet zeggen dat het geslacht wat IEDEREEN dacht het dat juist niet was haha. Bij de vorige zwangerschap dacht iedereen een jongen, was echt niemand die een meisje zei behalve ik. En het was een meisje en bij deze zwangerschap dus andersom hihi En wat leuk met die diertjes in je babykamer! Ziet er schattig uit. @ Babbona, echt een girly girly kamertje hihi. @ Sheerio, anders maak je er een hoekje van in jullie kamer dat je een beetje pimpt voor de baby? Kun je toch iets doen. @ Porkie, dat is inderdaad een grote baby. Er was al een hoop bombarie over dat mijn baby te groot zou zijn, hij was 2130 gram op 31+6 weken. Moest afgelopen woensdag een suikertest doen, maar vandaag uitslag gekregen dat ik geen zwdiabetes heb gelukkig. Maar tegenover jouw baby valt het nog erg mee dan. @ Hier, net tasje ingepakt van zoonlief, hij gaat morgen voor het eerst naar de psz pfff ik zie er zo tegenop hihi, maar misschien gaat het hartstikke goed en huilt hij niet eens, dat hoop ik zo. En ik heb vanaf nu zwangerschapsverlof!!!!! Ik zal morgen even een foto erop zetten van onze babykamer.
Klinkt wel mooi qua kleur! Ben benieuwd naar de foto's, ook al is het nog niet af! Wel fijn dat kleine zo dichtbij je hebt, hebben wij helaas niet als hij naar zijn eigen kamer gaat. Maar dit was de kleinste kamer die we hebben, de andere zijn niet echte babykamers (20 m2 of groter). Wil je hier het liefste blijven wonen, of zijn jullie op zoek naar wat anders? Ik kan je album niet zien trouwens.
Thanks! Wat fijn dat alles goed gaat met jullie meisje!! Balen dat je zo'n vocht vasthoud.... Lijkt mij erg irritant! Kan je er wat tegen doen?
Jeeeeeejjjj ook lekker met verlof, genieten nu maar!! En aftellen Oh meis, ik zie nu je onderschrift pas... Wat heftig zeg! Mag ik vragen wat er mis is gegaan? Als je er niet over wilt praten begrijp ik dat! Dan begrijp ik helemaal dat je naar je eigen lichaam verlangt!! Straks maar extra van genieten he! Ben soms wel eens jaloers op vrouwen die zeggen; oh ik voelde mij zwanger beter dan normaal! Dan denk ik echt, loop ik zo te piepen? Spannend hoor, de eerste keer psz! Hij zal het vast hartstikke leuk vinden!! Sterkte alvast voor morgen