Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb met 27weken ook een 3D echo laten maken. Eerst lag ook de navelstreng voor haar gezichtje en een voet langs haar hoofd. Moest op mijn zij gaan liggen en ze ramde een aantal keer met het echoapparaat op mijn buik en ze lag er meteen goed voor, haha ;)

Even showen, wij konden niet geloven dat je het zo goed kon zien :p

Bijgevoegde bestanden:

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Alyssa, mijn zusje is samen met mij zwanger en heeft 3 keer moeten terugkomen voor de pretecho. Kindje wilde niet. Lag niet goed, navelstreng ervoor. Uiteindelijk 1 wazige foto bij de derde poging meegekregen. Weg 100 euro!

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dayna, wow! Herken je al iets in de kleine van jullie?
    Vind dat zo bijzonder! Deze heeft overduidelijk de volle antiliaanse lippen van papa!

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36

Ja, ze is sprekend haar mama :D Iedereen zegt het ook meteen.
    Heb toen ook mijn baby foto er langs gehouden en het is echt zo.

Leuk he, dat je dat zo goed kan zien!

5. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Wauw Dayna wat super goed zichtbaar! Wat een scheet! :D

Nou MI87 hoop het toch niet, wat vervelend zeg! En duur!Ik zal van te voren eens een goed gesprek met ons ongeboren kind aangaan :D

6. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Wat mooi die 3D echo!!! Hier ook even snel een fotootje van vorige week zaterdag, aankomende vrijdag weer een groei echo dus dan komen er weer nieuwe foto's bij :D Reden voor groei echo hier is, omdat die 'kleine' al weken op de bovenste lijn zit bij het meten van de baarmoeder en ze het toch wilde checken. Hij bleek met 30 weken al ruim 1800 gram :$ Dus heel benieuwd hoe het er aankomende vrijdag voor staat. Vk had al aangegeven dat als hij dan nog steeds zo groot is, ik waarschijnlijk overgedragen wordt aan de gyn :( En dat ze met 39 weken dan toch denken aan inleiden als onze man er dan nog niet is :) Hier overigens een hele grote vriend, die ook net aan in maatje 56 paste na z'n geboorte :$ Dus ik als klein propje begint nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor de bevalling :p

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik was vandaag naar de gyn, dat hoort bij het beleid hier dat heet rondom zwanger en dan ga je kennismaken in het ziekenhuis waar je gaat bevallen. Ik kreeg dus een echo, dat was een verassing en had ik niet verwacht. Het was ook heel kort en nauwelijks iets te zien :( zijn gewicht is op iets van 1700 geschat wat geloof ik normaal is en ook de maten waren normaal, ik heb alleen niks mee gekregen dus daar baal ik wel van :( vind het leuk om dan de groei te vergelijken met de vorige echo enzo. Volgens mij was het bovenbeentje 3 dagen korter... Terwijl mijn man heel lang is, maarja dat zal niet zoveel verschil maken die paar dagen...
    Hij lag wel netjes met zijn hoofdje beneden maar ik heb niet gevraagd of hij ingedaald is! Vannacht trouwens een rot nacht gehad met veel harde buiken! Mijn bekken gaat ook steeds meer pijn doen ;( gelukkig was de kleine uk wel weer goed aan het bewegen.

8. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Baby heeft daar niet echt last van. Bevallen is voor de baby sowieso stressvol. Die wordt door een klein gat geperst met z'n hoofd, van dat naaldje merkt hij echt niks.

Veel echo's in het ziekenhuis is vaak een teken dat je een 'probleem'zwangerschap hebt (of de kans erop). Doe mij dan maar lekker weinig echo's.

9. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Gaaf die 3/4D foto's. Bij de eerste niet laten doen en nu ook niet. Wij laten hoe het kindje eruit ziet aan de verrassing over.
    Maar wel heel mooi hoor :)

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Zondag is het alweer vaderdag!
    De laatste keer voor vl, dat hij nog niet 'echt' vaderdag beleeft! Raar idee hoor.
    Morgen of vrijdag nog maar even op pad voor mijn vader. Ik denk dat ik gewoon een luchtje koop, of deo met douchegel ofzo!

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dit was de 4D echo van ons kleine meisje bij 28 weken en 6 dagen! :D

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dat is zo ja! Vaderdag.

Hier geen probleem zwangerschap. Het is meer elke keer van: even kijken voor de lol. Er word dan verder niks opgemeten. Gewoon even gluren dus. Vind ik niet erg hoor! Maar hij/zij is dus wel erg groot maar ja, grote ouders...

Flipske, das waar... Word je op een dag midden in je dutje even door een gat geperst en kom je in een fel verlichte, koude, lawaaierige kamer! Vind het eigenlijk wel sneu. Gelukkig herinneren we ons dat niet meer anders waren we allemaal zwaar getraumatiseerd ;)

Noelle, wat een plaatje! En wat een lief klein neusje!

13. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

wow wat gaan jullie hier snel in dit topic, dat houd ik bijna niet bij :)

Dayna en Simone prachtige baby's hebben jullie! leuk he, 3D. Ik heb hem ook laten doen. Eerste keer wilde het niet, kon dus mooi terug komen, maar tweede keer ging het super makkelijk, heb een half uur 4d materiaal en heleboel foto's, zal er zo ook eentje plaatsen..

Noelle, snap dat je hem beetje knijpt....Ik heb dus geen idee, omdat ze geen groeiecho''s doen, dus misschien krijg ik ook een joekel, maar bij de 3 d werd ze op 7 pond uiteindelijk geschat. En soms weet je het toch niet, schatten ze je baby groot en heb je gewoon een 6 ponder.

14. Sterre1977

MI87 4 weken voor, wow! das best veel! Nou ik zou ook niet met 12 weken al naar de rondleiding gaan, dan ben ik het allang vergeten als het zover is haha. Ik zou eigenlijk afgelopen maandag gaan, bij ons is het elke eerste maandag van de maand, maar had ook al een afspraak bij de verloskundige, dus nu gaan we de eerste maandag van juli, nog net op tijd hoop ik!

En 4/5 kilo, kan ik alleen maar van dromen!

Amber, hihi 75 dat ken ik, was ook mijn ideale gewicht, ik ging toen van 105 naar 75, maar die 75 hield ik maar 1 week vol...daarna was 80 nieuwe streef, als ik die 8 zag, was het altijd weer ff op de rem. Nu hoop ik alleen maar dat de 100 niet in beeld gaat komen :) heb even terug gelezen, wat een heftige tijd heb jij al gehad zeg, vreselijk! Fijn te horen dat nu alles wel goed gaat, al kan ik me voorstellen dat het spannend blijft..

Lindsje, ik vind de hele dagen ook best zwaar worden nu hoor, ben wel recent terug gegaan naar 30 uur ipv 40 en kan dus nu om 14,30 naar huis, dat bevalt een stuk beter, maar blij als ik over 4 weken verlof heb :)

15. Sterre1977

hier ook foto'tje van onze 3d

Bijgevoegde bestanden:

16. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Aaaah wat een schatjes!! Als je dat ziet duurt het alleen maar langer he dat wachten, haha!

Ja, het is allemaal een schatting wat ze maken, hoe vaak hoor je dat ze er naast zitten. Maar toch leuk om te weten wat ze denken ;)

Hier ook geen probleem zwangerschap, alleen 4 miskramen gehad hiervoor en daarom loop ik bij de gyn. Hij zei als je je hier fijn bij voelt hoef je ook geen vk te hebben. En ik vind het juist fijn om elke keer te kijken.

Hebben jullie ook een suikertest moeten doen. Bij mij vond ze mijn buik te groot bij het termijn. Maar andere gyn zei dat komt omdat ik een kort bovenlijf heb. Ben maar 1.58 haha. Als je mijn buik bij iemand van 1.80 plakt zouden ze niks zeggen.
    Ze ligt ook echt heel hoog en veel last van maagzuur.

17. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ja ook de Suikertest moeten doen, reden overgewicht en diabetes type 1 in de familie. Maar gelukkig net als bij Chalina heb ik het nu ook niet.

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Gelukkig! Bij mij was ook alles goed. Vond het wel een vreselijke test om te doen. Moest daar 2 uur op een houten stoel zitten wachten. Ze hadden nog het liefst dat ik niet eens naar de wc zou lopen ;)

19. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er een gave echo foto's! Zo bijzonder om te zien hè? Ook gaaf ik straks foto's van je net geboren baby met die foto's te vergelijken.

Ik heb ook een suikertest gedaan. Wat verschrikkelijk! Ik werd er helemaal naar van: duizelig en misselijk. Gelukkig was het resultaat goed. :)
    Ik moest de test doen omdat hij op en net boven de bovenlijn van de groei ligt. Ik ben benieuwd. Ze schatten hem met 31 weken op 2kg en ze denken dat hij met 40 weken 4,2 kg zal zijn. Een echte Boeddha dus...

Mag ik ook op de lijst? Ik ben de 25e juli uitgerekend van mijn tweede kind, een jongen.

20. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Zeker :)
    Hij was idd vies, mier en mier zoet brrr niet aan denken wordt ik weer misselijk. Ben de hele dag van slag geweest, drukke baby in de buik :D

Net klaar met alles inpakken, morgen een dagje dierentuin in Emmen met ons gezinnetje, enorm veel zin in.
    Alleen er is regen voorspeld, ik hoop dat het meevalt.

Deel Deze Pagina